20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600  (Lest 67642 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600
« Svar #300 på: 26. Nov. 2011, 19:26 »
Simpson: "The block on the line was just instinct but I have been watching videos of Hernandez during the week."

Han er en liten helt resten av helga! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #301 på: 26. Nov. 2011, 19:31 »
Det å se at ferguson er bitter gjør poenget bare enda deiligere. :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 26. Nov. 2011, 19:34 »
Ferguson er så jævlig usympatisk og dårlig "taper"..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 26. Nov. 2011, 19:49 »
Tv2 sporten: "Her får Newcastle en gavepakke av dommeren."

Bombe.. Er ikke første gang dommeren "gir oss poeng" i følge tv2.. Bare det som fokuseres på.. Hadde Man U vært heldig med dømmingen og vunnet, hadde det nok bare stått om hvor solide de er, osv...

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #304 på: 26. Nov. 2011, 20:04 »
Er så godt å se Ferguson surne, mest usympatiske manageren jeg vet om. Beste uavgjort "seieren" jeg har vært borti. Men det virker som Ba blir litt alene på topp, satser på at mario goetze kommer i januar og hjelper Ba litt.

Men kan noen svare meg på hvorfor R.Taylor får spille gang på gang og ikke Santon får sjansen? Det er virkelig på tide at Santon får sjansen mot Chelsea.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 26. Nov. 2011, 20:10 »
Syns og at raylor var svak i dag.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #306 på: 26. Nov. 2011, 20:28 »
Syns og at raylor var svak i dag.

Jeg tror at grunnen at han har hatt tillit er at han har hatt ok kamper mot antatt svakere motstand. Mot gode lag som City og Man utd så skinner hans mangler litt for mye igjennom!

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #307 på: 26. Nov. 2011, 20:59 »
Herlig kamp! Vi er laget som har slept inn færrast mål denna sesongen, og det understreker vi i dag.
Må minne meg på at vi faktisk fekk uavgjort når eg tenker på stang ut, reddning på streken og offside målet til ManU.

Synst santon bør starte mot Chelsea. Kanskje vi får ein endå betre backfirer?  :drool:

Lurer litt på kva santon gjer på trening. Han må få sjansen snart. Raylor er ikkje god nok mot dei store laga. 

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 26. Nov. 2011, 21:12 »

Bombe.. Er ikke første gang dommeren "gir oss poeng" i følge tv2.. Bare det som fokuseres på.. Hadde Man U vært heldig med dømmingen og vunnet, hadde det nok bare stått om hvor solide de er, osv...

Skrevet av Christer Baardsen, åpenlys United-fan.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #309 på: 26. Nov. 2011, 21:36 »

Men er ikke så mye å si på det da, straffen var billig. Jeg syns bare det gjør det enda artigere. :D

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 26. Nov. 2011, 21:36 »
Så kampen sammen med 4-5 Manu-fans, og de jubla som gale da Chicharito scora. Jeg satt paralysert og fikk som den eneste med meg at det ble annulert. Jubla like hardt som dem, og fikk en kjempeopplevelse når de omsider fant ut at det var offside. Det var så priceless!  :lol:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 26. Nov. 2011, 21:37 »
Deilig med bitre Manchester United-supportere. Dette er deilig! Som de tar av, syter og gråter. BORIS LIKER DETTE. :lol:
Nei.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 26. Nov. 2011, 21:39 »

Skulle likt å se en statistikk som viser antall billige straffer Manure har fått tildelt på Old Trafford, eller uansett bane, kontra hvor mange de har fått imot...... Tror de er den aller siste klubben med rett til å grine på nesa.
Dette var også den eneste avgjørelsen som gikk vår vei idag. Ellers var det særs mye hjemmedømming, som vanlig på Old Trafford.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 26. Nov. 2011, 21:52 »

0-0 endte den kampen her.

Eat shit Fergie...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #314 på: 26. Nov. 2011, 23:05 »
Artigt med sure Scums-fan gutter ::p Saken er den at dette Scums-laget ikkje akkurat scorer flusst med mål
for tida :lol:
Det er kun straffe situasjonen vi har dommeren med oss i, og resten av kampen så dømmer han 70-30 Man-U :sinna2:  Feks Ba får ikkje akkurat tildelt for mange frispark  han blir utsatt for etter overfallene :thumbd:
Dessuten skulle Fabio hatt sitt andre gule for kvelden også på slutten etter holding av Ba :sinna2:
Det er ein prestasjon av gutta å ta poeng i dag! Saylor er min helt i dag + Krul og Simpson :angel:

Men eg har nevnt det før og nevner det igjen! Få ut "Rundingsbøya" no FØR feilene blir direkte tellende :'(

Howay the Lads !