20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45  (Lest 82152 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45
« Svar #45 på: 29. Nov. 2011, 01:41 »
Kan det være et alternativ med Ba på venstre midt? Ganske god der på fm ihvertfall, og han spilte ihvertfall litt ving i West Ham. Offensiv ving riktignok. Men da blir det vel mer riktig å spille med Ben Arfa på venstre kant i en 4-4-2..

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #46 på: 29. Nov. 2011, 06:25 »
-------------------Krul-------------------
Simpson---Saylor----Colo---Santon
Guthrie---Tiote---Cabaye---Obertan
----------------Ben Arfa----------------
------------------
Ba----------------------

Mitt lag. Etter 65 min og 2-0 setter vi inn Best på topp og Raylor på venstrekant. Vinner 3-0. Ba, Ben Arfa og Cabaye putter.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 29. Nov. 2011, 09:17 »
-------------------Krul-------------------
Simpson---Saylor----Colo---Santon
Guthrie---Tiote---Cabaye---Obertan
----------------Ben Arfa----------------
------------------
Ba----------------------

Mitt lag. Etter 65 min og 2-0 setter vi inn Best på topp og Raylor på venstrekant. Vinner 3-0. Ba, Ben Arfa og Cabaye putter.
Synest dette var et godt alternativ :) Blir feil å benke Guthrie og Ba fremfor Sammy og Best som tidligere foreslått :-\

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 29. Nov. 2011, 09:41 »
Nok en tøff kamp, men har troa på seier i denne :)

Har dessverre ikke fått sett så mye av Chelsea i år, men de er alltid farlige fremover. Jeg frykter spesielt Sturridge, som jeg ser på som en meget god spiss. Noen andre som har litt mer peiling på hvor nøkkelen for seier ligger i denne kampen?
Midtbanen vår er i form om dagen. Klarer vi å jobbe så hardt som mot Man Utd, kan vi vinne denne.
Med Toon Army i ryggen håper jeg gutta gir alt! Seier her hadde vært magisk :)

Håper på følgende lag:
----------- Ba ------------
---------Ben Arfa -------
Santon - Guthrie - Tiote - Obertan
R.Taylor - Coloccini - S.Taylor - Simpson
---------- Krul ----------------------

Jeg antar at Pardew kommer til å starte med S.Ameobi, men håper på Santon! Bakover er venstrebacken det svakeste leddet, men vi har ikke så mange andre alternativer. Håper Coloccini og Taylor fortsetter storspillet.
Jeg sliter litt med å velge mellom Cabaye og Guthrie. Ingen av disse har spilt seg ut av laget, men synes Guthrie muligens har vært hakket vassere enn Cabaye. Derfor velger jeg førstnevnte.

Howay! :D

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 29. Nov. 2011, 10:10 »
Mata og Ramires på midten. Mata med sin kreativitet og evne til å sette opp andre og Ramires med sin enorme fart, taklingsstyrke og gjennombruddshissighet. Frykter ikke Meireles og Lampard i like stor grad, selv om de er gode ballfordelere. Lampard har for øvrig en del mål fra inne i boksen etter innlegg fra kantene. Hans løp må følges!

Ashley Cole på venstresida er samtidig farlig fordi han hele tiden er med i angrep og bidrar med sin hurtighet. Sturridge, som du nevner, er Chelseas desidert største trussel offensivt. Han trenger ikke mange sjansene før ballen ligger bak Krul. Godt venstrebein.

Torres er inne i en litt vanskelig periode, men bør heller ikke undervurderes, men stoler på at Tayls og Colo har kontroll på ham. Nå spilte jo Drogba sist mot Wolves og han har ikke mange PL-minutter i beina, slik at vi mulig kan dra nytte av en kamprusten spiss hvis han da får sjansen igjen.

Terry og Ivanovic på dødball. Gode hodespillere. Førstnevnte putta i helga på corner mot Wolverhampton.

Cech har sin svakhet på lavt plasserte skudd. Bruker lang tid på å komme seg ned. Mot Arsenal slapp han inn flere mål på første stolpe. Må teste ham der.
« Siste redigering: 29. Nov. 2011, 10:16 av coxie »

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #50 på: 29. Nov. 2011, 14:49 »
Tviler sterkt på at Pardew roterer så mye på laget. Derfor har jeg veldig trua på dette lgaet fra start mot Chelsea.

-------------- Krul --------------------
Simpson -- Colo -- Saylor -- Raylor
Obertan -- Cabaye -- Tiote -- Sammy
-------------  Ben Arfa ----------------
--------------- Best -------------------

Skal vi gjøre en endring til, kan det være å dytte Raylor opp på vingen, og Santon inn på backen.

