20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan 22/10 kl. 1600  (Lest 44815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan 22/10 kl. 1600
« Svar #90 på: 22. Okt. 2011, 14:46 »
nufc.co.uk er ekstremt rotete!! Men om det stemmer som det står på vgnett, så endrer vi ikke på noe!

Har faktisk ståltroa på Obertan idag.

Men jeg er også livredd. Dette er den første kampen denne sesongen, hvor det forventes seier(Kanskje med unntak av b'burn), men det er en farlig følelse.

Stalltips : Vi ror i land en sikker 2-0 seier uten noe ekstraordinert. Best(34) Jonas(55)
Same old Shearer, always scoring!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 22. Okt. 2011, 14:49 »
Håper på ein stor endring i laget i dag, slik at ingen har "klippekort", det kan skjerpe mange. De som spiller på de mest konkurranseutsatte posisjonene er nødt for å prestere, derfor blir mitt håp følgende:

Krul
Santon Saylor Colo Ferguson
Marveaux Cabaye Tiote HBA
S.Ameobi Ba

Hadde vore tøft, men tviler på at Alan deler mitt syn!

Det tviler jeg også på. Du vil altså vrake, Raylor, Obertan, Best, Jonas og Simpson. Det er halvparten av utespillerne hvorav flere absolutt ikke har spilt seg ut av laget.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #92 på: 22. Okt. 2011, 14:51 »
Noen som har noe info om XI? er spent på om det blir noen bytter. Håper på å få sett ben arfa, han er hvertfall underholdene å se på!

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #93 på: 22. Okt. 2011, 14:53 »
Håper på ein stor endring i laget i dag, slik at ingen har "klippekort", det kan skjerpe mange. De som spiller på de mest konkurranseutsatte posisjonene er nødt for å prestere, derfor blir mitt håp følgende:

Krul
S.Ameobi Ba

Det tviler jeg også på. Du vil altså vrake, Raylor, Obertan, Best, Jonas og Simpson. Det er halvparten av utespillerne hvorav flere absolutt ikke har spilt seg ut av laget.

Syns rett og slett at Simpson og Raylor ikke holder standarden til retsen. Jonas og Obertan er veldig mye AV i løpet av 90 min og er veldig variable. Best er bare ikke god nok!

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 22. Okt. 2011, 14:57 »
Ingen forandringer fra forrige kamp..

Krul, Simpson, Coloccini , S.Taylor, R. Taylor, Obertan, Cabaye, Tiote, Jonas, Best, Ba.

Juma

• Gjest
« Svar #95 på: 22. Okt. 2011, 14:57 »
Jonas har vært MEGEt god de siste kampene!!!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 22. Okt. 2011, 14:58 »

Krul
S.Ameobi Ba

Syns rett og slett at Simpson og Raylor ikke holder standarden til retsen. Jonas og Obertan er veldig mye AV i løpet av 90 min og er veldig variable. Best er bare ikke god nok!

Ferguson har vært skada i hele år og er ikke i nærheten av hverken Raylor eller Simpson på back enda dessverre. Jeg har heller ikke den store trua på HBA og Marveaux som et vingpar da de fort kan bli litt svake defensivt. Jeg håper heller vi starter nogenlunde det samme laget som sist med Santon inn på en av backene og kanskje Marveaux for Obertan. Så kan heller HBA komme inn for den av Best og Ba som er mest sliten etter 60 min.

Best er forresten god nok.  :thumbu:

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #97 på: 22. Okt. 2011, 15:02 »
Ingen forandringer fra forrige kamp..

Krul, Simpson, Coloccini , S.Taylor, R. Taylor, Obertan, Cabaye, Tiote, Jonas, Best, Ba.

er dette offisielt? kjedlig. kunne tenkt meg og sett noen av de nye snart

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 22. Okt. 2011, 15:03 »
Lee Ryder som melder den. Han er pålitelig.

Edit: Her er Wigans startellever:

Al Habsi, Boyce, Caldwell, Alcaraz, Figueroa, Diame, Watson, Jones,Moses, Rodallega, Crusat.

Subs: Pollitt, McArthur, Gomez, Sammon, thomas, Maloney, Lopez
« Siste redigering: 22. Okt. 2011, 15:08 av coxie »

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 22. Okt. 2011, 15:07 »
la nå marveaux få prøve seg istedet for obertan .....
lt;3 Newcastle <3

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #100 på: 22. Okt. 2011, 15:09 »
samme laget står på vg live siden.

skuffende, hadde håpet på santon, marveaux og ben arfa fra start i dag. i alle fal to av tre.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 22. Okt. 2011, 15:09 »
I dag blir det gull og grønne skoger, folkens. Stikker til en kompis for å se kampen. Gratulerer på forhånd, gutta! (Er det nå når vi forventer det som mest at vi først taper? We'll see!)

Au revoir!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #102 på: 22. Okt. 2011, 15:11 »
får håpe på en liten strekk på best og obertan tidlig, som ikke setter de ut mer enn ett par dager :'(

skuffende at når vi har tre veldig spennende spillere, så får de ikke prøve seg.
« Siste redigering: 22. Okt. 2011, 15:15 av Tommyok »

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 22. Okt. 2011, 15:16 »
Tre forandringer på innbytterbenken fra kampen mot Spurs:

Harper, Santon, Perch, Smith, Ben Arfa, Marveaux, Shola Ameobi

De uthevede navnene har tatt over for Elliot, Gosling og Løvenkrands fra forrige helg.
« Siste redigering: 22. Okt. 2011, 15:18 av coxie »

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #104 på: 22. Okt. 2011, 15:20 »
Fint at Løven er borte fra benken, men Smith!? Da ville jeg heller ha sett Guthrie/Gosling. Uten tvil!

Jaja. Gleder meg til kamp i hvert fall. Har et par deilige Brown Ale i kjøleskapet. Dettan må bli bra :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP