20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45  (Lest 82546 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45
« Svar #525 på: 04. Des. 2011, 20:54 »
Grøsser med tanken på sist vi putta 3 stoppere bak under Pardew. Det gikk heller dårlig - faktisk det verste tapet Pardew har hatt til nå med oss om jeg ikke tar feil (Stoke forrige sesong).
Vi bør nok stille med en tradisjonell firer der bake.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #526 på: 04. Des. 2011, 21:01 »
Hva med Tiote som midtstopper når han er tilbake?
Same old Shearer, always scoring!

atle81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #527 på: 04. Des. 2011, 22:42 »
Hva med dette laget mot norwich;
Krul
Jonas-santon-Simpson-taylor
Obertan-cabaye-løvenkrands
Ben arfa
Best- ba

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 04. Des. 2011, 23:01 »
Jeg tror vi kan konkludere med at Perch kommer til å spille. Han har mest erfaring som stopper. Spørsmålet er hvem som kommer til å spille sammen med Perch. Jeg tviler på at Jonas blir spilt i forsvaret. Hans deffansive arbeideskapasitet fra midtbaneposisjon var savnet mot Chelsea. Det fører også til for mange omrokeringer tror jeg.

Simpson: Har spilt midstopper noen kamper i championship. har god fart og hatt en bra sesong sålangt
Santon: Har spilt kun få minutter for førstelaget. midtstopper en uvant posisjon.
Raylor: Har ikke spilt stopper før, sliter mer en simpson i 1 mot 1 situasjoner.
Kadar: Skader har ødelagt mye. Virker ikke som han har noe som ligner en fremtid i klubben.

Tiote er fortsatt skadet. Er meget duellsterk og kunne kanskje gjort en jobb bak.

Tavernier: Høyrebacken kan spille midtstopper. står uten førstelagserfaring og er på lån hos Gateshead (?). Kan kanskje tilbakekalles, men det er liten sansynlighet for at det skjer.

Jeg tror det blir:
Santon - Simpson - Perch - Raylor

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 04. Des. 2011, 23:07 »
Enig i de vurderingene, annern. Tror Santon - Simmo - Perch - Raylor er det minst horrible vi kan mønstre.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #530 på: 04. Des. 2011, 23:09 »
Tavernier: Høyrebacken kan spille midtstopper. står uten førstelagserfaring og er på lån hos Gateshead (?). Kan kanskje tilbakekalles, men det er liten sansynlighet for at det skjer.

Jeg tror det blir:
Santon - Simpson - Perch - Raylor

Tavernier er på lån i Sheff Wed og har vel akkurat dratt ditt etter å ha vært utlånt til Carisle hele sesongen. Virker som han bare blir brukt som back så ville tro at Simpson kan gjøre en bedre jobb der. Tror også på de du setter opp spiller så får vi bare håpe på det beste...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #531 på: 04. Des. 2011, 23:22 »
Her er svaret for den som måtte lure:

Krul
Simmo - Best - Perch - Santon
Sammy (eller Raylor)-Guthrie-Cabaye-Jonas
HBA
BA

Best selvfølgelig på grunn av hodestyrken. Ser for meg at offsidefellen bør skrinlegges for vår del hvis dette stemmer. ;)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 04. Des. 2011, 23:26 »
Der treffer du spikeren på hodet, bjørni!  :lol:

#leonbestismint

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #533 på: 04. Des. 2011, 23:38 »
Tavernier er vel på lån i Carlisle, ikke Sheff Wed Fredd?

Vi kan vel hente han tilbake om det skulle bli nødvendig, men tror ikke han er bedre enn noen av de vi har her nå.

Nøkkelen blir å stoppe kantene til Norwich som er meget gode. Får de legge inn som de vil er Holt og Morison laaangt bedre i luftdueller enn de stopperene vi eventuelt vil kunne mønstre. Tvinger vi de til å spille gjennom midten så har vi dem!

Offensivt skal vi ha flere spillere som skal kunne skape problemer for Norwich´s til tider uryddige forsvar, men Norwich-gutta jobber bra for hverandre så dette blir tøft!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 04. Des. 2011, 23:38 »
Hva med dette laget mot norwich;
Krul
Jonas-santon-Simpson-taylor
Obertan-cabaye-løvenkrands
Ben arfa
Best- ba

3 backer og 1 ving i forsvar? :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #535 på: 04. Des. 2011, 23:41 »
Tavernier er vel på lån i Carlisle, ikke Sheff Wed Fredd?

Nei, han er i Sheff Wed.
Han har spilt veldig godt i de kampene jeg har sett han på a-laget. I hovedsak treningskamper da. Men husker han var veldig god mot Deportivo i fjor sommer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 04. Des. 2011, 23:50 »
Tavernier er i Sheff Wed nå ja. Imponerende hvordan han har gått fra lån i Gateshead utenfor ligasystemet til å få mye skryt i League One. Snakk om at det kan bli akutelt med utlån til Championship når han er ferdig i Sheff Wed i dagnes SundaySun.

Gosling spilte også noe back i Everton så han kunne også vært et alternativ om det var backene vi hadde skadeproblemer, men det er det jo dessverre ikke.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #537 på: 05. Des. 2011, 00:23 »
Simpson og Perch i midtforsvaret går rett og slett ikke, samtlige spisser med bedre hodestyrke enn Messi vil fryde seg. Da er jeg mer fristet til å omskolere Shola kun for hodestyrken, eventuelt en definitivt umotivert Smith. Tror Santon - Perch i midten er det beste alternativet, selv om vi garantert kommer til å slippe inn mål så lenge Colo er ute.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 05. Des. 2011, 16:00 »
Tror nesten Santon - Simmo er det beste alternativet, med Raylor og Perch på backene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #539 på: 05. Des. 2011, 17:52 »
Santon som har noen få minutter å skilte med? Nei - takke meg til. Perch er ikke en man kan føle seg trygg på, men jeg mener at han er det beste valget akkurat nå, antakeligvis med Simmo. Ikke at det under noen omstendigheter er ideelt - men Perch har noen kamper som stopper og Simmo har også vikariert der greit i CCC. Vi får uansett nå lide for at vi har får tynn stall. Jeg gleder meg jo ikke akkurat til å se Simmo i hodeduellene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida