20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600  (Lest 64277 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #330 på: 19. Nov. 2011, 17:56 »
Synd vi får alt i mot oss i dag. Er faktisk nok sjanser for oss i dag til å putte 3-4 mål. Hadde vi hatt vanlig tur så hadde vi faktisk vunnet. Både ba og Barfa burde putta. Men bare ta av seg hatten for serievinnerne. Kan ikke se st de taper i serien i år.

Får alt mot oss? Vi klarer ikke sette sjansene og vi gir bort 3 mål. Kan bare skylde på oss selv.

Når det er sagt, så ser jeg på city som et av de mer likanes lag i ligaen
Same old Shearer, always scoring!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #331 på: 19. Nov. 2011, 17:59 »
Ser ut som richards kaster seg der..
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 19. Nov. 2011, 18:00 »
Hederlig tap - vi møter rett og slett et langt bedre lag. Og når vi ikke setter sjansene våre har vi strengt tatt ikke sjans. Ben Arfa er på gang igjen - mye spennende der.
Jeg har et par ting fremfor møtet med ManU dersom Tiote er tilbake. Jeg syns Cabaye faller veldig igjennom mot de bedre laga - og Guthrie var nok en gang ganske god i dag - for tredje gang på rad klart bedre enn Cabaye. Bør vi ikke vurdere benke Cabaye og spille Tiote og Guthrie?

Samt - hvorfor i h... byttes den danske søppelbøtta innpå mens Santon må sitte på benken ut kampen?
Det syns faktisk jeg er sjokkerende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #333 på: 19. Nov. 2011, 18:00 »
Synd vi får alt i mot oss i dag. Er faktisk nok sjanser for oss i dag til å putte 3-4 mål. Hadde vi hatt vanlig tur så hadde vi faktisk vunnet. Både ba og Barfa burde putta. Men bare ta av seg hatten for serievinnerne. Kan ikke se st de taper i serien i år.

Får alt mot oss? Vi klarer ikke sette sjansene og vi gir bort 3 mål. Kan bare skylde på oss selv.

Når det er sagt, så ser jeg på city som et av de mer likanes lag i ligaen

Enig med cheik som alltid.  Klarer man ikke å score, tar man ikke poeng. det er SÅ enkelt.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 19. Nov. 2011, 18:00 »
HAR DE BARE EN FOTBALL PÅ HELE STADION?

Jeg tenkte t samme. Enormt med penger i laget, men ikke råd til mer en 1 ball...

Ba og ben arfa skulle gjerne hart seg noen mål. Richards hiver seg eller får krampe i begge bein... Velg selv. Joe hart var god. Sist men ikke minst så må vi notere en fantastisk perch pasning...

Det var ikke en 3-0 kamp. Jeg tror det kan bli spennende mot chelsea. Håper ikke at det blir likens mot united... Det blir surt...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 19. Nov. 2011, 18:01 »
Du har helt rett i at det ikke var en 3-0-kamp, det var en 3-1-kamp ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #336 på: 19. Nov. 2011, 18:02 »
Jeg synes begge straffene var latterlige, og målet til richards er bare ren udugelighet fra Raylor.

Når det er sagt, hadde de ikke scoret på det, kan det godt tenkes de hadde scoret 3 mål til.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 19. Nov. 2011, 18:04 »
Hederlig tap - vi møter rett og slett et langt bedre lag. Og når vi ikke setter sjansene våre har vi strengt tatt ikke sjans. Ben Arfa er på gang igjen - mye spennende der.
Jeg har et par ting fremfor møtet med ManU dersom Tiote er tilbake. Jeg syns Cabaye faller veldig igjennom mot de bedre laga - og Guthrie var nok en gang ganske god i dag - for tredje gang på rad klart bedre enn Cabaye. Bør vi ikke vurdere benke Cabaye og spille Tiote og Guthrie?

Samt - hvorfor i h... byttes den danske søppelbøtta innpå mens Santon må sitte på benken ut kampen?
Det syns faktisk jeg er sjokkerende.

Tror faktisk det har med å gjøre at då ville det blitt ekstremt masse fokus på kor dårlig Raylor hadde vert. Tror Pardew ikkje ville bryte han enda lenger ned, nokke som i for seg er forståelig. Men mot United, då er det på tida å spille Santon. No er vi ikkje "a winning team", vi slepper inn 3 mål og Raylor spiller att på till balle.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 19. Nov. 2011, 18:05 »
Jeg tenkte på å bytte ut Ameobi med Santon og ikke Løvenkrands. Ameobi var åpenbart sliten og det var riktig å bytte ham ut. Men herregud - Santon må da være bedre enn Løvenkrands som ving - for Løvenkrands er en håpløs ving.

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #339 på: 19. Nov. 2011, 18:05 »
Kjassen kamp altså..jekla surt med de to personlige feila av R-Taylor...men overall er jeg fornøyd med spillet vi presterte idag, får si som Drillo : Prestasjonen var grei, resultatet ræva! :lol:

Ben Harfa ser veldig lovende ut, noen herlige stikkere idag! Virkelig potensiale i den karen der!Blir noen harde kamper fremover hvertfall..City blir dog ekstremt tøffe i år, men  nærmere 2 milliarder i underskudd sier vel sitt om den klubben...koster å bare ha stjerner!

Ble hvertfall ikke så overkjørt som jeg frykta, så gleder meg til videre kamper i sesongen! Syns faktisk skinny-legs Ameobi på kanten og ikke var så verst! Klarte seg helt ok.

På tide med ei trøstepils nu :thumbu:

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #340 på: 19. Nov. 2011, 18:09 »
Jeg synes begge straffene var latterlige, og målet til richards er bare ren udugelighet fra Raylor.

Når det er sagt, hadde de ikke scoret på det, kan det godt tenkes de hadde scoret 3 mål til.

Den første straffen er soleklar, den andre kan nok diskuteres. Kan ikke skjønne hvordan du får begge straffene til å være latterlige. Armen i rett vinkel ut fra kroppen, da er det samme f... om ballen kommer fra 0,5 m eller 20 m. Straffe uansett.

The again, City er gode og det er ikke mange som tar poeng på Ethiad i år tror jeg. Når vi i tillegg gir de tre mål, så blir det vrient. Men dette er faktisk en bra kamp av Newcastle, med unntak av de tre små hjerneblødningene.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 19. Nov. 2011, 18:11 »
Vi gjør en helt ok kamp. BenArfa virker lovende og det er bra. Raylor er lagets svakeste. Meget svak. At han får spille hele kampen er rart. Santon får ikke komme inn engang. Hva skjer her liksom?

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #342 på: 19. Nov. 2011, 18:13 »
synes vi skal være fornøgde ! :) lar meg rett og slett ikke deppe av det her! synes vi ikke spilte dårlig heller, tvert imot!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #343 på: 19. Nov. 2011, 18:13 »
hva er det Alsaker har i mot newcastle?

Han er en kuk

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 19. Nov. 2011, 18:16 »
Jeg depper heller ikke over dette tapet men måten enkelte av målene kommer. Raylor får stryk. Santon inn neste kamp. Når vi også mangler to faste på midtbanen så blir det ikke lettere. Alt i alt ok, men nå føler jeg tiden er moden for å prøve andre ting på venstre backen.