20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600  (Lest 68013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600
« Svar #60 på: 21. Nov. 2011, 22:55 »
Har følelsen av at Cabaye spiller bedre sammen med Tiote enn sammen med Guthrie.

tiote må jo være en drøm å spille ved siden av, han jobber som en gud, vinner mange dueller, og er altid ledig. så jo hvordan nolan slapp unna med sin elendige form når han hadde tiote til å jobbe for seg.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 22. Nov. 2011, 09:29 »
Tiote har ikke vært så god i år som det han var i fjor da. Jeg synes han har hatt litt for mange grove ballmist på midtbanen, selv om det er mindre alvorlig så lenge du ikke heter Steven Taylor. Rent bortsett fra rollefordeling synes jeg egentlig ikke det er noe som tilsier at det er han som skal være den "sikre" av de tre på midtbanen.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 22. Nov. 2011, 11:20 »
Fergie er skadet, og tror ikke dette er kampen å bruke han på. Men han er raskere enn Raylor, men svakere fysisk. Satser på at Santon spiller, men tror det blir Raylor.

Håper selvfølgelig på poeng her også, men regner med tap...
Ferguson er skada ja  :-\ men det alternativet trur eg hadde vore betre enn Raylor visst han var frisk da!
Håper  på ein kjempe dag for Jonas på lørdag då........ :thumbu:....................Tenk visst vi hadde hatt Pieters i våre rekker da........ :'(

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #63 på: 22. Nov. 2011, 11:59 »
Drømte i natt om at Newcastle vant 3-1 så jeg holder på det resultatet  :D

Man Utd 1 - 3 Newcastle United (MU: Rooney, New: Ba x2 Saylor)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 22. Nov. 2011, 13:51 »
Drømte i natt om at Newcastle vant 3-1 så jeg holder på det resultatet  :D

Man Utd 1 - 3 Newcastle United (MU: Rooney, New: Ba x2 Saylor)

Jasså, vi er flere som tipper Saylor som målscorer! Må jo være et tegn ;D
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 22. Nov. 2011, 15:31 »
Fergie er skadet, og tror ikke dette er kampen å bruke han på. Men han er raskere enn Raylor, men svakere fysisk. Satser på at Santon spiller, men tror det blir Raylor.

Håper selvfølgelig på poeng her også, men regner med tap...
Ferguson er skada ja  :-\ men det alternativet trur eg hadde vore betre enn Raylor visst han var frisk da!
Håper  på ein kjempe dag for Jonas på lørdag då........ :thumbu:....................Tenk visst vi hadde hatt Pieters i våre rekker da........ :'(

Vi har Santon i våre rekker, men han har tydeligvis forbud mot å spille..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 22. Nov. 2011, 17:46 »
Han har selvfølgelig ikke forbud mot å spille, men inntil forrige kamp, så har backrekka fungert veldig bra, og Santon har tydeligvis heller ikke gjort all verden for å danke ut Simpson eller Taylor. Jeg er forøvrig tilhenger av å ikke bytte etter én dårlig kamp. Raylor har hatt en dårlig kamp tidligere i høst også, men spilt godt igjen i flere påfølgende kamper. Jeg vil gjerne se Santon, men det er ikke akkurat sånn at vi lider noen stor nød på venstrebacken, og at behovet for Santon er særlig skrikende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 22. Nov. 2011, 20:22 »
Det er bare det at eg ikkje har særlig lyst til å få kampen ødelagt Joakim av at Raylor blir "rundingsbøye" mot Man U,og at alle 3 poenga blir værende hos "De røde djevler" Får bare håpe at Pardew gjør de riktige bytter "før" feilene blir tellende :o
Gleder meg til kamp som eg trur vi har mulighet til å ta poeng i, for Man U er inne i ein svak periode for tida!
« Siste redigering: 22. Nov. 2011, 20:27 av Jonny »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 22. Nov. 2011, 21:09 »
Skrev det i Ben Arfa tråden, men skriver det her også. Tiote, Obertan, og Best er sannsynligvis alle tilbake til helga, og det ser ut som om Ben Arfa kommer til å starte igjen. :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 22. Nov. 2011, 21:46 »
Ja vist ikke BenArfa starter begynner dette å se litt rart ut. De som spiller bra blir benka og de som ikke spiller bra får fortsette. Starter ikke BenArfa kan man begynne å lure.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 22. Nov. 2011, 21:59 »
Får virkelig håpe at Ben Arfa starter ja. Om jeg ikke tar helt feil så er det vel gjerne mot de lagene som spiller med en i mellomrommet bak enslig spiss at ManU har slitt mest til nå denne sesongen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 22. Nov. 2011, 23:07 »
Det at Santon startet for reservene i dagen 4-0 tap for Everton styrker vel ikke akkurat sjansen for at han starter mot man u. Blir nok Raylor, noe jeg syns er helt greit, in Pardew I trust  :wub:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 22. Nov. 2011, 23:12 »
Tror dette er et helt perfekt tidspunkt å møte scum på.. Første 3 poenger'n på hvor mange år? ;D
Same old Shearer, always scoring!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 23. Nov. 2011, 08:50 »
Kan ikke være annet enn positivt for oss at kampen mot Basel faktisk blir viktig for Man Utd. Tap og de er ute av CL  :D

Edit: Meh, glem det, det den kampen er halvannen uke etter at vi møter dem. Da er jeg mer redd vi møter et hevnlystent man utd som vil revangere 2-2 hjemme mot Benfica...
« Siste redigering: 23. Nov. 2011, 09:01 av Pontare »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 23. Nov. 2011, 09:13 »
Å herregud, er snakk om at Rooney ikke vinner kampen mot oss. Han har vært nufcdødaren i de siste kampene. Og Scum spiller flere hakk dårligere når han ikke stiller. Tror virkelig vi kan få med oss et godt resultat hvis han ikke rekker kampen.