20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00  (Lest 104019 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #465 på: 16. Okt. 2011, 19:32 »
For en kamp :o synd vi ikkje tok den på slutten der... Tiote og Cabaye var ikkje på topp i dag, men Ameobi spilte som en gud da han kom inn :drool:

Tiote var da meget god!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #466 på: 16. Okt. 2011, 19:32 »

Fy faen for en mann!
Søte, søte blekkspruter.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 16. Okt. 2011, 19:33 »
Daniel altså! Gi den mannen sesongkort og luksusbolig utenfor stadion! :D

Føler jeg skal ha litt av æren her også, jeg taper ALLTID på oddsen. Og har satt 300kr på motstanderen hver eneste PL kamp i år, begynner å bli dyrt det her!! :D

Hehe..
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

henriktoon

• NewUtd-teamet
  • Benkvarmer
    • Vis profil
« Svar #468 på: 16. Okt. 2011, 19:34 »
For en match ass!  :thumbu:  Skjelven enda!
Bøyer meg i støvet for kaptein Colo, for en mann!
« Siste redigering: 16. Okt. 2011, 19:37 av henriktoon »

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #469 på: 16. Okt. 2011, 19:35 »
For en kamp :o synd vi ikkje tok den på slutten der... Tiote og Cabaye var ikkje på topp i dag, men Ameobi spilte som en gud da han kom inn :drool:

:tiote:

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 16. Okt. 2011, 19:37 »
Til neste kamp hjemme mot Wigan ville jeg gjort noen få forandringer. Fått venstresiden (R. Taylor og Jonas) over på høyresiden. Sett inn Santon og Marveaux på venstresiden, evt Ben Arfa. Da benkes Simpson og Obertan, men det synes jeg er helt greit.

Hjemme mot Wigan vil jeg se:
Krul
R. Taylor - S. Taylor - Coloccini - Santon
Jonas - Tiotè - Cabaye - Marveaux
Ben Arfa
Ba

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #471 på: 16. Okt. 2011, 19:38 »
ALDRI avskriv Ameobi. Kulthelt numero uno! :wub:
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #472 på: 16. Okt. 2011, 19:39 »

:tiote:

loooool  :D  Bra kamp, Newcastle still unbeaten biiiiiiiitches !

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #473 på: 16. Okt. 2011, 19:39 »
Faen tar de ut Ba og setter innpå Ameobi? skamdårlig valg
   :thumbu:
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 16. Okt. 2011, 19:40 »
Raylor starta katastrofalt da - orgie av feilpasninger første del av førsteomgangen. Men spilte seg stort opp - dog skal begge Taylor'er sammen med Cabaye ta på seg skylda for de to måla vi slipper inn. Totalt unødvendig av Cabaye å gi vekk ballen som fører til straffesituasjonen - og klønete av Tayls som lager straffa. Raylor skulle selvfølgelig kommet seg mellom spiller og mål i duellen med Defoe - gjorde det enkelt for ham der. Ellers var han god. Simpson var meget god førsteomgang, begge veier - men slet i større grad utover i kampen. Dog - han hadde kanskje banens klart svakeste spiller fremfor seg. Begynner bli lei Obertan jeg - og at han får fullføre. Gjorde svært lite riktig i dag og viser nok en gang total mangel på fotballhjerne og effektivitet.
Ellers var Jonas livlig, Colo helt rå. Ba var meget god - mens Best varierte fra det meget gode til mursteinnedtak. Dog absolutt godkjent.  Tiote var også meget god i dag, mens Cabaye syns jeg også var litt varierende i kvalitet i dag. De spilte dog mot en veldig dyktig unggutt i Livermore som jeg syns imponerte for Spuds i dag.
Og for et innhopp av Shola! Blir aldri klok på fyren - men det meste han foretok seg i dag var rett. Herlig touch og smarte valg. Og målet var det klasse over. Ben Arfa ser du at enda er rusten - varierer mye, men viser selvfølgelig glimt av klasse. Irriterte meg dog også veldig over at han holdt alt for lenge på ballen under gode overgangsmuligheter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #475 på: 16. Okt. 2011, 19:41 »
Phuii! Var sikker på at vi kom til å tape denne kampen etter at vi havnet under for 2. omgang. Meget godt fornøyd at vi klarte å hente inn to ganger og fikk med oss ett poeng. Vi slurver litt for i midten til tider, de to største mulighetene til Tham (Vart og Defoe) kom av at vi mistet ball unødvendig: Raylor som trodde det var innkast, og HBA som roter vekk ballen. I tillegg tullet cabaye og taylor på 1. målet.

