20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supportertur vs Sunderland  (Lest 48400 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Supportertur vs Sunderland
« Svar #135 på: 26. Jan. 2012, 17:43 »
Skal spille konsert den helga, så det blir ikke noe på meg heller. Irriterende, men satser på liverpoolkampen i stedet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #136 på: 27. Jan. 2012, 01:46 »
Gutta på Newcastle-Online sier de er up for vennskapskamp så tidlig som klokken 11 lørdag formiddag. Stadionomvisning er kun tilgjengelig enten klokken 11 eller 13.30 lokal tid på lørdag, så det er nok best om det blir kamp først og så går alle (som ønsker det) til SJP for omvisning etterpå. Det skal visstnok være garderober ved fotballbanen, så man slipper å bli guidet rundt på SJP like illeluktende som sykkelsetet til Shola ;)

Flott om de som har tenkt å delta på opplegget sier i fra om dette høres bra ut eller ikke! Jeg kan prøve å utsette omvisningen til litt senere på dagen (type 15), men det forutsetter at vi er mange nok. Hittil er det kun tre stk som har betalt for omvisning.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Steiksild

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #137 på: 27. Jan. 2012, 11:54 »
Hvordan blir opplegget med kampen da? Fullt 11 lag eller? Jeg er absolutt med. Skal melde meg inn i kveld

James

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #138 på: 27. Jan. 2012, 19:41 »
Da var fly og hotell bestilt her også! Ble på Sandman signature like ved st.James Park. Reiser fra Bergen tidlig lørdag.
Meg og en kompis vil gjerne være med på stadion-omvisning,forutsatt at det blir kl.15. Flyet lander i newcastle kl.12.45.  Om dette lar seg gjøre betaler vi med en gang for omvisningen..
Hva er det med Newcastle-online laget? hvem som er med der?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 27. Jan. 2012, 20:17 »
Det hadde vært jævla gøy å vært med på, men flyet mitt lander dessverre 12.45 i Newcastle på Lørdag.....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #140 på: 28. Jan. 2012, 00:19 »
Jeg er skamklar for en kamp klokken 11 ;) Hvem er det vi skal spille mot?  :toon:
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #141 på: 28. Jan. 2012, 00:22 »
Vi stiller vell i Toon army Norway draktene da? ;) Selv om de er jævli stramme i brystkasse området ;D

James

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #142 på: 28. Jan. 2012, 09:55 »
Gutta på Newcastle-Online sier de er up for vennskapskamp så tidlig som klokken 11 lørdag formiddag. Stadionomvisning er kun tilgjengelig enten klokken 11 eller 13.30 lokal tid på lørdag, så det er nok best om det blir kamp først og så går alle (som ønsker det) til SJP for omvisning etterpå. Det skal visstnok være garderober ved fotballbanen, så man slipper å bli guidet rundt på SJP like illeluktende som sykkelsetet til Shola ;)

Flott om de som har tenkt å delta på opplegget sier i fra om dette høres bra ut eller ikke! Jeg kan prøve å utsette omvisningen til litt senere på dagen (type 15), men det forutsetter at vi er mange nok. Hittil er det kun tre stk som har betalt for omvisning.

Om det hadde vert mulig å få til visning kl. 15 hadde det vert strålende  :thumbu:
« Siste redigering: 28. Jan. 2012, 11:45 av Thomas »

laklip

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #143 på: 01. Feb. 2012, 01:33 »
Hallo folkens
En magpies supporter fra Kristiansand her, som skal over til kampen alene.
Hadde vært fint om jeg kunne kaste meg med gjengen på lørdag kveld/søndag før kamp.

Jeg personlig skal på en kamp på lørdagen (Enten Rangers i Glasgow, eller City vs Bolton), så jeg er i Newcastle lørdag kveld.

Når det nærmer seg hadde det vært ok å utveksle tlf nr med de som til slutt drar over.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #144 på: 02. Feb. 2012, 09:46 »
Hei, nå er vi 2 stk som er klar får fotball kamp på lørdagen! hvordan melder jeg meg på/betaler for stadionomvisning?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 02. Feb. 2012, 16:17 »
Jeg håper alle som skal til Newcastle har fått kjøpt billetter. Var inne og så nå på nufc ang. Kampen, og det kan ikke være særlig mye mer enn 70-80 billeter igjen.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Steiksild

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #146 på: 05. Feb. 2012, 19:57 »
Alt er utsolgt nå

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 06. Feb. 2012, 22:24 »
Når Newcastle først spiller søndagskamp og man våkner i Edinburgh lørdagen, passer det vel fint å få med seg en SPL kamp også. Hibernian-St. Mirren høres jo ut som intet mindre enn Skottlands El Clasico, og verdt å få med seg i hjertet av Edinburgh. Ettersom det er Liverpool-Arsenal tidlig lørdagen, og denne 15:00, passer det jo utmerket. Andre som har tenkt seg på denne eller?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 08. Feb. 2012, 04:24 »
Vi har booket stadiontur klokken 11 AM lokal tid på lørdagen. Tidlig, men det er eneste mulighet om vi skal klare å få til en fotballkamp med engelskmennene og påfølgende barrunde for å se PL sammen! Gi beskjed via PM om dette ikke passer for de som allerede har betalt, så kan vi enten booke et annet tidspunkt eller refundere.

Vi har kun mottatt betaling fra 7-8 stk til nå. Vennligst sett inn 120 kr per ikke-medlem eller 60 kr pr medlem på kontonummer 9722.18.51130 og send meg en e-mail etterpå om du ikke har fylt ut påmeldingsskjemaet.

Det blir også fotballkamp mot engelske fans fra klokken 2 til 4 PM!! Håper alle blir med på dette. Vennligst gi lyd her i tråden eller send en mail til newutd@gmail.com hvis du vil være med!
« Siste redigering: 08. Feb. 2012, 04:26 av Nordin »

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 08. Feb. 2012, 04:28 »
PS! Jeg tror egentlig prisen er 9 pund for stadionomvisning. Grunnen til at vi har tatt 120/60 kr er at vi egentlig hadde tenkt å booke på kampdagen, og da er det noe dyrere, men så ble kampen flyttet. Om det kun er 9 pund som er priesn vil vi selvfølgelig refundere hhv. 30 og 15 kroner til de som allerede har betalt. Uansett best om alle betaler 120/60 kr mens jeg venter på bekreftelse fra Box Office.