Å sette Ba ut av laget blir bare feil..

Helt enig, og det må legges på tabbekvoten. Ba skal spille selvfølgelig. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 29. Nov. 2011, 18:14 »
Ser Chelski skal spela hjemme i Ligacupen i kveld :wink: Og det mot sjølvaste F..pool.
Håper det går til ekstraomganger og at Chelski vinn 1-0 på slutten av siste ekstraomgang ;D
Kan gi oss ein liten fordel til lørdan det gutter'  ::p

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #52 på: 29. Nov. 2011, 19:15 »
Deilig at Chelsea skal spille cup mot Liverpool slik dei er utslitne til lørdagens kamp. Skal dei spille mot Valencia etter å ha møtt oss eller tar eg feil. Håper på det Pardew sa blir oppfylt. 52 000 Geordies. All press ligger hos Chelsea så eg trur vi har store muligheter til å banke opp Chelsea. Har trua vi kan klare top 4 til jul. Det står iallefall på ønskelista mi og jule nissen kan hjelpe til.  :thumbu:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 29. Nov. 2011, 19:24 »
Ja, de spiller en ekstremt viktig kamp mot Valencia allerede på tirsdag.

Så er absolutt håp om 3 poeng her ;D
Same old Shearer, always scoring!

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #54 på: 29. Nov. 2011, 20:27 »
De sliter vel ikke ut første-11'ern på ligacupkampen... Men fokuset på CL-kampen kan være et poeng! Men tror det er et skjerpet og sterkt lag vi møter...de har gått på nok smeller i serien, tåler ikke mer ned deres ambisjoner...
« Siste redigering: 29. Nov. 2011, 20:37 av Chris_Waddle »
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #55 på: 29. Nov. 2011, 22:51 »
2-0 tap for Chelsea i cupen. Dei har vore dårlige mot toppklubber. Tapte vel mot Manu, Arsenal og Liverpool 2x, og dei har ikkje møtt City, Tottenham og oss. Vi er da ein toppklubb.  :thumbu:
« Siste redigering: 29. Nov. 2011, 22:52 av TimKnut »

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 29. Nov. 2011, 23:08 »
Dere må snu alt om: Det er Valencia som er glade for at Chelsea har en vanskelig bortekamp mot Castle. Tror Chelsea tar denne like om ikke mer seriøst. Om laguttaket blir forbeholdt én av disse kampene, ville de som faktisk spiller gjøre 110%! Hvem kan si at de jubler hvis Drogba, Malouda og Meireles spiller og ikke Ramires, Torres og Mata. (ja vet at Mata er spesiell).
Anyway...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 29. Nov. 2011, 23:23 »
Chelsea har klasse med dobbel dekning i alle posisjoner så dette blir tøft uansett hvem de sender utpå. Det sagt så har de ikke akkurat imponert i det siste, men kvaliteten på de gjør at vi må jobbe 110% for å vinne, noe jeg ikke er i tvil om at vi klarer :D

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 30. Nov. 2011, 03:29 »
Dere må snu alt om: Det er Valencia som er glade for at Chelsea har en vanskelig bortekamp mot Castle. Tror Chelsea tar denne like om ikke mer seriøst. Om laguttaket blir forbeholdt én av disse kampene, ville de som faktisk spiller gjøre 110%! Hvem kan si at de jubler hvis Drogba, Malouda og Meireles spiller og ikke Ramires, Torres og Mata. (ja vet at Mata er spesiell).
Anyway...

Uansett så har chelsea 3 kamper på en uke, vi har 1..

Og selvom kampen mot oss kommer før Valencia, så ligger den utvilsomt i hodene deres, siden den må vinnes! Sier ikke de setter ut no b-lag på st. james park, men er sjeldent noe positivt å ha flere enn den kampen man spiller, i tankene.

Når det er sagt, så har chelsea flust av gode spillere, også på benken! Så noe walk in the park blir det for all del ikke ;D

Men godtrua på 1 poeng og potensielt 3.. Og det er rimelig utrolig at jeg kan si noe slikt, når chelsea gjester oss.
Same old Shearer, always scoring!

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 30. Nov. 2011, 12:48 »
Tipper 2-1! Ba,Saylor - Sturridge!

Sturridge og Mata er de jeg frykter mest i denne kampen! Men med en vegg imål og et veldig solid lag tror jeg dette kan bli 3 poeng!  :thumbu:
Winning isn't everything, it's the only thing!