20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600  (Lest 67792 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600
« Svar #450 på: 30. Nov. 2011, 10:44 »
ManU hadde et hav med sjangser, som de ikke klarte å omsette til mål; altså ikke gode nok, og vi kjempet bra!

Vi hadde våre sjangser, hvis vi hadde satt 1 til hadde vi vunnet, enkel matte.

Det latterlige er at ManU supportere mener at dommer er kjøpt og betalt, når de får 1 situasjon mot seg, som forøvrig var hårfin, men det skulle ikke vært straffe, jeg har veldig lite til overs for de fleste ManU supportere og måten de opptrer på; kan aldri innrømme at hvis de ikke vinner kamper så har faktisk motstander en del av æren, når hårfine situasjoner går mot dem er det ingen som reagerer like usmakelig, det er bare å se på "Sir" Ferguson, som jo burde gå foran som et godt eksempel på sportsmanship, men neeeeeida!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 30. Nov. 2011, 11:17 »
Manu hadde et hav med sjanser, hadde de satt alle, hadde de grusa oss. Enkel matte.

Og come on, mener du med hånda på Shearer-drakta at straffesituasjonen var hårfin?
Same old Shearer, always scoring!

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #452 på: 30. Nov. 2011, 12:13 »
Cheik! Hvorfor går du imot deg selv denne gang?
ManU var ikke gode nok, fordi de ikke satt sjangsene(akkurat som du sa etter City kampen, at Nufc ikke var gode nok siden vi ikke satt sjangsene)!

City skapte omtrent ingenting utenom målene, vi hadde nok av sjangser til å vinne den kampen(akkurat som ManU hadde mot oss)

Scorer man ikke på sjangsene så vinner man ikke kamper, enkelt å greit!
Winning isn't everything, it's the only thing!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 30. Nov. 2011, 12:23 »
Jeg går ikke imot meg selv. Jeg siktet bare til det dagr sa : Vi hadde våre sjangser, hvis vi hadde satt 1 til hadde vi vunnet, enkel matte.

Er greit nok det, men om først det er greit, så må man også kunne si : Manu hadde et hav med sjanser, hadde de satt alle, hadde de grusa oss. Enkel matte.

See my point?

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #454 på: 30. Nov. 2011, 12:28 »
Yeah, men husker i kamptråden mot City at du kommenterte på de så mente vi hadde uflaks mot city, da sa du at vi ikke hadde uflaks men var udyktige foran mål.

Er jo akkurat det samme med ManU, kan jo ikke si at vi hadde flaks da? De var udyktige.
Vi fortjente 1 poeng, de skapte ingenting før vi var 10 mann!  8)
« Siste redigering: 30. Nov. 2011, 12:30 av Stangi »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 30. Nov. 2011, 12:56 »
hehe, tror du misforstår meg. Jeg sikter bare til det han sier! Om vi kunne vunnet på sjansene våre, så kunne også manu vunnet på sjansene deres! See?

Og manu hadde da sine sjanser når vi var 11 mot 11 også ;)

SÅNN, da var jeg ferdig med den kampen :)

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #456 på: 30. Nov. 2011, 12:59 »
Allright! kan være jeg har lest feil tidligere, syns bare du sa litt imot deg selv! Men allright!
1-1 Og veldig fornøyd med resultatet!  :P

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #457 på: 30. Nov. 2011, 14:08 »
Manu hadde et hav med sjanser, hadde de satt alle, hadde de grusa oss. Enkel matte.

Og come on, mener du med hånda på Shearer-drakta at straffesituasjonen var hårfin?

Ja, ang. sjangsene er vi ikke uenige, men sjanser vinner ikke en kamp, slik sett kunne denne tippet begge veier da vi også hadde våre sjanser. Effektivitet og å omsette sjanser går på dyktighet og kanskje ørlite flaks.

Ja, Ferdinand er så heldig det går an å være da Ben Arfa sparker ballen i foten hans etter han går inn i taklingen, og han er 1/100s fra å ta Ben Arfa først. Jeg sier aldri at det er straffe, for det er enten eller og i utgangspunktet ingen gråsoner, men slik jeg ser det er det hårfint IKKE straffe  ::) (slik jeg så situasjonen, har ikke sett dette mer enn 5-6 ganger)

Å være dommer og skal se det som vi kommer frem til iløpet av 100 repriser av en situasjon har blitt diskutert opp og ned i mente og det har lite for seg, men tipper det ikke er langt fra 50/50 i lignende situasjoner om det blir dømt straffe eller ei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 30. Nov. 2011, 23:31 »
Med tanke på at det var på OT, så blir det dømt 1 av 1000 ganger.

Linjemannen er visstnok suspendert til helgen.. Greit for meg, så lenge vi fikk straffa ;D

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #459 på: 01. Des. 2011, 10:30 »
Viss jeg ikke husker feil, har det vel ikke blitt dømt straffe MOT man utd på x antall år i PL, så med tanke på alle de situasjonene som har blitt oversett - er det veldig rettferdig at de får en avgjørelse mot seg. Ekstra moro at det skulle gå i VÅR favør, til en forandring.

Ordet marginer har begynt å få en mer positiv ladning i min bok. knis.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 01. Des. 2011, 15:01 »

Linjemannen er visstnok suspendert til helgen.. Greit for meg, så lenge vi fikk straffa ;D

Hva? Hadde aldri skjedd om straffen hadde gått Uniteds vei..

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #461 på: 01. Des. 2011, 17:56 »

Straffen gikk Uniteds vei...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 01. Des. 2011, 18:19 »

Straffen gikk Uniteds vei...

lol

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 01. Des. 2011, 22:54 »

Jo, selvfølgelig hadde det det. Det er da slett ikke uvanlig at dommere må stå over kamper. Har de gjort feil i potensielt matchavgjørende situasjoner må de som regel ta en kamp på sidelinja (her i overført betydning ;)).

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #464 på: 01. Des. 2011, 23:01 »
Er det sagt at han er suspendert da? Offisielt altså?
Kan jo hende at han rett og slett bare ikke er satt opp på kamper denne helgen. Er vel ikke slik at assistendommerne er med i hver PL-runde?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