20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle 10/12 kl.16.00  (Lest 81901 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 10/12 kl.16.00
« Svar #15 på: 05. Des. 2011, 14:31 »
                Krul
Simpson - perch- santon - raylor
    Obertan- guth- cab- guti
                Arfa
                 Ba

Krul
Simp- perch - santon - raylor
             Smith?
 Guth -   Cab  -   Guti
              Ba

Vet ikke hvem som er best i midten av raylor og santon...
sunt pueri pueri puerilia tractant

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 05. Des. 2011, 14:33 »
Den statistikken røyk mot city :thumbd:

Skulle bare mangle :p
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Des. 2011, 16:07 »
Kadar inn som midtstopper sammen med Simpson. Santon inn på høyreback og Raylor fortsetter på venstre!

Kadar er jo midtstopper og det er nå eller aldri for han!

Perch og Simpson som stoppere får meg til å ville ha hjertestarter i nærheten!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 05. Des. 2011, 16:09 »
Da tror jeg at du må ha hjertestarter klar til helgen :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 05. Des. 2011, 16:19 »
                Krul
Simpson - perch- santon - raylor
    Obertan- guth- cab- guti
                Arfa
                 Ba

Krul
Simp- perch - santon - raylor
             Smith?
 Guth -   Cab  -   Guti
              Ba

Vet ikke hvem som er best i midten av raylor og santon...
Simpson er bedre egnet til å spille stopper enn både Santon og Raylor. Han har jo ihvertfall spilt der før og er god i posisjoneringsspillet.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 05. Des. 2011, 16:42 »
Det meldes om at Martin Atkinson er utnevnt som dommer.

Peter

• Gjest
« Svar #21 på: 05. Des. 2011, 16:57 »
Det meldes om at Martin Atkinson er utnevnt som dommer.

Er det positivt eller negativt?

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 05. Des. 2011, 17:06 »
Det var en objektiv bemerkning. Du får tolke som du vil. Folk har vel forskjellige oppfatninger rundt hans dommergjerning, går jeg ut ifra.

Peter

• Gjest
« Svar #23 på: 05. Des. 2011, 17:08 »
Joa, men siden du fetet skriften på navnet, tenkte jeg at han hadde gjort noe bra eller dumt i favør Newcastle i det siste.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 05. Des. 2011, 17:50 »
Jeg skjønner ikke helt hva Tamas Kadar har bevist som får folk til å sette han rett inn i elleveren. Gutten har aldri bevist noe som helst på dette nivået, han har ikke fått veldig mange sjanser heller, men de få han har fått har han sjelden tatt veldig godt vare på. Tar vi i betraktning at han ikke har spilt et eneste minutt for a-laget denne sesongen, og ikke en gang har draktnummer, så sliter jeg med å forstå hvorfor folk vil ha han inn i forsvaret på bekostning av James Perch, som tross alt leverte brukbart den timen han spilte mot Chelsea. Bortsett fra Drogbas scoring, så var han ikke så bortinatta dårlig. En VELDIG mye dårligere spiller enn Coloccini, men hvem er ikke det?

Coloccini er jo også vesentlig bedre enn sin lookalike i London. Og det sier sitt om at lista ligger så høyt at vi ikke en gang er i nærheten av å kunne rive, vi kommer til å gå glatt under, uansett hvor høyt vi prøver å hoppe. Og da hjelper det ikke å tro at bare vi går enda lenger ned på lista over kandidater så finner vi noen som er bedre enn fjerdevalget. Det kan godt hende at det er en og annen 15-16-åring på akademiet med potensiale til å bli omtrent like god som Steven Taylor, men en 15-16 åring har ingenting i Premier League å gjøre, med mindre du heter Wayne Rooney og er usannsynlig god i forhold til alderen.

Jeg er rimelig sikker på at Simpson og Perch blir midtstoppere mot Norwich, og det er det klart beste vi kan stille med. Jeg skjønner at mange har en personlig vendetta mot Ryan Taylor og mener at han er komplett udugelig. Men vi har sett flere ganger denne sesongen at det å bli rundspilt av Daniel Sturridge, ikke betyr at du blir rundspilt av Grant Holt. Selv om Holt er en god spiller er det likevel en aldri så liten forskjell på han og Sturridge. Dessuten er det ikke bra å måtte gjøre to bytter i et forsvar som har vært så bra og så tett. Og hvis vi da i tilllegg skal gjøre tre bytter gjør ikke det saken bedre. Å måtte spille med to helt nye midtstoppere kan utgjøre en stor risiko for at forsvaret gjør en del feil de ellers ikke ville gjort. Hvis vi da skal gjøre enda flere bytter blir det sannsynligvis bare enda mer kaos.

Sannsynligvis kommer Raylor etter hvert til å miste plassen sin, men inntil videre så trenger vi den rutinen vi kan få i forsvaret, og vi trenger å beholde så mye av lagets stamme som mulig. Dette gjør det langt enklere å tilpasse seg en allerede prekær situasjon, og gjøre det beste ut av den.

Derfor er jeg helt sikker på at jeg har Pardew med meg når jeg sier at fireren mot Norwich skal være Santon - Simpson - Perch - Raylor. Å gjøre enda flere bytter enn dette vil bare være dumt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 05. Des. 2011, 17:54 »
 :gp:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 05. Des. 2011, 17:59 »
Krul

Raylor - Simpson - Perch - Santon

Obertan - Guthrie - Cabaye - Jonas
                         Barfa
                          Ba

Tipper dette blir laget, forutsett at Tiote fremdeles er ute, men blir vanskelig å sette ut Guthrie.

Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 05. Des. 2011, 18:12 »
Resten av laget trenger man ikke være rakettforsker for å gjette seg til. Det gir seg selv.
Og hva angår sammensetningen av de fire bak, så tror jeg ganske sikkert at Raylor ikke blir flyttet over til høyreback bare fordi Santon etter all sannsynlighet kommer inn. Dessuten mener jeg å huske at Pardew allerede fra han signerte har sett på Santon som høyreback, og det er åpenbart for alle at vi jakter en venstreback.

Ikke at det har noe å si for meg, uansett hvem som spiller høyre og venstre av de to, så lenge det faktisk er de to som gjør det.

På litt sikt vil nok helt sikkert Mike Williamson spille en rolle, ettersom han ikke er så veldig langt unna å være i full trening.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 05. Des. 2011, 19:08 »
Joakim;  :gp:

Og som Shola so fint sa det; ?It?s a big blow losing both of our centre-halves today and we?re really going to have to have all hands to the pump over the next few weeks to help us keep this lofty position that we?ve found ourselves in.?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 05. Des. 2011, 20:08 »
Dessuten mener jeg å huske at Pardew allerede fra han signerte har sett på Santon som høyreback, og det er åpenbart for alle at vi jakter en venstreback.
Jeg tror det er motsatt. Man kan selvsagt diskutere hvor han ser for seg Santon i det lange løp, men Pardew har i klartekst gitt uttrykk for at Santon ble signert som en venstreback:
Sitat
Pardew said:
?That takes some doing, Santon was brought in to play left-back and Ryan hasn?t gave him a chance. That?s how football should be.?
Han sa jo også dette i samme intervju:
Sitat
?Davide Santon?s a fantastic player.? ?He threatens both full-backs ? he keeps both on their toes.?
Så han ser nok på Santon som en spiller som kan bekle begge sider likt, men etter egen munn så er altså Santon i utgangspunktet tiltenkt en rolle på venstresiden.

Vi trenger imidlertid helt klart å kjøpe enda en venstreback! Jeg mener likevel behovet skriker mer på stopperplass slik tingenes tilstand er nå.

Jeg aner virkelig ikke hva vi ender opp med mot Norwich, men jeg ser virkelig ingen annen mulighet enn at Perch må starte. Så får vi vente og se hvilke spillere Pardew har å ta av.  :-\

(Intervjuet)