20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00  (Lest 104133 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #480 på: 16. Okt. 2011, 19:53 »
Ben Arfa mistet ballen i noen farlige situasjoner, blant annet da Defoe fikk sin store mulighet. Men vi må sette han inn, får han representerer det lille ekstra som vi trengte for å komme inn i kampen igjen.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 16. Okt. 2011, 19:55 »
Joda, selvsagt enig i at han skulle inn, men det var ikke Ben Arfa som bidro til å snu kampen i dag - det var det Shola som gjorde.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #482 på: 16. Okt. 2011, 19:56 »
At folk roser Ben Arfa er bare tull. Han var piss elendig. Det eneste han presterte var å sakke angrepsspillet og miste ballen i farlige posisjoner.

Jeg ser selvsagt hvorfor han ikke er matchfit, men å late som om han gjorde det bra i dag blir for dumt.
:gp:

Helt enig!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #483 på: 16. Okt. 2011, 19:56 »
At folk roser Ben Arfa er bare tull. Han var piss elendig. Det eneste han presterte var å sakke angrepsspillet og miste ballen i farlige posisjoner.

Jeg ser selvsagt hvorfor han ikke er matchfit, men å late som om han gjorde det bra i dag blir for dumt.

tilogmed alan pardew var uenig med deg der. vis du fulgte med på intervjuet etter matchen. men for all del, han var ikke briljant. men tottenham la tre mann på han og skalv bare han tok en overstegsfinte.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 16. Okt. 2011, 20:02 »
Bullshit. De stoppet han ENKELT gang på gang. Han ble avkledd av både Walker og Livermore.

Sorry, jeg skulle ønske han var konge i dag jeg også, men det var han ikke. Men det kommer!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 16. Okt. 2011, 20:03 »

tilogmed alan pardew var uenig med deg der. vis du fulgte med på intervjuet etter matchen. men for all del, han var ikke briljant. men tottenham la tre mann på han og skalv bare han tok en overstegsfinte.

Den var vel drøy!
Men Ben Arfa trenger kamper på dette nivået og vi skulle gjerne hatt han flere hakk nærmere 100% før vi møter ManU, ManCity og Chelsea på rekke og rad i slutten av november og begynnelsen av desember. Hjemme mot Wigan er n fin kamp for han å få starte en kamp igjen.

Men idag var han svak. Altfor ego og mistet ballen samtlige ganger han hadde den.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 16. Okt. 2011, 20:03 »
Ben Arfa hadde en to-tre positive innvolveringer, men var for det meste dårlig. Men er veldig bra at han blir byttet inn. Santon synes jeg virka god, og han så klar ut for kamp. Men det er morsomt og være Newcastlesupporter om dagen. :wub:

Edit: All ære til Raylor i dag. Leverte som bare det!
« Siste redigering: 16. Okt. 2011, 20:07 av boris. »
Nei.

Tussler

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #487 på: 16. Okt. 2011, 20:06 »
Barfa som hadde assisten til Shola, var det ikke?? Følsom touch var det i hvert fall.
Enig med de fleste her inne, Barfa hadde ikke dagen.
Men det kommer!

Kampen mot Wigan burde vel være en mulighet til å kjøre Barfa/Santon/Marve fra start?
Ikke alle tre seff, men i hvert fall en av de, er hypp på å se mer av de, og ikke minst må Barfa få noen kamper i bena.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 16. Okt. 2011, 20:08 »
Mannen har vært ute i ett år. Sier seg selv at han trenger tid. Jeg synes han hadde noen gode og noen gode inolveringer. Men han skulle også hatt frispark minst en gang da han ble fratatt ballen. Men den missen han gjorde før Defoes sjanse var uttillgivelig mot et så kontringssterkt lag.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 16. Okt. 2011, 20:09 »

Enig ! Kanskje det Pardew har sett på trening og dei siste ukene.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 16. Okt. 2011, 20:10 »
Barfa som hadde assisten til Shola, var det ikke?? Følsom touch var det i hvert fall.

R. Taylor hadde assisten der.

Tussler

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #491 på: 16. Okt. 2011, 20:14 »

Ok! Var vel bare jeg som ville se at Barfa hadde en bra involvering.. hehe.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #492 på: 16. Okt. 2011, 20:20 »

Jepp.

Så forøvrig ut som om Raylor og Shola misforsto hverandre. Slik jeg ser den situasjonen ser det ut som Raylor prøver å spille Shola rett igjennom, mens shola får den (da) noe harde ballen i beina og styrer den utover i stedet. Mulig jeg ser helt feil - må se det i reprise noen ganger :)

Mål ble det uansett på Shola-vis!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 16. Okt. 2011, 20:26 »
Fantastisk kamp av Raylor idag. Herlig assist til Shola, bra frispark, viser selvtillit med den gærne headingen tilbake til Krul på tampen av kampen. Vil også trekke fram en situasjon på slutten når bale flyr nedover sia og Raylor kommer inn, og med en hælflikk tar han ballen og sendern til Santon. KLASSE!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #494 på: 16. Okt. 2011, 20:31 »
tok meg "bryet" av å se de siste 20 min i reprise. siden jeg tar opp alle kampene. av ca 20 ball berøringer: ben arfa mista ballen 4 ganger, to situasjoner han muligens skulle hatt frispark. den ene gangen han mista kunne ha kosta oss ett poeng!. han dro av en tottenham spiller 5 ganger, spilte gjennom jonas på vingen to ganger, obertan en gang. samt skapte situasjonen FØR ameobi scorer. der han holder opp ballen forran tottenhams 16m og spiller fint med cabaye. til sammenligning hadde obertan ca 15 ganger med ball, 10 tapt til motstander, 5 støtte pasninger:)