Hei!
Jeg har en samboer som fyller 30 år i mars og i den anledning ønsker jeg å gi ham en fotballtur i gave. Han elsker fotball og har hatt Newcastle som favorittlag i alle år, men har aldri før vært på en slik fotballkamp. Jeg har spekulert litt i om han helst ville sett favorittlaget sitt spille eller et oppgjør mellom to "store" lag hvis det er lov å si her

Har forsøkt å spørre, men får litt "ja, nei, både og" svar, så jeg bestemte meg nylig for at det skulle bli Newcastle. Dersom han ønsker å se andre oppgjør tror jeg det er enklere å avtale med kompiser på forhånd, iom. at vennegjengen har veldig ulike favorittlag og kanskje ikke ville gått for Newcastle som enstemmig førstevalg hvis de skulle planlagt noe.
Jeg synes også fotball er morsomt, men jeg har kanskje ikke helt den samme lidenskapen - så jeg ønsker å sende ham avgårde med en kompis med billetter, reise og opphold betalt. Jeg vet at han kommer til å bli i ekstase nesten uansett hva jeg sender ham avgårde på, men jeg vil veldig gjerne ha tips fra andre Newcastle fans!

Har vurdert Newcastle - Sunderland hjemme som en favoritt, iom. at de er hissige rivaler og trøkket sikkert blir enormt både på byen og på stadion. Men jeg er veldig åpen for forslag og tanker rundt dette, så jeg setter enormt stor pris på feedback fra dere!