20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600  (Lest 64299 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #120 på: 17. Nov. 2011, 22:45 »
Er redd vi fort kan få en skikkelig "down to earth experience" her ass. Dette blir beintøft! City har jo fem-seks spillere som kan avgjøre en kamp på egen hånd. Dette fikk vi jo oppleve ifjor da alt så greit ut på 1-1, så byttes Johnson inn og bare banker inn 2-1:( Frykter for statistikken vår!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #121 på: 17. Nov. 2011, 22:46 »
Jeg tror faktisk vi har bedre sjanse her enn mot Manu. Bare fordi det er mot dem på Old Trafford, og at vi aldri vinner der.

Statistisk sett har du selvfølgelig rett, men Man U har fått en formdip deluxe nå, så hvem vet? Ser på sjansene våre der som større enn på Allahu Aktbar stadium... City er latterlig gode for tiden. Man U er ikke patente verken sentralt på midt eller i forsvar for tiden, og jeg stoler ikke på de Gea lenger enn jeg kan kaste en rullestol. Han er en Mario Gomez waiting to happen :boxer:
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #122 på: 17. Nov. 2011, 22:48 »
Ang. målene...

0-3  ::p ::p

Mål nr 1: Ryan Taylor banker inn et mål fra 30 meter!

Mål nr 2: Ryan taylor banker inn et mål fra 50 meter!

Mål nr 3. Ryan Taylor banker inn et skudd fra 85 meter!  ::p ::p ::p ::p
If it has tits or wheels, count on problems!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 17. Nov. 2011, 22:51 »
Vi kommer jo til å tape før eller senere.. Og vi kommer til å bli skuffa uansett når det skjer.
Så da kan det likesågodt skje her, når det forventes av oss.

Når det er sagt, etter den flotte 3. drømmen min, så kremer jeg av tanken på at vi vinner 3-2 ;D
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 18. Nov. 2011, 00:28 »
Jeg håper bare vi ikke driter oss ut og gir bort fem-seks latterlig enkle mål. Jeg forventer at City må svette for poengene. Og kanskje kan vi stjele med oss et heldig poeng på pur innsats.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

vampish

• Supersub
    • Vis profil

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #126 på: 18. Nov. 2011, 10:22 »
Jo mer ræva vi ser ut på papiret - jo mer tror jeg på poeng, så no stress. Detta tar vi!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #127 på: 18. Nov. 2011, 11:13 »
Skulle gjerne hatt med Tiote, men Guthrie har gjort en strålende jobb i hans fravær.
I tillegg har Cheicken en del tilfeller hvor han snurrer seg inn i vanskelige situasjoner når han har ballen og motstanderene presser høyt.
Og press kommer det til å bli i denne kampen :blink:
sunt pueri pueri puerilia tractant

Simmi

• Gjest
« Svar #128 på: 18. Nov. 2011, 11:23 »
Æsj. Det var kjipt.

Nesten helt sikker på at lagoppstillinga blir sånn:

Krul
Simpson - Colo - Saylor - Raylor/Santon

Raylor/Santon - Guthrie - Cabaye - Jonas

Best - Ba

Skal bli vanskelig å plukke med seg poeng herfra. Totalt avhengige av at Cabaye og Guthrie har en fantastisk dag på jobben, at forsvaret fortsatt er like stødig og at Best og Ba jobber som helter bakover.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 18. Nov. 2011, 11:41 »
Helt sikker på at hverken santon eller raylor spiller ving. Enten hba, gosling eller Sammy kommer til å spille på bekostning av santon. Hadde eller ikkje blitt overraska om løven spilla, sjøl om det ville vert katastrofalt av AP, særlig på vingen!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 18. Nov. 2011, 11:45 »
Jeg kan hjelpe deg. ;)

1-0: Krul kommer ut i feltet på en City-corner og bokser ballen over hele banen. Ballen suser forbi en sjanseløs Hart, og treffer nettet uten å ha vært i bakken, mens Krul avslutter det hele med en Harper-feiring. :D

2-0: Raylor bestemmer seg for å duppe ballen i lengste fra 40 meter, og da er Hart selvsagt sjanseløs!

3-0: Nok en corner til City sent i kampen. Saylor slår Jone Samuelsens verdensrekord med en susende 85 meters heading heading fra eget felt! Joe Hart kom opp på corneren, dermed kan ballen fritt trille inn i det åpne målet.

3-1: Simmo rygger inn i eget mål med ballen. :(

Legger til 4-1 jeg. :D

4-1: Selvmål av De Jong. Ben Arfa smeller av en helvolley rett i nesa til De Jong så den knuses, mens ballen spetter fint inn ved høyre stolperot. :D Neste dag sender Benny "god bedring" brevet han fikk av De Jong i retur. :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 18. Nov. 2011, 11:46 »
Er helt sikker på samme forsvarsfirer, jeg. Men jeg blir overraska dersom Gosling eller Løven foretrekkes fremfor Santon på høyrevingen. Ikke sett så mye av Gosling som ving - men Løvenkrands har ingenting der å gjøre. Har jeg mista troa på han som spiss i PL - hadde jeg aldri troa på han som ving i CCC engang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 18. Nov. 2011, 11:51 »
Krul
Simpson - Colo - Saylor - Raylor
Jonas - Guthrie - Cabaye - Sammy
Best - Ba

Regner jeg med.
Nei.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #133 på: 18. Nov. 2011, 11:52 »
Trokke det blir for store forandringer jeg heller, utenom de åpenbare basert på skader.. Skulle egentlig helst sett Ben Arfa på høyrevingen, men antar at Pardew ikke er interessert i å kjøre han der. Jeg tror også vi får se Sammy eller Gosling der ute.. Best er tilbake 100% nå eller?

Uansett blir det en meget spennende kamp! Er av naturlige årsaker redd for en smell her, men jeg har trua på at gutta kan overraske nok en gang!

HOWAY!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 18. Nov. 2011, 11:59 »
Om Best ikke spiller blir det nok Ben Arfa bak Ba.
Nei.