20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600  (Lest 67982 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600
« Svar #75 på: 23. Nov. 2011, 09:31 »
Ingen Rooney på Old Trafford hadde jo vært en fantastisk førjulspresang!

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #76 på: 23. Nov. 2011, 09:46 »
Jeg må ærlig innrømme at selv om Rooney er en sabla god spiller, så synes jeg ikke han har prestert spesielt bra i det siste, hvilket igjen fører til at jeg er like redd for Chicharito eller eventuelt Berbatov akkurat nå... Welbeck er vel litt usikker mot oss?

Jo fler skader Man Utd har, jo bedre er det for oss, uansett hvem det måtte være. Det er jo ofte bredden i stallen som skiller "topplagene" fra de som puster dem i nakken!

Har i likhet med mange en veldig god følelse foran denne, mye basert på at Tiote er tilbake, og Ben Arfa som viste veldig mye positivt mot City. Med Tiote som rydder opp langt mer enn Cabaye og Guthrie tilsammen, så tror jeg det vil skape mye mer rom for kreativitet hos både Ben Arfa og spesielt Cabaye (hvis han foretrekkes foran Guthrie, noe jeg synes er riktig). Dette vil igjen kunne føre til større og flere sjanser og sannsynligvis noen flotte mål!

Registrerer også at Obertan tilsynelatende er tilbake til denne matchen. Det er jo vel og bra, men er jeg alene om å helst ville se Sammy fra start igjen? Synes han gjorde en imponerende god figur mot City. Han skapte jo en del trøbbel på høyrekanten, og tror han får et massivt kick av å spille mot disse store lagene.

Dette kan fort bli en fantastisk match vi aldri kommer til å glemme folkens =)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 23. Nov. 2011, 09:50 »
Nåja, ta ikke gleden på forskudd, gutter. Jeg vet ikke noe om Rooneys sjanser for å rekke denne kampen, men jeg føler meg veldig trygg på at han starter. Jeg føler jeg har sett slike "rykter" før, men han har spilt hver gang, så dette tror jeg ikke på før jeg ser Fergusons lagoppstilling på lørdag.

Og ikke for å ødelegge gleden her inne, men sjansen for et mirakel på Old Trafford er så forsvinnende liten at jeg alltid stiller godt forberedt på å tape med kalassifre, og sier meg godt fornøyd hvis vi klarer å unngå mer enn to scoringer imot.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 23. Nov. 2011, 10:02 »
Jeg må ærlig innrømme at selv om Rooney er en sabla god spiller, så synes jeg ikke han har prestert spesielt bra i det siste, hvilket igjen fører til at jeg er like redd for Chicharito eller eventuelt Berbatov akkurat nå... Welbeck er vel litt usikker mot oss?

Det som er den store forskjellen er Rooneys arbeidskapaistet og avslutningsegenskaper. Slipper Taylor Rooney gjennom på samme måte som han gjorde mot Villa, er det 1-0. Det er derfor vi alltid har slitt med det forbanna møkkalaget. De straffer alltid motstanderen brutalt for slurv. I tillegg har han evnen til å skåre utenfor 16m, noe han har gjort et par ganger mot oss når de har stanget i mot.  Og hvis han ikke har dagen offensivt, legger han likevel igjen mye arbeid defensivt ved å hindre motstanderen i å spille opp i midten.  Den mexikanske hora skal være enklere å ta ut. Klarer vi å stoppe innleggene, vil han stort sett være nøytralisert.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #79 på: 23. Nov. 2011, 10:28 »
Du har jo selvfølgelig helt rett i at han er en bedre spiller enn de andre alternativene til Man Utd, men han har jo også figurert en del på midtbanen i år. Når det gjelder måten å stoppe Hernandez på, så er jeg enig, men det blir fremdeles vanskelig å kneble Nani og Young på kantene.. Jeg tenker hovedsaklig på at Rooney ikke har hatt dagen på en stund, selv om han alltid vil være en trussel, selv på den dårlig dag! Taylor kan slippe gjennom hvem som helst av Man Utd siden spisser på samme måte som mot Villa og det blir mål, det er det liten tvil om.

Joakim: jeg tar ikke seieren/gleden på forskudd, men det er vel lov til å være positiv til en kamp mot Man Utd, hvor vi for første gang på lenge ser ut til å kunne ta med oss gode poeng hjem? Det er lenge siden vi har sett så bra ut, i tillegg til at Scum ikke er helt i slaget. Vet jo at dette blir en hard kamp uansett, men jeg gidder ikke sitte her og være redd for denne kampen, når ting stort sett går vår vei om dagen! Synes ikke uavgjort/seier til oss på Old Trafford til helgen er å regne som et mirakel, mer en god prestasjon akkurat nå.

Ryktene om at Rooney kanskje ikke spiller tar man selvfølgelig med en klype salt. Ville ikke vært første gangen slike rykter svirrer rundt den mannen, som du selv sa.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 23. Nov. 2011, 11:14 »
For all del, det er lov å være positive. Jeg er bare skeptisk til å tro at "dette fikser vi". Dette blir "a match to remeber", for sannsynligheten er så stor for at vi tryner.

Seier på OT vil alltid være et mirakel, for det har vi vel faktisk aldri noensinne greid. Men jeg vil være over the moon hvis vi får uavgjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #81 på: 23. Nov. 2011, 11:33 »
Poenget mitt er vel mer det at for første gang på lenge kan det se veldig lyst ut her. Det er godt mulig oddsen er dårlig for at vi tar poeng, langt mer om vi vinner, men det endrer ikke på det faktum at vi har bedre sjanse enn på mange år.

Det er flere lag som har slått Man Utd på Old Trafford før, uten at jeg har sett på det som et mirakel. Står fast ved at jeg vil kalle det en god prestasjon, på tross av at vi som regel sliter der borte. Et mirakel er om Crawley Town hadde slått dem på Old Trafford, ikke hvis Newcastle eller Aston Villa gjør det. Mulig jeg er aleine om den tankegangen, kanskje jeg har for store forventninger bare ;)

Er vel ingen som bastant har sagt at dette blir "a match to remember", bare påpekt at det KAN skje.

Huff, høres ut som at jeg tar meg veldig nær av at du er uenig, men det gjør jeg faktisk ikke :P Folk må få lade opp til kamp på den måten man selv ønsker! :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 23. Nov. 2011, 11:41 »
Her må me ta vare på sjansane våre viss me skal ta med oss poeng.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #83 på: 23. Nov. 2011, 12:35 »
Ingen tvil om det Igrinde! Håper Ba er litt skarpere på lørdag. Hadde vært gøy å se Ben Arfa få et mål også. Langskudd mot De Gea bør fungere bedre enn mot Van der Sar :thumbu:

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #84 på: 23. Nov. 2011, 12:46 »
Ikke bli for revet med her nå! Så lenge det gjaldt ledet City 3-0 og hadde mange sjanser. Alt annet enn poeng for Castle var fortjent.
Ledd for ledd møter vi nok en gang et lag som er mye bedre enn oss. Obertan og Gutierrez mot Nani og Young? Neppe...
Vi møter også et annet lag denne gangen. City er et lag i medgang hvor ALT stemmer. United er et lag med noen skader, spuspensjoner men alikevel vinner de kamp etter kamp. Ja kanskje vant de bare(?) 1-0 over Swansea, men hva om de hadde trengt et mål til?

Vi møter kanskje verdens beste kollektiv med verdens beste trener. Frykter United mer enn City ass... :(

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 23. Nov. 2011, 14:31 »
Møter vi Barcelona?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #86 på: 23. Nov. 2011, 14:44 »
vI har ikke vunnet her på 40 år. sier sitt. 0 poeng. Men hjemme mot Chelsea har jeg troen på 3.
If it has tits or wheels, count on problems!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 23. Nov. 2011, 15:43 »
Jeg tror 1 poeng mot United. Lukter 1-1 :)

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 23. Nov. 2011, 16:17 »
Tror og håper på minst 1 poeng :-)
Winning isn't everything, it's the only thing!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #89 på: 23. Nov. 2011, 16:26 »
Møter vi Barcelona?

Ikke med mindre vi kommer til Champions League, nei...