20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00  (Lest 103846 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #570 på: 17. Okt. 2011, 10:43 »
Tja, hva kan en si... i løpet av de tre (på papiret) håpløse kampene, tipper jeg vi kommer til å overraske i en kamp, og kanskje få med oss et poeng eller tre. Torres er vel også tilbake fra suspensjon når Chelsea gjester oss - så jeg er hakket mindre nervøs enn jeg i utgangspkt ville vært.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 17. Okt. 2011, 10:46 »
Da har du tydeligvis ikke sett de seneste kampene til Chelsea. Torres er skummel for tiden!
Same old Shearer, always scoring!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #572 på: 17. Okt. 2011, 11:23 »
Er ikke redd for torres, tror tayls og Colo har kontroll på han. Han er ikke så rask lenger..
Jeg tror vi får med oss ett poeng i to av de tre kampene. Den ene kampen kommer vi til å tape med 2-3 mål.
Vi må nå prøve å få med oss så mye som mulig fra Wigan, Stoke og Everton.
Klarer vi 3 poeng fra to av disse kampene, taper en og så tar 2 poeng mot de 3 store, står vi med 24 poeng i starten av desember. Det bør være nok til fremdeles å være på en 5e-6e plass :)
Bør deretter være mulig å ha 30 poeng før vi møter Liverpool 30. desember. Da er vi nok også på europaleague plass :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #573 på: 17. Okt. 2011, 12:02 »
Tror dere Ameobi hadde denne gållen i bakhodet da han prøvde seg igår?   :drool:

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #574 på: 17. Okt. 2011, 12:03 »
Torres i godt gammelt slag er lett den beste spissen på øya.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #575 på: 17. Okt. 2011, 12:25 »
Van Persie er en sterk utfordrer til den tittelen Thomas :) En mer komplett spiss i mine øyne, bedre på hodet og bedre skudd. Torres i gammelt slag er helt utrolig god, men nå om dagen er han omskolert til en "støttespiss", om dette er på eget initiativ eller AVP er ikke godt å si..

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #576 på: 17. Okt. 2011, 12:52 »
Utrolig artig at vi er de eneste som er ubeseirede sammen med Manchester laga. Nå gjelder det og ikke bli "carried away". Redd for at vi skal begynne å ta 3 poeng mot lag som Wigan for gitt. Men har jo vært gode mot antatt dårligere lag under Pardew, så lover bra :D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 17. Okt. 2011, 13:06 »
I'm not ashamed to say he's one of my favorite players in the Prem right now. Like you say he's an animal but he's strangely good on the ball for a DM and he has a decent shot on him as well.

Liker at spillerne våre blir lagt merke til av andre supportere! :)

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #578 på: 17. Okt. 2011, 13:06 »
Utrolig artig at vi er de eneste som er ubeseirede sammen med Manchester laga. Nå gjelder det og ikke bli "carried away". Redd for at vi skal begynne å ta 3 poeng mot lag som Wigan for gitt. Men har jo vært gode mot antatt dårligere lag under Pardew, så lover bra :D

Det er jeg også redd for. 3 poeng mot Wigan er ingen automatikk. Jeg håper bare ikke spillerne begynner å undervurdere Wigan.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #579 på: 17. Okt. 2011, 13:06 »
Tja...Wigan er et antatt dårligere lag enn oss. Jeg håper på 3 poeng borte, mener det er realistisk. 1 poeng vil ikke være en NEDTUR, men likevel. Når det er sagt er ingen kamper i premier league enkle, og man må gjøre opp status etter spilte 90 minutter i forhold til hva vi skal si oss fornøyd med. I utgangspunktet er jo egentlig det å få med seg noe i det hele tatt på bortebane ganske bra, med mindre du heter Manchester X.
Tar man i gjennomsnitt 2 poeng hjemme og 0.5 poeng borte igjennom en hel sesong, så ligger man godt oppå øvre halvdel. Så det får være målet :)

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #580 på: 17. Okt. 2011, 13:21 »
Er det ikke hjemme mot Wigan? Jeg tror det var nå vi skulle ha 2 hjemmekamper på rad. :)

Hadde vært fin kamp å starta med Santon, Arfa og Marveaux(var det rett?).
Men jeg begynner å lure litt på om Pardew kanskje har lovet at de samme laget får starte helt frem til vårt første tap? Isåfall blir det desverre litt feil å gjøre endringer, selv om Arfa og Santon trenger all kamptreninga dem kan få før det vanskelige kampprogrammet starter.
Er jo mulig Pardew har sagt dette før sesongen for å tenne spillerene ekstra opp, han hadde sikkert ikke planlagt at vi skulle få 8 på rad i ligaen uten tap.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 17. Okt. 2011, 13:29 »
Er hjemme ja. Wigans stats før kampen er 1 2 5... De slet veldig i fjor og har siden den gang mistet både N'Zogbia og Cleverley.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #582 på: 17. Okt. 2011, 13:35 »
sorry, leste feil. Hjemme? Ja da FORVENTER jeg 3 poeng. Men der hunden ligget begravet, er om laget gjør det samme. Går de ut på banen med en forventning om at "dette ordner seg" går vi på en smell.

Her må det jobbes knallhardt i 90 minutter. Jeg har egentlig nyansert meg litt mot Thomas/inspectorC i det siste. Har sansen for den måten Pardew gradvis introduserer spillere på, og synes Ryan Taylor og Danny Simpson bør starte her. Santon burde byttes inn med den som har spilt dårligst, etter ca 60-65 minutter? Da får han en god halvtime.  Ben Arfa bør få prøve seg etter 50-60 minutter han og, kanskje for Best? Synes Ba har begynt å levere, setter min lit til at han fortsetter å putte : )

Jeg tror vi vinner 3-0 :)

Ba x2, Jonas x 1

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #583 på: 17. Okt. 2011, 13:36 »
Glemte å legge til:

Selvfølgelig skal Shola innpå. Ta ut Ba etter 70-75 minutter, så har vi 20 minutter med Sholadinho-magi  :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

+ en banan til Cheik_tiote_Fy_fasan:

:banana:

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #584 på: 17. Okt. 2011, 14:00 »
Jeg mener at dette bør være første kampen hvor Marveaux og Santon får tillitt fra start. Greit med "Never change a winning team", men det dette er en typisk kamp vi skal dominere, og hvis hensikten så langt er å forsiktig matche disse gutta, så mener jeg at denne kampen bør de begge starte.

Ser aller helst også Ben Arfa fra start, men jeg innser at det kan være vanskeligere å finne posisjon til han dersom Marveaux faktisk starter!

Desverre deler nok ikke Pardew min oppfatning av dette, så jeg belager meg på akkurat samme laget som vanlig!

Forøvrig tror jeg ikke gutta tar lett på noen oppgaver denne sesongen, ser ut som at de er utrolig fokusert og forventer hard kamp til døra uansett hvem som står på andre banehalvdelen! Fantastisk vinnervilje på alle mann!