20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00  (Lest 103950 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

laaars

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #540 på: 17. Okt. 2011, 00:10 »
Enig i at det er litt vanskelig med backsituasjonen ja, Santon må inn for en av dem, det er vel det eneste som er sikkert! Simpson er vel med fremover litt mer, men han kan jo ikke å slå innlegg, 2 av 10 treffer kanskje i nærheten av en lagspiller. Tror nesten jeg skulle prestert bedre innlegg med protese enn det simpson gjør! :D
Sånn sett er jeg enig med å flytte Jonas og Raylor over på høyre, og Santon + Marve på venstre.
Hva Pardrew gjør, er det vel ingen andre enn han som vet uansett, fortsetter vel med Simpson/Obertan, woho!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 17. Okt. 2011, 00:16 »
Men Santon så bra ut i dag, og selv om han kom inn mot slitne bein og ikke fikk lange tiden så synes jeg han så klar ut for kamp.

Hva synes dere - Simpson eller Raylor ut? Santon på høyre eller venstre?

Jeg er usikker. Om Raylor kan holde dette nivået burde han bli IMO, men det var det da...vansklig. :P
Nei.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #542 på: 17. Okt. 2011, 00:19 »
Og i tillegg så er han en sikrere straffeskytter enn noen annen PL-spiller (100% record, er det ikke?).

Han bomma på ei i ein straffekonk i ei vennskapsturnering i Asia. Men utanom det har han 100 pst, og i kampar av betydning (serie og cupspel) er han uslåelig på straffer. Huskar spesielt den eine han hadde mot Sunderland i fjor, når han traff innsida av nettveggen. Definisjonen av utagbar straffe.

Når det gjeld backsituasjonen vil eg ha inn Santon, men stiller meg 100 pst bak det Pardew evt bestemmer seg for. Det at Simmo vart bytta ut i dag kan vere ein indikasjon på at Raylor står sterkare, samtidig som det også berre kan vere eit teikn på at Raylor har meir å bidra med i ein situasjon der vi MÅ ha mål.

In Pardew we trust.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 17. Okt. 2011, 00:20 »
In Pardew we trust.

Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #544 på: 17. Okt. 2011, 00:24 »
 :gp:
:pard:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 17. Okt. 2011, 00:28 »
Synes også at det er på tide å benke Obertan. Marveaux fra start mot Wigan, takk. Obertan er nok bedre som en impact sub enn så lenge.

Tiote er seriøst et monster. Et beist. Liten men gigantisk! :tiote:
Nei.

Noreng

• Gjest
« Svar #546 på: 17. Okt. 2011, 00:29 »
Santon og Barfa inn. Føler Barfa er en genial spiller i en kamp som mot Wigan, hvor vi skal styre og herje! Sett ut Obertan og Simpson :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 17. Okt. 2011, 00:33 »
Sitat
Can't consider that anything other than 2 points dropped against one of the little teams we should beat every time.
Sitat
newcastle are just another stoke and botlon by the looks of it
Sitat
I dont mind drawing a game, but Newcastle are fuckin woeful. Felt like it was bolton we were playing for 90% of the match.
Sitat
And yes, Newcastle are that poor. Workmanlike side but no better than wolves level who we already beat (in fact wolves were by far the better side than Newcastle the other week)

::)
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #548 på: 17. Okt. 2011, 00:38 »
Joda, mindreverdighetskomplekser er jo også komplekser  :lol:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 17. Okt. 2011, 00:44 »
Videointervju med Pardew for de som ikke har sett det: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/15329331.stm

FLATLINE:

Sitat
Newcastle manager Alan Pardew says the club's owners deserve credit for keeping the Magpies on a sound financial footing.

Ehehehe! ;)
Nei.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 17. Okt. 2011, 00:47 »
Wigan på hjemmebane bør slås langt ned i sokkene. Har noen sett wigan i år? hvordan spiller de? lar de andre føre kampene, og legger seg bakpå å prøver på kontringer?

Ben arfa inn bak Demba ba, Santon på en av backplassene og Marve på venstre hadde  vært kanon.
Men jeg tviler på at Pardew gjør 3 bytter. Ben Arfa virker å være nærmest en start 11. Det som er fint er at han må prestere for å holde plassen. Har troen på at han spiller en kjempekamp hvis han får starte.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 17. Okt. 2011, 00:51 »
Santon virker nærmest en første 11.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 17. Okt. 2011, 00:56 »
Fint om du kan begrunne innleggene dine.
 Ben Arfa har vell fått lengre og flere innhopp? Han har vell også hatt en lengre skadefri periode en Santon om jeg ikke husker feil. Skal dog sies at Santon har spilt flere (u-21 og reserve) kamper en Ben Arfra.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 17. Okt. 2011, 00:58 »
Hjemmekampene mot Wigan er sjelden så enkle som de på papiret burde være. Jeg er forberedt på en tøff kamp mot et lag man aldri helt vet hvor man har.

Hvis jeg skal velge ÉN forandring på laget, så vil det være å flytte Ba opp som spiss, benke Best og sette inn Ben Arfa som OM. Tror dette kan være riktig kamp å starte med Benny.

Men det samme argumentet kan selvfølgelig brukes for både Marveux og Santon også. Trenger kanskje ikke være så dumt å prøve Marve på høyre eller venstrekanten her.

laaars

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #554 på: 17. Okt. 2011, 01:00 »
Venstrebacken til Wigan er iaffal håpløs, så det bør vi utnytte med en god høyrekant, helst ikke Obertan :D