20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan noen hjelpe en fanfrue i nød? Fotballtur i gave!  (Lest 7215 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fanfrue

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hei!

Jeg har en samboer som fyller 30 år i mars og i den anledning ønsker jeg å gi ham en fotballtur i gave. Han elsker fotball og har hatt Newcastle som favorittlag i alle år, men har aldri før vært på en slik fotballkamp. Jeg har spekulert litt i om han helst ville sett favorittlaget sitt spille eller et oppgjør mellom to "store" lag hvis det er lov å si her :P  Har forsøkt å spørre, men får litt "ja, nei, både og" svar, så jeg bestemte meg nylig for at det skulle bli Newcastle. Dersom han ønsker å se andre oppgjør tror jeg det er enklere å avtale med kompiser på forhånd, iom. at vennegjengen har veldig ulike favorittlag og kanskje ikke ville gått for Newcastle som enstemmig førstevalg hvis de skulle planlagt noe.

Jeg synes også fotball er morsomt, men jeg har kanskje ikke helt den samme lidenskapen - så jeg ønsker å sende ham avgårde med en kompis med billetter, reise og opphold betalt. Jeg vet at han kommer til å bli i ekstase nesten uansett hva jeg sender ham avgårde på, men jeg vil veldig gjerne ha tips fra andre Newcastle fans! :)

Har vurdert Newcastle - Sunderland hjemme som en favoritt, iom. at de er hissige rivaler og trøkket sikkert blir enormt både på byen og på stadion. Men jeg er veldig åpen for forslag og tanker rundt dette, så jeg setter enormt stor pris på feedback fra dere! :)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Kan noen hjelpe en fanfrue i nød? Fotballtur i gave!
« Svar #1 på: 03. Nov. 2011, 12:36 »
Får du til å sende ham på Newcastle - Sunderland kampen kan det umulig bli bedre.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Nov. 2011, 13:10 »
Først: for en kjempegave! Går rett hjem den. Ønsker det samme av madamen til jul.

Newcastle - Sunderland på St James Park blir ALDRI feil. Gå for den om dere får det til!
Om ikke det skulle gå står alle datoer for Magpies-kampene her. Skal selv over igjen mot Chelsea og gleder meg enormt.

http://www.skysports.com/football/calendar/0,,11678,00.html
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. Nov. 2011, 20:13 »
Bilde?

fanfrue

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Nov. 2011, 20:49 »
Tusen takk for svar gutter! :) Godt å høre at jeg har tenkt riktig så langt ihvertfall!

Jeg regner med at dette er en litt vrien kamp å skaffe seg gode billetter til? Burde man kjøpe et sesongkort for å være sikret billetter og bra seter, eller vil det sannsynligvis holde å kjøpe et Adult Club membership og følge godt med når billettene blir lagt ut for salg? Eller - skal jeg gå for å kjøpe billettene fra annet hold enn Newcastle's hjemmesider? Nå er jeg så innstilt på at det er denne kampen han skal få oppleve at prisen får bare bli som den blir. Bare han får sitte der godt plassert på langsiden og nyte kampen er det verdt hver krone! :)

Daniel: Bilde?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. Nov. 2011, 21:03 »
Glem det du :)

Sunderland-kampen er selvfølgelig å anbefale. Har vært på to Tyne-Wear-oppgjør selv om stemningen er elektrisk på disse kampene! Jeg vil anbefale deg å kjøpe et medlemsskap, for da får du mulighet til å kjøpe billetter før alle andre får muligheten. Et medlemsskap koster vel 200-250,-, så det er det absolutt verdt.

Anbefaler deg å kjøpe billetter på Platinum Club. Dette er gode plasser på den største langsiden, hvor man har mulighet til å sitte inne i fine omgivelser og ta en øl eller to før kampen, i pausa, og etter kampen.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Nov. 2011, 00:09 »
Newcastle - Sunderland er slettes ingen dum kamp. Etter 4 år i England så anbefales denne kampen. Stemningen er fantastisk helt fra morgenen, men når bussene med Sunderlandfansen kommer.....da begynner showet.

Newcastle er billig å reise til (Torp - Newcastle med Ryanair), det er enkelt å komme seg til sentrum (150,- kroner med taxi eller 30 kroner med metro) og byen er oversiktlig å enkel å finne fram i. Ikke minst så er det UMULIG å ikke finne stadion ettersom den sees fra nesten hele byen. Kjøp billett og send han over!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #7 på: 04. Nov. 2011, 00:17 »
Ryanair slutter dessverre å fly Torp - Newcastle fra og med januar :/ Dermed blir det fort en god del dyrere å komme seg til St. James.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Nov. 2011, 02:22 »
Regner med dere mener Rygge, for det begynner å bli noen år siden ryan air fløy fra Torp til Newcastle.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #9 på: 04. Nov. 2011, 07:55 »
Ja, mener selvfølgelig Rygge ;)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Nov. 2011, 19:07 »
Ja, mener selvfølgelig Rygge ;)

Samme :-)  Men....slutte å fly?  :'(

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04. Nov. 2011, 19:17 »
Samme :-)  Men....slutte å fly?  :'(

Den siste flygningen som ligger ute er søndag 7. januar.  :(

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #12 på: 04. Nov. 2011, 22:46 »

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #13 på: 05. Nov. 2011, 10:08 »
Bilde?

den var drøy;) hehe

Stussa på den selv...damn Daniel, haha, sulten stil...og: idag tar vi tre fra Everton og havner på andre plass (!!) et par timer :hest:
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 05. Nov. 2011, 12:26 »
Gjerne lenger enn to timer også... :howay:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon