20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600  (Lest 67517 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600
« Svar #45 på: 21. Nov. 2011, 16:51 »
Blir jo gale å benke Guthrie også. Han har vert en av banens beste i flere kamper nå. Hvilke signal er det å sende ut?

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #46 på: 21. Nov. 2011, 17:10 »
MIN mening er klar: Raylor må ut og Santon inn. Vet selvfølgelig ingenting om hvordan Santon gjør det på trening, reservekamper etc. Men det Raylor presterte mot City var på et latterlig lavt nivå. Vi kan ikke utsette Raylor for nok en toppkamp. Nani mot Raylor er jeg nesten 100% sikker på blir katastrofalt for vårt vedkommende.

Dersom Santon er så dårlig på trening at han ikke vurderes foran Raylor så lukter det panikkjøp og lite bakgrunnssjekk lang vei...

Håper på Santon mot United og håper på en solid prestasjon av han også.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 21. Nov. 2011, 17:11 »
Skal vi benke noen på midtbanen, bør det være Cabaye. Han har ikke vært av tilstrekkelig kvalitet i de siste kampene, og en kamp på benken kan gjøre både han og laget godt. Ingen skal ha klippekort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 21. Nov. 2011, 19:12 »
Enig med Jokke. Etter mitt syn har Guthrie vært bedre enn Cabaye i samtlige kamper etter at han kom inn i startelleveren.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 21. Nov. 2011, 19:54 »
Har følelsen av at Cabaye spiller bedre sammen med Tiote enn sammen med Guthrie.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 21. Nov. 2011, 19:56 »
Det tror jeg også, men for alt vi vet kan Guthrie spille bedre med Tiote enn med Cabaye også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 21. Nov. 2011, 20:00 »
Det er sant - de er jo begge som jeg har sagt tidliger veldig like spillere. Ingen av de er veldig taklingssterke eller utpreget dominerende rent fysiske - men har begge en herlig fightervilje og fungerer derfor greit sammen fordi de er flinke til å dele på de offensive og defensive oppgavene. Begge har i kampene bidratt begge deler - og når den andre går fremover er partneren flink til å holde igjen. I mine øyne har Guthrie faktisk vært hakket bedre i begge disse fasene over de siste kampene og fortjener etter mitt syn fortsatt plass. Cabaye har etter mitt syn vært litt ujevn de siste par kampene. Jeg vil si det er trist om Guthrie blir benka nå som han har vært så god.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

MrMourinho

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #52 på: 21. Nov. 2011, 20:58 »
Gleder meg til å dra til Old Traffor for å hente poeng. Har en rimelig god følelse, og det at Manchester United ikke har prestert virkelig godt på mange kamper, er bare til vår fordel. 1-0-seieren mot Swansea forrige helg var langt fra imponerende. Den siste virkelig imponerende kampen til Man.Utd var vel 3-1-seieren mot Chelsea 18. september? Vi er mer en kapable til å ryste SAF og gjengen.

Håper Davide Santon får prøve seg på venstrebacken!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 21. Nov. 2011, 21:07 »
Lenge siden jeg har hatt såpass med tro på at det er mulig å ta tre poeng på OT. Det kommer til å gå til helvette - men samtidig en enormt rar følelse jeg sitter med.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 21. Nov. 2011, 21:08 »
Jeg har samme følelsen, men er uhyre forsiktig med å uttrykke det til noen. Det er tross alt på Old Trafford, og der vinner vi ikke hver sesong da, for å si det sånn.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 21. Nov. 2011, 21:10 »
Trur det er et gunstigt tidspunkt å møte Man U på, dei har ikkje overbevist på noen måte :wink:
Det som bekymrer er om Pardew bruker Raylor i ein kamp til som "rundingsbøye". Hvorfor ikkje bruke Ferguson som back på venstre sida da? Visst ikkje Santon kan brukes så håper eg på den løsningen ;D

Peter

• Gjest
« Svar #56 på: 21. Nov. 2011, 21:18 »
Ferguson mot Nani, Giggs, Park, Valencia osv? ;D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 21. Nov. 2011, 21:30 »
La Tiote gnage på anklene til Rooney hele kampen her så blir det 3 poeng:)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 21. Nov. 2011, 21:32 »
Nei fytti! Da er han jo fort ute et par nye uker med matforgiftning...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #59 på: 21. Nov. 2011, 21:48 »
Fergie er skadet, og tror ikke dette er kampen å bruke han på. Men han er raskere enn Raylor, men svakere fysisk. Satser på at Santon spiller, men tror det blir Raylor.

Håper selvfølgelig på poeng her også, men regner med tap...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