Har en litt merkelig følelse når det gjelder denne kampen. Jeg sitter med troa på at vi kan reise derfra med poeng, samtidig som om jeg er sikker på tap.
Dersom vi klarer å stoppe vingene til Man Utd, kan vi få et godt resultat. Jeg er dog usikker på om R.Taylor klarer å hamle opp med Nani/Young, og tror det er på den siden vi får størst problemer.
Sentralt i banen har vi kvalitet nok til å kunne vinne midtbanekrigen. Jeg håper for all del at Tiote rekker denne kampen. Det kommer til å gi makkeren (les: Guthrie eller Cabaye) litt bedre arbeidsvilkår og frihet.
Ben Arfa i bindeleddet kan skape problemer for Man Utd. De har slitt endel med lag som har en i dette rommet, og jeg tror mye av nøkkelen blir å utnytte eventuelle rom her.
Med to vinger som løper mye, kan vi også ta brodden av backene deres.
Ellers er det ekstremt viktig at forsvaret gjør ting enkelt, og at de ikke prøver å småspille seg ut. Det kan bli skjebnesvangert! I tillegg er det en dødssynd med unødvendige balltap sentralt i banen.
Høres utrolig enkelt ut, men vi møter et ekstremt godt lag. De er sikkert revansjesugne etter 2-2 i CL, og det kan selvfølgelig bety trøbbel for oss.