20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supportertur vs Sunderland  (Lest 48477 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #150 på: 08. Feb. 2012, 08:14 »
Når Newcastle først spiller søndagskamp og man våkner i Edinburgh lørdagen, passer det vel fint å få med seg en SPL kamp også. Hibernian-St. Mirren høres jo ut som intet mindre enn Skottlands El Clasico, og verdt å få med seg i hjertet av Edinburgh. Ettersom det er Liverpool-Arsenal tidlig lørdagen, og denne 15:00, passer det jo utmerket. Andre som har tenkt seg på denne eller?
  Om du kan så prioriter kamp på Tynecastle og ikke på Easter Road. Myyye bedre stemning blant Hearts-fansen! Ellers så er jo Ibrox og Celtic Park kun 45 min unna med buss som går 4 ganger i timen ;)

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #151 på: 08. Feb. 2012, 10:09 »
Er Hibs og Rangers som har hjemmekamp denne dagen, og i den grad jeg har sympatier for noe skotsk lag er det Celtic, så da er ikke Rangers noe som frister så ekstremt. Så blir nok fort denne, med mindre jeg heller drar ned til England og ser noe lower league. Men er jo temmelig greit å slippe å reise noe ekstra  :toon:

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 08. Feb. 2012, 10:29 »
Jon: Du må komme deg til newcastle så fort som mulig! Blir for mye å passe på Tim og Per Kristian samtidig alene  :nervøs:
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 08. Feb. 2012, 12:42 »
Er Hibs og Rangers som har hjemmekamp denne dagen, og i den grad jeg har sympatier for noe skotsk lag er det Celtic, så da er ikke Rangers noe som frister så ekstremt. Så blir nok fort denne, med mindre jeg heller drar ned til England og ser noe lower league. Men er jo temmelig greit å slippe å reise noe ekstra  :toon:
Er da faen ikke mulig å ha sympatier for Celtic! Kom deg på Ibrox og opplev Britains nest beste stadionatmosfære! Gers - Hearts er alltid en spennende match ;)

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #154 på: 08. Feb. 2012, 19:51 »
3 stk fra stavanger som ska bo på Royal station, må ha krybe avstand fra revolution :)

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #155 på: 08. Feb. 2012, 22:30 »
Stavanger her og :) har fått kampbilletane nå, men fatte ikje någe av kor eg ska sitta (aldri vært på st. james før) Kan någen ud fra disse opplysningane sei sånn ca kor me ska sitta?
Turnstile: 39 to 42,43 to 47
Accsess 6
Block A
Row K
Seat 16

På forhånd takk :toon:
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #156 på: 08. Feb. 2012, 23:10 »
Noen som skal bo på hotellet Premier Inn Newcastle Central forresten?

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 09. Feb. 2012, 08:39 »

Mange her som har bodd på Premier Inn Newcastle Central, inkludert meg. Bruk søkefunksjonen på forumet. Hotellet var upåklagelig.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #158 på: 09. Feb. 2012, 12:33 »
Er det mer billetter til denne kampen ? Noen som vett ??

Noen her som evt ska selga osv osv ??

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #159 på: 09. Feb. 2012, 14:14 »
den skal være etter det jeg har hørt utsolgt

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #160 på: 09. Feb. 2012, 14:47 »
Tenkte meg det ja :S  :sint:
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #161 på: 10. Feb. 2012, 18:03 »
MELDING TIL ALLE SOM SKAL PÅ TUREN

- Kampbilletter er nå utsolgt. Eneste reelle mulighet er svartebørs.

- Stadionomvisningen ble billigere enn først antatt. Det koster nå 35 kr per medlem og 70 kr per ikke-medlem. Grunnen er at vi får grupperabatt siden vi blir mange, samt at det er billigere når det ikke er kampdag. Vi tok full pris i og med at kampen var oppsatt på lørdag. Flott om de som har betalt for mye sender meg en PM eller mail til newutd at gmail.com med kontonummer.

- Hvem skal være med på kampen? Mangler bekreftelse fra de fleste. Slik er påmeldingsoversikten hittil, med initialer samt antall påmeldte per person.

Stadionomvisning kl 11 AM lørdag
EK (2)
KJI (1)
TUS (1)
HR (1)
TK (2)
DD (4)
ØV (2)
SIKØ (2)
ØI (3)
TC (2)[/b]

Kamp kl 2 PM lørdag
ALK (2/3)
HR (1)
TK (1)
KØ (2)
EK (1)
EC (1)

Må vel være flere som er interesserte i kamp?

Har du betalt og ikke er på lista? Send meg en PM så retter jeg det opp. Hvis du ikke har betalt og ønsker å delta, sett inn 35 / 70 kr til kontonummer 9722.18.51130 og gi beskjed enten her i tråden eller via PM. Dette må gjøres snarest.
« Siste redigering: 23. Feb. 2012, 21:40 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #162 på: 10. Feb. 2012, 23:35 »
SATTAN SOM JEG GLEDER MEG :toon:

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 12. Feb. 2012, 20:23 »
Jeg og en kompis er med på kampen mot N-O, så sant vi rekker det. Flyet mitt lander i Newcastle 12.45 på lørdag, og kampen er kl. 14.00. Så jeg rekker kampstart, så lenge ikke flyet er forsinka!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

laklip

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #164 på: 13. Feb. 2012, 22:57 »
Heisann
Har en billett til salgs til Sunderland kampen.
På Gallowgate stand, block U Row N.

Billetten er til salg til pålydende (£43) og kan fåes kjøpt av meg utenfor stadion etter avtale.
Første mann til mølla.
tlf 97 50 90 63

Lars