20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45  (Lest 83039 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45
« Svar #75 på: 01. Des. 2011, 06:32 »
Og dessuten - vi kaller det faen meg SJP her inne. Det er et krav!

+1

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 01. Des. 2011, 14:59 »
Skal prøve å holde meg i skinnet for din skyld, Simmi. :P

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #77 på: 01. Des. 2011, 16:23 »
Spår som følger:

--------------------Krul---------------------
Simpson - Taylor - Coloccini - Taylor
Obertan - Cabaye - Guthrie - Ameobi
------------------Ben Arfa-----------------
----------------------Ba--------------------

Tiote spares visstnok også denne kampen - og trolig også mot Norwich. Jeg vil uansett at vi skal ha Ameobi på venstre, siden vi kanskje får gleden av å møte Bosingwa. Han har mildt sagt gjort et par rare valg denne sesongen, så det blir spennende å se hva som skjer.

Antar at vi kommer til å angripe mye på kantene, og gjerne stå høyere med backene enn hva vi har gjort i Manchester de siste helgene. Dette skyldes rett og slett at Chelsea sitt formasjonsvalg innbyr til høye backer. Vi får nok se desto mindre moro fra de sentrale midtbanespillerene, som kommer til å skjerme midtstopperene våre så best som mulig - tilnærmet hele kampen.

Det er viktig at vi går inn i kampen med en forholdsvis offensiv mentalitet, siden motstanderen vår har funnet på mye pekuliært i forsvar de siste kampene. De har dessuten vist at de er sårbare for raske spillere, noe begge kantene våre i høyeste grad er. Jeg gleder meg. Helt sykt mye, faktisk.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #78 på: 01. Des. 2011, 17:04 »
Spår som følger:

--------------------Krul---------------------
Simpson - Taylor - Coloccini - Taylor
Obertan - Cabaye - Guthrie - Ameobi
------------------Ben Arfa-----------------
----------------------Ba--------------------

Tiote spares visstnok også denne kampen - og trolig også mot Norwich. Jeg vil uansett at vi skal ha Ameobi på venstre, siden vi kanskje får gleden av å møte Bosingwa. Han har mildt sagt gjort et par rare valg denne sesongen, så det blir spennende å se hva som skjer.

Antar at vi kommer til å angripe mye på kantene, og gjerne stå høyere med backene enn hva vi har gjort i Manchester de siste helgene. Dette skyldes rett og slett at Chelsea sitt formasjonsvalg innbyr til høye backer. Vi får nok se desto mindre moro fra de sentrale midtbanespillerene, som kommer til å skjerme midtstopperene våre så best som mulig - tilnærmet hele kampen.

Det er viktig at vi går inn i kampen med en forholdsvis offensiv mentalitet, siden motstanderen vår har funnet på mye pekuliært i forsvar de siste kampene. De har dessuten vist at de er sårbare for raske spillere, noe begge kantene våre i høyeste grad er. Jeg gleder meg. Helt sykt mye, faktisk.

Er ikke den en ganske god grunn til å HA Tiote på banen? Skjerme stopperne og defensiv trygghet sentralt på midten?
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #80 på: 01. Des. 2011, 18:27 »
Absolutt, Cheikh... og Tiote hadde spilt om han er klar - noe Pardew nylig uttalte at han ikke blir.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 01. Des. 2011, 18:31 »
Har ikkje fått med med kor det står at Tiote ikkje spiller. Link ?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 01. Des. 2011, 19:27 »
Skade er det egentlig Tiote har? Vært leenge ute no:(

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 01. Des. 2011, 19:57 »
Det gleder meg da destor mer at vi gjøre det såpass bra uten ham nå. Da ser det ikke nødvendigvis så grusomt ut til ANC heller, da. Vi får da bare anta at Guthrie styrer showet også denne gangen. Men ja, har dere kilder? Det har ihvertfall gått meg hus forbi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 01. Des. 2011, 20:25 »
Smått utruleg at ein kamp og eit par veke har no vorte til 3 kampar og 4 veker. Eg trudde han kanskje var klar til City...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 01. Des. 2011, 20:33 »
Smått utruleg at ein kamp og eit par veke har no vorte til 3 kampar og 4 veker. Eg trudde han kanskje var klar til City...

Vorte? Hvor i landet er denne dialekten fra? :)
Same old Shearer, always scoring!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 01. Des. 2011, 21:44 »

Vorte? Hvor i landet er denne dialekten fra? :)

Leikanger i Sogn ;)

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #87 på: 01. Des. 2011, 23:22 »
Deilig å se Chelsea-fansens forutsentninger til kampen! Nesten ingen av de som tror de engang har sjangs på poeng! Deilig å bli litt fryktet og respektert igjen  :D

http://www.chelseafcforums.com/viewtopic.php?f=9&t=9247

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #88 på: 01. Des. 2011, 23:29 »
Har ikkje fått med med kor det står at Tiote ikkje spiller. Link ?

http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php?SKEY=e0d9c443f3c7fdbb01e6efbfa96a0420

denne siden pleier å være ganske oppe..
står at tiote har MCL-knee injury og no return date :( kompisert skade det der, kan ta måneder hvis han må operere...
men som noen har nevnt har guthrie virkelig stått frem synes jeg, ikke samme duellstyrken men vi får en bedre ballfordeler og skuddstyrke i han.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #89 på: 01. Des. 2011, 23:42 »
Deilig å se Chelsea-fansens forutsentninger til kampen! Nesten ingen av de som tror de engang har sjangs på poeng! Deilig å bli litt fryktet og respektert igjen  :D

http://www.chelseafcforums.com/viewtopic.php?f=9&t=9247

Ha ha, dette var morsom lesing.
Er en stund siden sist.
Må jo bare si jeg er enig med dem :P