20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600  (Lest 67518 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600
« Svar #330 på: 27. Nov. 2011, 11:32 »
Obertan var jo helt rå i første omg! :D

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #331 på: 27. Nov. 2011, 11:46 »
Lastet opp et bilde til Facebook fra mobilen i går kveld som jeg tenkte jeg kunne dele her også:

"In Pardew we trust"

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 27. Nov. 2011, 11:47 »
Edit: All ære til Colo i den situasjon. Ekstremt proft og herlig kald.
Jeg synes han burde stikke fingeren i øyet på Rooney. ;)

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #333 på: 27. Nov. 2011, 11:54 »
Jeg synes han burde stikke fingeren i øyet på Rooney. ;)
Da tror jeg han hadde blitt henta til Madrid med det første! :poke:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 27. Nov. 2011, 12:03 »
Lastet opp et bilde til Facebook fra mobilen i går kveld som jeg tenkte jeg kunne dele her også:

"In Pardew we trust"

Tror det skal få være profilbilde på Fb en liten stund, og se om man ikke kan provosere fram noen helbitre kommentarer. :P

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 27. Nov. 2011, 12:07 »
Synes man kan oppsummere med at Man U fortjente 3 poeng, men vi fortjente også 1 poeng. Og igår hadde vi marginene på vår side :)

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #336 på: 27. Nov. 2011, 12:16 »
Tror det skal få være profilbilde på Fb en liten stund, og se om man ikke kan provosere fram noen helbitre kommentarer. :P

Hehe, jeg fikk heldigvis veldig få kommentar selv og de var utrolig nok ikke av bitter karakter!

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #337 på: 27. Nov. 2011, 13:07 »
Var morsomt A se kampen her i Cape Town, SQr-Afrika i gAr. Vanligvis er det nesten ingen premier-league fans pA sportsbaren jeg ser kampene. Men i gAr var det 10 stk ca. og alle bortsett fra en av dem jublet nAr newcastle scora, og mesteparten satt og beit negler de siste 10 minuttene. Vet ikke om dem bare var anti-ManU eller Newcastle fans, men morsomt var det.

Jeg er ganske kjennt for A ha de stQrste newcastle-brillene man kan fA kjQpt. Men jeg syns virkelig ikke ManU supporterene bQr klage for mye pA dommeren. Riktignok billig straffe, men 99 prosent av de andre avgjQrelsene gikk da til ManU. Frisparket de scora pA sAg fryktelig billig ut, ene gule kortet til Jonas var billig. Ene corneren ManU fikk, skulle vi hatt tidenes klareste frispark fQr. Ba ble skubbet overende bakfra flere ganger. Rooney gikk totalt berserk og sparka som en galmann mot Colo 2 min. etter dommeren hadde blAst frispark. Kunne godt vaert rQdt kort. OppfQrsel som det hQrer ikke hjemme noe sted.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #338 på: 27. Nov. 2011, 13:12 »
"Et ran på høyde med Nokas". For noe vås. Fortjent poeng, om vi var heldige/dyktige det siste kvarteret med 10 mann.

Enig. Dette er lavmål. hadde det vært overskriften på manutd.no hadde jeg forstått det. Er ikke vårt problem at Man U sliter foran buret...

Forøvrig latterlig å høre på Kasper Wikestad som snakker om videodømming og målteknologi i etterkant av simpsons på-streken redning.. Den var ikke i nærheten av inne, det er ikke et diskusjonstema engang.

Patetisk partisk kommentator.
If it has tits or wheels, count on problems!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 27. Nov. 2011, 13:14 »
Jeg så kampen med en Man Utd-supporter og til og med han lo av den. Den kom jo ikke bort til streken en gang.

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #340 på: 27. Nov. 2011, 13:19 »
Tre ting som slår meg i denne kampen;

1. Hvorfor får ikke Rooney rødt kort etter overfallet på Colo?
2. Hvorfor skjønner ikke dommeren at Arfas reaksjon etter samme situasjon kommer av skrekktaklingen til De Jong, som kunne gjort ham (Arfa) idrettsinvalid for 13 mnd. siden?
3. Var ikke målet til Mænju hands?

Colo er konge, btw...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 27. Nov. 2011, 13:45 »
Synes man kan oppsummere med at Man U fortjente 3 poeng, men vi fortjente også 1 poeng. Og igår hadde vi marginene på vår side :)
ja hadde noen marginer men endel i mot også blant annet selvmålet Newcastle slipper inn. For er jo taylor som klarerer i magen på chicarito. Og manu burde hatt minst 1 rødt i går.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 27. Nov. 2011, 14:42 »
Jasså, drømt Saylor som målscorer du også! ;D

Men for å være seriøs, så tror jeg det enten blir 1-1 eller 4-0 til scum.

<3

Fy faen jeg elsker Krul!!!!
Same old Shearer, always scoring!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 27. Nov. 2011, 15:40 »
Jeg tror 1 poeng mot United. Lukter 1-1 :)
Klokt:)

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #344 på: 27. Nov. 2011, 16:06 »
Fra å være langt oppe i skyene i går, er jeg ganske forbanna i dag. For en gangs skyld spiller vi en fantastisk god kamp på Old Trafford, og er fult på høyde med ManU frem til vi får en mann utvist.

I media fokuseres det likevel på én ting: Newcastle gulla, siden de fikk straffe. Vel.

- Rooney burde hatt rødt for å sparke Colo halvannen gang for mye. at han ikke får gult, er en hån.

- Frisparksituasjonen i forkant av 1-0 er vel også tvilsom? mener Taylor er i ferd med å nå ball, før Hernandez kaster seg inn og heller ikke når den?

- Rooney burde igjen hatt kort når han dytter ned Jonas som skjærer innover. To strake hender i brystet er på lik linje med et slag. Det hører ikke hjemme på i en fotballkamp.

I tillegg til disse tre momentene, blir vi konstant domt imot i hver bidige duell. Demba Ba blir regelrett voldtatt i flere dueller, og får ikke et eneste frispark. Et siste tilfelle var når vi fikk dømt fordel 25m fra mål, 1 mot 5. Er det faen mulig... I andre enden gråter Nani og Hernandez seg til drøssevis av frispark. I den grad noen skal være fornøyd med dommeren - er det manu. takk.