20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00  (Lest 103489 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 16.00
« Svar #195 på: 13. Okt. 2011, 12:40 »
Veldig fine statestikker 8) Men er veldig sikker på at Santon løper ein del meir enn det Raylor gjør. Når vi er i angrep stopper han jo som regel på mitdbana. Santon er og mykje raskere, nokke som er viktig mot spurs. Statestikken er nok uavhengig av Raylor.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 13. Okt. 2011, 14:08 »
Unngår vi tap her, er vi ubeseiret på de siste 11 PL-kampene. Og for å dra det litt lenger, ubeseiret på de siste 13 offisielle kampene våre. Bare det i seg selv, er en utrolig statistikk for oss.

Håper vi går for en uendret 11'er, bortsett fra Santon>Raylor.

5,5 måneder siden vi tapte en offisiell kamp sist. For en luksus
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #197 på: 13. Okt. 2011, 14:33 »
Ja, ikke minst den. Mange pene måter å si det på :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #198 på: 13. Okt. 2011, 17:15 »
sakset fra VG debatt-forumet i Newcastle-Tottenham tråden:

"Har som vanlig tatt en tur innom motstanderens norske supporterforum, og sjekket ut Nordin's kamptråd. Mye artig lesing, og mye god synsing. Det jeg imidlertid stusset på på forumet var Bale diskusjonen, der enkelte få mener HBA har et større potensiale ann Bale. Videre ble jeg overrasket over at det ble påstått at godeste Gareth hadde dårlig nærteknikk, noe jeg mener bestemt er feil."

He he he, dette må vel jeg og Thomas stå til ansvar for. Men med så mye annet synes jeg at det er en ærlig sak å mene det. Opinioner er som kaviarstjerner, alle har en. Jeg synes Bale er litt opphaussa, og er tildels varierende i prestasjonene. I tillegg mistenker jeg at han er en spiller som har "peaka" litt tidlig. Synes HBA - hvis han holder seg skadefri - har et større potensiale. Men potensiale er jo akkurat det - potensiale og ikke noe mer, gjenstår å se om det forløses eller ikke. Glem ikke at Bafra ble omtalt i samme åndedrag som Hazard og Nasri for bare to sesonger siden, før han kom på kant med ledelsen og dessverre ble skadet av Luke de Jong.

Når det er sagt, selvfølgelig er Bale en mye bedre spiller per dags dato. Ingen har sagt noe på det.
If it has tits or wheels, count on problems!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 13. Okt. 2011, 17:20 »
Luke De Jong har helt sikkert gjort mye galt i sitt liv, men jeg tror ikke vi skal gi han skylda for å ha kvestet Ben Arfa. Stakkaren var sannsynligvis ikke tilstede på tribunen på Etihad Stadium den dagen heller, og jeg tror du skal slite med å finne han på noen lagoppstillinger fra den kampen. Nigel, derimot... :lol:

Denne Luke De Jong ser ut til å være fra Auckland, New Zeeland. Og basert på utseende ser det ut til at han kan ha gjort veldig mye rart i sitt liv, men synes ikke han ligner nevneverdig på den nederlandske landslagsspilleren i fotball.
« Siste redigering: 13. Okt. 2011, 17:26 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #200 på: 13. Okt. 2011, 17:24 »
He he he, gikk litt fort i svingene der .. mener naturligvis Nigel  :lol:

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #201 på: 13. Okt. 2011, 18:45 »
Sitat
Denne Luke De Jong ser ut til å være fra Auckland, New Zeeland. Og basert på utseende ser det ut til at han kan ha gjort veldig mye rart i sitt liv, men synes ikke han ligner nevneverdig på den nederlandske landslagsspilleren i fotball.

Dagens!  :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 13. Okt. 2011, 18:50 »
Jeg både håper og tror vi tar tre poeng. Det er noe med kampene mot Tottenham på St. James' Park. Vi pleier å ha et overtak på Lilywhites!

Man kan gjerne si statistikk ikke har betydning, men jeg er av en annen oppfatning. Kall det gjerne et mentalt overtak. Spillerne kjenner til statistikken (historien) og vil kunne oppføre seg deretter.

Tottenham, i dette eksempelet, kan fort bli defensive i hodet som i tilfellet vil la seg overføre til gressmatta. Vi vil muligens i motsatt fall opptre med selvtillit og offensivt i lys av god statistikk.

Noen vil kanskje hevde det vil være uprofesjonelt å la seg påvirke av noe så banalt, men en fotballspiller er tross alt bare et menneske; et følelsesvesen som lar ytre faktorer virke inn på tankegang og atferd.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #203 på: 13. Okt. 2011, 19:00 »
Håper på

Harper
Simpson - Saylor - Colo - Santon
Obertan - Tiote - Cabaye - Jonas
                Best - BA

Obertan er god og bør som vanlig spille. Han er nok bedre enn Marv. Raylor har vist svakhetstegn og var feks elendig mot vesle SWP. Bør byttes ut nå. Jeg har selvfølgelig lyst å se Hatem fra start, men Best - BA har ikke akkuratt spilt seg ut av laget og jeg håper derfor på 2 spisser fra start.

Forøvrig vil jeg ikke blande meg inn i HBA - BALE diskusjonen, for at begge er gode spillere er det ingen tvil om. :p
Toon till I die.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 13. Okt. 2011, 19:08 »
UH!

Du vil ha Harper i stedet for Krul i mål? Seriøst?
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 13. Okt. 2011, 19:11 »
Det - DET - er dagens.  :lol: :jaw:

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #206 på: 13. Okt. 2011, 19:41 »
Håper på

Harper
Simpson - Saylor - Colo - Santon
Obertan - Tiote - Cabaye - Jonas
                Best - BA

Obertan er god og bør som vanlig spille. Han er nok bedre enn Marv. Raylor har vist svakhetstegn og var feks elendig mot vesle SWP. Bør byttes ut nå. Jeg har selvfølgelig lyst å se Hatem fra start, men Best - BA har ikke akkuratt spilt seg ut av laget og jeg håper derfor på 2 spisser fra start.

Forøvrig vil jeg ikke blande meg inn i HBA - BALE diskusjonen, for at begge er gode spillere er det ingen tvil om. :p

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 13. Okt. 2011, 19:50 »
Flatline, du må gjøre noe spesielt på innlegg 1337  :wub:
Same old Shearer, always scoring!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #208 på: 13. Okt. 2011, 19:56 »
Faen det stemmer! Det blir en spesiell dag  :wub: :wub:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 13. Okt. 2011, 20:02 »
Kan du ikke opprette et eget emne da og skriv noe utrolig bra der :)
Same old Shearer, always scoring!