20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600  (Lest 63997 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #135 på: 18. Nov. 2011, 12:00 »
Er Best helt kvitt skaden sin? har ikke fått med meg noen nyheter ang den.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 18. Nov. 2011, 12:02 »
Det jeg har sett av Ameobi tyder på at han rett og slett ikke er klar for en startplass i PL - og ihvertfall ikke borte mot ManC. Da mener jeg at det vil være langt tryggere å starte med Santon.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #137 på: 18. Nov. 2011, 12:48 »
Enig i det Kristoffer, men spørsmålet er om Pardew ser på det på samme måten. De har jo omtrent like lite spilletid i PL så langt begge to, selv om Santon definitivt er en mer erfaren spiller. Jeg ser helst Santon egentlig, da han tross alt har mye å bevise som følge av foreløpig liten spilletid. Hadde jo vært fantastisk om han slo til skikkelig mot City!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 18. Nov. 2011, 13:07 »
Ser helt klart et potensiale i Sammy, jeg også. Men han er veldig uferdig enda - og lite effektiv i spillestilen sin. Syns kanskje han er noe opphypet også. Jeg syns jo eksempelvis at Nile Ranger var en langt bedre impactsub for oss deler av fjorårssesongen - og han er også veldig uferdig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 18. Nov. 2011, 13:39 »
Jeg synes Sammy hadde et greit innhopp mot Everton, og har hatt flere andre finfine innhopp tidligere også, men starte borte mot City? Aldri i verden! En veldig talentfull spiller, som jeg har stor tro på, men han er ikke klar for å starte kamper helt ennå. Det er ikke sikkert han vil utmerke seg på noen spesielt negativ måte, jeg har stor tro på at han vil klare seg helt ålreit, og neppe være årsaken til at vi eventuelt taper kampen. Men Gosling, Obertan eller Santon/Raylor (ja, nå ser jo jeg helst sistnevnte da) er sannsynligvis bedre valg, da de vil kunne bidra mye mer i spillet enn Sammy kan. Optimalt sett bør Obertan klare fitness-testen og starte kampen. Men jeg ser ikke for meg at det skjer, og da mener jeg Gosling eller Raylor er bedre alternativer enn Sammy.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #140 på: 18. Nov. 2011, 14:10 »
Jeg håper heller ikke at Sammy starter. Jeg tror sånn rent talent-messig sett, så har Ranger et høyere makspotensiale, enn Sammy. Problemet hans er bare det at han tar det så utrolig useriøst, så derfor vil nok Sammy blomstre i mye større grad. Dog var Ranger en relativt god innbytter i fjor, hadde et par innhopp som fikk meg til å skikkelig glede meg til å se han videre! Setter min lit til at Sammy er der om en sesong eller to!

Er bare å matche gutten forsiktig gjennom hele sesongen, og kanskje la han spille en hel kamp på tampen av sesongen om vi ikke spiller for noe spesielt. Spennende er han uansett, virker målretta og sympatisk!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 18. Nov. 2011, 14:20 »
Godt oppsummert, Bresken.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #142 på: 18. Nov. 2011, 15:27 »
Hadde foretrukket

Simmo Colo Saylor Raylor

Hba  Guthrie cabaye Gosling Jonas

Ba

Har en snikende følelse at vi blir overkjørt på midten.

Men husk gutta, City kommer ikke til å tape mot et bedre lag i år - det finnes ingen

Så hvorfor ikke mot oss :)

Jeg setter 150 kroner på B til 10 i odds, og 80 kroner på hjemmeseier (0-1) til 1.85 i odds. Da er jeg dekka :P
Vinner vi ikke , taper vi med mer enn 1-0 :P
If it has tits or wheels, count on problems!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 18. Nov. 2011, 15:53 »
Jeg håper på dette laget:

Krul
Simpson-Colo-Taylor-Raylor
Obertan-Tiote-Cabaye-Jonas
Best-Ba

Jeg håper Obertan blir friskmeldt til kampen imorgen. Han har vært veldig opp og ned, men mot Stoke så jeg noe som jeg tror blir veldig viktig imorgen. Farten hans på kontringer. Guthrie virker i år som en spiller som kan hevde seg, men forsatt vil jeg se Tiote pga. Hans defensive kvaliteter. Rylor har etter QPR også tatt seg opp og litt etter litt forbedret seg på venstre siden av forsvaret. Selv om ikke Best har putta så mange mål i det siste, har han bidratt mye med jobbing. Blir spennende imorgen i hvertfall. Vi har overbevist i mange kamper, og noen kamper hatt flaks. Nå står nok en stor prøve fremfor oss.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 18. Nov. 2011, 16:13 »
Tiote er ute - og Obertan er høyst usannsynlig meldes det fra nufc.co.uk.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 18. Nov. 2011, 16:51 »
Tiote er ute - og Obertan er høyst usannsynlig meldes det fra nufc.co.uk.

kjipt at Tiote forsatt er ute, får håpe Guthrie forsetter og prestere!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #146 på: 18. Nov. 2011, 17:48 »
Om Pardrew stiller opp med 4-4-2 her, så er jeg veldig redd for at vi fort kan sleppe inn 3 - 4 mål om det rakner. MEN, det kan jo hende City ikke er forberedt på å bli angrepet og får seg en på trynet! :)

10 i odds på Newcastle, det går jo i stil med holdningen til gutta i TV2s PL studio, så og si hver eneste kamp snakker de piss om "oss" og mener at nå sprekker boblen. Det er SINNSYKT irriterende å sitte å høre på! Greit nok vi har hatt flaks, men jeg hører aldri noen negative kommentarer når Manchester United spiller en drit kamp i 90 minutter, for så å få et overtidsmål 5 minutter på fergitime..

Jeg skal uansett kose meg med kampen på Scotsman i Bergen! Her snakker vi pils og burger :=)
Personlig tror jeg at vi ikke klarer å få med oss poeng hjem, men det blir veldig spennende å se hvordan vi klarer oss mot et lag som har en spiller som koster like mye som hele stallen vår :p

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 18. Nov. 2011, 17:56 »
TV2 har da vært veldig positive til Newcastle i år og roser spesielt Pardew og hva han har fått med dette laget.

Tror faktisk at jeg håper på dette laget:

Krul
Simpson - Saylor - Colo - Raylor
Ben Arfa - Gosling - Guthrie - Cabaye - Jonas
Ba

Kanskje litt feig, men trår det kan være med å sikre et poeng. Fem midtbanespillere som aldri lar City få ro verken med eller uten ball, og løper 90 minutter.
Nei.

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #148 på: 18. Nov. 2011, 18:19 »
TV2 har da vært veldig positive til Newcastle i år og roser spesielt Pardew og hva han har fått med dette laget.

Tror faktisk at jeg håper på dette laget:

Krul
Simpson - Saylor - Colo - Raylor
Ben Arfa - Gosling - Guthrie - Cabaye - Jonas
Ba

Kanskje litt feig, men trår det kan være med å sikre et poeng. Fem midtbanespillere som aldri lar City få ro verken med eller uten ball, og løper 90 minutter.

Ja, det har de vært etter kamper vi har vunnet, men før hver kamp har de som regel satset penger på at vi taper.  Jeg håper på det samme laget! :-)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 18. Nov. 2011, 18:22 »
Næh, de har da vært positive før kamper de. Har vært flere ganger jeg har skrevet i kamptrådene her at det er morsomt at TV2 er såpass positive, både genrelt og i analysene sine.
Nei.