Sitter egentlig med en ganske god følelse etter kampen, selv om jeg er litt skuffet over resultatet. Det bunner egentlig mest ut i måten baklengsmålene kommer på, der Ryan Taylor må ta begge de to første (spesielt nr. 2) på sin kappe. Det tredje er for meg IKKE straffe, noe Phil Thompson også hadde fått med seg. Live så det ut som Ben Arfa kjørte over Richards bakfra, men på reprisen ser man at Richards kaster seg så voldsomt at Ben Arfa rett og slett blir med i fallet. Latterlig.
Spillemessig så dominerer City, men jeg er meget fornøyd med noen av sjansene vi kommer oss til. Har i alle fall 5 godt kvalifiserte muligheter, inkludert et par som skal være mål. Med den sedvanlige turen, og litt mindre klovneaktig opptreden i eget felt, så kunne dette fort resultert i poeng.
I dag synes jeg de bak - naturligvis utenom Ryan Taylor - gjør en meget bra kamp, og nekter stort sett City de største mulighetene. Krul har en vanskelig jobb, man kan ikke forvente strafferedninger. Kunne kanskje redda målet til Richards, men det er selvfølgelig ikke å regne som noen feil. De 4 på midten var naturlig nok litt anonyme, uten at jeg synes noen av dem gjorde en svak kamp. Sammyobi klarte seg bra. Ben Arfa var meget positiv, og spilte seg stort opp. Måten han setter opp både Ba og seg selv til to kjempesjanser er det høy klasse på. Ba hadde ikke sin beste kamp, og burde satt et mål. Ellers artig at Gosling fikk seg ett, og Perch sin gjennombruddspasning (!) var jo rålekker. Ellers er det vel ikke så mye å si om innbytterne.