2. målet til Tham velger jeg heller å rose Defoe enn å rise forsvaret. Tham var litt heldige i og med at Adebayor prøvde å ta ballen men mistet i mottaket og slik lurte både Raylor og Colo. Var en kjempeavslutning av Defoe på det målet.

Krul: 8. Lite å gjøre, vartet opp likevel med en praktredning og sweepet flott bak forsvaret
Simpson: 4. Siden Modric trakk mye inn, ble Simpson ikke satt på så mange utfordringer på sin back. Synes likevel han er en impotent spiller. Evner ikke å slå en pasning og poler ballen  hver gang han blir satt under press.  Da Santon kom inn ble vi bedre på høyresida med en gang.
Colo: Klasse 8. Ble bedre og bedre utover kampen, flere gode involveringer og hadde full kontroll i hver situasjon
Tayls: 6.5  Stort sett patent. Hadde en veldig god blokkering. Men får en del trekk på straffesituasjonen hvor adebayor slo en alt for dårlig touch. Skulle ha presset ham  utover i stedet for å felle.
RAylor: 7. Hadde sammen med Jonas full kontroll på Bale og Walker. Hans beste kamp til nå. Brukbare pasninger, to veldig farlige frispark, og er med fremover på overlapp. Tilbyr rett og slett mer fremover enn Simpson og bør derfor få spille også neste kamp. Får litt trekk pga innkastsituasjonen.
Jonas: 7. Fantastisk involvering på målet. Har blitt bedre etter at Enrique dro. Blitt mye mer direkte i spillestilen, og alltid like oppofrende bakover.
Cabaye: 6.5 Ikke så dominerende i dag. Vridde spillet pent et par ganger, men ramlet også ut til tider. Får trekk pga 1. målet.
Tiote 8 (BB): Dominerte midtbanen. Gode involveringer med ball og touchen er tilbake.
Obertan: 4. Alt for ustabil. Gjør noe bra, men noe dårlig. Blir alt for feig en mot en. Unødvendige balltap og pasningsfeil la til rette for Tham-overganger.
Best: 6.5 : Ikke så synlig denne kampen som tidligere. Samtidig polet vi litt for mye til tider, så han fikk dårlige arbeidsvilkår.
Ba:7.5 Strålende helt til han gikk tom for krefter. Spesielt i 1. omgang var han god til å trekke ned og holde på ball samtidig som at han i etterkant klarte å være med i angrep. Savner litt motsatte bevegelser fra han og Bests side.

Shola:8. Gjorde ikke en feil da han kom inn. Touchen er tilbake og herregud for et mål.
HBA: 6.5. Mistet ballen litt unødvendig, men hans tilstedeværelse gjorde også Tham nervøse. Skulle hatt frispark et par ganger.
Santon: Myye bedre enn Simpson.

Alt i alt var uavgjort rettferdig. Vi hadde to digre muligheter på Raylors frispark. De kommer i helt rett rom, og alt vi trenger å gjøre er å få en tå på den. Nesten litt dårlig avslutning av Colo. o. Tham var farlige på overganger. Samtidig kom flere av sjansene fra Tham sin side fra  unødvendig slurv fra vår side.
« Siste redigering: 16. Okt. 2011, 19:51 av Thomas »

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #476 på: 16. Okt. 2011, 19:44 »
Jeg ser sjelden hele Newcastle-kamper, må jeg innrømme, men fikk med meg dagens seanse. Vil bare si at jeg ble mektig imponert over Colo, makan til både defensiv og offensiv styrke. Som helhet ser laget livligere ut enn for et par år siden. Når selv våre mediokre spisser klarer å skåre et par mål på Tottenham, skal ikke jeg klage. :)

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #477 på: 16. Okt. 2011, 19:48 »

Faen så digg!
Søte, søte blekkspruter.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 16. Okt. 2011, 19:51 »
At folk roser Ben Arfa er bare tull. Han var piss elendig. Det eneste han presterte var å sakke angrepsspillet og miste ballen i farlige posisjoner.

Jeg ser selvsagt hvorfor han ikke er matchfit, men å late som om han gjorde det bra i dag blir for dumt.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #479 på: 16. Okt. 2011, 19:52 »
Kanon kamp. Skjønne ingenting med dobbel byttet til AP. Men Ameobie viser igjen hvorfor han er en helt i Newcastle.