20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan 22/10 kl. 1600  (Lest 44231 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan 22/10 kl. 1600
« Svar #60 på: 21. Okt. 2011, 18:09 »
Noen som vet om en pub i Oslo som viser kampen?
Søte, søte blekkspruter.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 21. Okt. 2011, 18:33 »
Synes ikke vi skal konkludere med at vi er verken det ene eller det andre, men vi skal ikke spare nøkkelspillere mot Wigan i niende serierunde.
Enig hvorfor skal det alltids konkluderes at vi er det og det. Vi spiller bra for tiden hvorfor ikke glede seg over det? Sefølgelig skal vi ikke spare noen spillere. Det kan vi gjøre når det er cup. Klarer man ikke å spille en kamp i uken får man finne noe annet å drive med.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 21. Okt. 2011, 18:52 »
Bør selvfølgelig ikke spare spillere mot Wigan, mener jeg. Ser man på terminlisten, har vi et meget gunstig oppsett. Wigan lørdag, Blackurn om fire dager. Etter det, fem dager til Stoke, før fem nye dager til Everton. Bør egentlig ikke være nødvendig å spare spillere i det hele tatt med dette oppsettet, selv om det er helt greit for min del å rullere litt til Blackburnkampen i cupen.

Noen som vet om en pub i Oslo som viser kampen?

Kampen vises på Tempest, men med tanke på at det ikke er noen store kamper utenom, kan den sikkert sees nesten hvor som helst av puber.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 21. Okt. 2011, 20:29 »
Med Tiote mot Scum = Tap.

Dummeste eg har hørt. United vinner ikkje alle kampene sine, ei heller på Old Trafford. Vi har tatt poeng der før, og laget vårt kan hamle opp med dei fleste på en SÆRS god dag. Da trengs dog alle våre beste.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 21. Okt. 2011, 20:34 »

Dummeste eg har hørt. United vinner ikkje alle kampene sine, ei heller på Old Trafford. Vi har tatt poeng der før, og laget vårt kan hamle opp med dei fleste på en SÆRS god dag. Da trengs dog alle våre beste.
Dummeste du har hørt? Ja, det lukter virkelig poeng på Old Trafford. I fjor fikk 19 motstanderlag med seg 1 poeng tilsammen, mens sålangt denne sesongen har motstanderne fått med seg 0 poeng.

Uansett er bare poenget mitt at i 99 av 100 kamper taper vi på Old Trafford både med og uten Tiote.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 21. Okt. 2011, 20:47 »

Mener du at vi skulle spart Tioté mot Man Utd rett og slett fordi vi ikke evner å ta med oss noe derfra? Den innstillinga liker jeg ikke. Å gi opp på forhånd, er forbeholdt tapere. Vi er ikke Mick & Co. Til forskjell har vi vinnermentalitet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 21. Okt. 2011, 21:05 »

Mener du at vi skulle spart Tioté mot Man Utd rett og slett fordi vi ikke evner å ta med oss noe derfra? Den innstillinga liker jeg ikke. Å gi opp på forhånd, er forbeholdt tapere. Vi er ikke Mick & Co. Til forskjell har vi vinnermentalitet.
Har jeg overhode snakka om å spare Tiote?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 21. Okt. 2011, 21:11 »
Siden NUFC for første gang ble med i PL har vi statistikken 0 seire, 6 uavgjorte og 11 tap på Old Trafford. På 17 PL kamper der har NUFC kun puttet i 7 av dem. Målforskjellen er 37-9 i favør ManU såklart. 3 ganger har NUFC klart å holde nullen på Old Trafford, 1 gang med Kenny Dalglish som manager og 2 ganger med Sir Bobby Robson som manager. NUFC spilte 3 uavgjorte kamper på rad på Old Trafford fra 1996/97 - 1998/99 sesongen-De første kampene med Kenny Dalglish som manager. Dalglish er uten tvil en liten "verkebyll" for Ferguson da sistenevnte alltid har slitt mot førstenevnte i de interne matchene, uansett bane og hvilke lag Dalglish har ledet.

Kampene på Old Trafford er vel uten tvil de desidert hardeste. ManU har som oftest stålkontroll hjemme og lagene med rufsete forsvar får som oftest gjennomgå noe så til de grader. Ikke en kamp jeg ser frem til. Viktig å ha en skadefri tropp og få Ben Arfa i form til denne. Det har han heldigvis noen kamper på seg til.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 21. Okt. 2011, 21:20 »
Har jeg overhode snakka om å spare Tiote?

Nei, jeg misforstod. My bad!

Ingenting er avgjort før kampen er ferdigspilt og jeg vil ikke ha forskuttert noe som helst. Mye mulig vi kan ta med oss poeng derfra, men som Sebastian skriver, må man forsøke og dét med vårt beste mannskap.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 21. Okt. 2011, 21:25 »
Hadde vi bare vært like heldige som Liverpool. Møtt et lag med reserve/ benk spillere så har vi fin sjanse. Enda ikke kommet over laget saf serverte mot Liverpool.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #70 på: 21. Okt. 2011, 23:51 »
Pardew for 2min siden direkte på BBC Newcastle:

'Only one position he'll play for me - in the #10 position in behind the strikers.'
Lyger du berre for å få rett eller? Han sa I see him as a number 10, playing behind a striker. ikkje ONLY ONE POSITION HE'LL PLAY FOR ME. Den laget du sjølv...
Venter i spenning...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 22. Okt. 2011, 00:18 »
Pardew for 2min siden direkte på BBC Newcastle:

'Only one position he'll play for me - in the #10 position in behind the strikers.'
Lyger du berre for å få rett eller? Han sa I see him as a number 10, playing behind a striker. ikkje ONLY ONE POSITION HE'LL PLAY FOR ME. Den laget du sjølv...
http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/p00kspqx/Total_Sport_20_10_2011/

Jeg anbefaler deg å høre fra 1.54.15 til 1.54.30.

God bedring!

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #72 på: 22. Okt. 2011, 00:41 »
Berre ein posisjon han kommer til å spille for Pardew - mest sannsynlig :) Eg legger meg langflat, eg meinte bastant han ikkje sa "one position he'll play for me", og gadda jo kje skjekke seff... Jo takk, trenger visst det...
Venter i spenning...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 22. Okt. 2011, 00:43 »
Berre ein posisjon han kommer til å spille for Pardew - mest sannsynlig :) Eg legger meg langflat, eg meinte bastant han ikkje sa "one position he'll play for me", og gadda jo kje skjekke seff... Jo takk, trenger visst det...
:argue:  :whocares:  :fluff:

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #74 på: 22. Okt. 2011, 01:01 »
når det gjelder ben arfa, så kommer han til å spille i en typisk hengende spiss rolle. men han kan så klart spille ving også, skulle vi ha behov for 2 target spisser og fore de med gode innlegg er det ingenting i veien for at han legger seg på kant iblant. men kan sikkert finne 10 ulike kilder der pardew gjør det klart at han skal spille spiss.
men når det gjelder kampen så er det typisk å tape denne, viktig vi fortsetter og slå dårligere lag og blir mer stabile, er der vi kan hente mange poeng. ser egentlig bare tre lag vi ikke kan slå borte, vis de ikke har en dårlig dag mot oss. på st.james kan alt skje, og det er en tøff stadio å spille borte kamp på. husk at lag som united ikke er vant med sang og sikkelig trykk, men litt klapping og 70,000 japanere som går etter 75 min for å rekke toget til london.:) det er jo tomt når dommeren blåser av kampen, er det null null og 5 min igjenn, så er det som å spille hjemme, med tanke på de resterende 5.000 er fra nord england:)