20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00  (Lest 74384 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #390 på: 01. Okt. 2011, 18:48 »
Okey, enkelt og greit..Ba slet, Wolves begynte å ta over kampen. Benny er rask og teknisk, men sannsynligvis ikke like god defensivt som Loven

Og der stoppet jeg å lese... seriøst? Loven er like god defensivt som en harepus i full los
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 01. Okt. 2011, 18:50 »
Inspector: Seriøst. Wolves skapte ingenting?

Er du i stand til å lese et innlegg? Wolves skapte ingen sjanser i perioden fra Løven kom innpå til Obertan la til rette for en overgang som medførte målet..Ergo fungerte byttet..Det var PERSONLIGE feil som skapte flere av Wolves sjanser, og det fra våre beste spillere, det har ingenting med Pards taktiske prioriteringer å gjøre.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #392 på: 01. Okt. 2011, 18:50 »
Dere er jo så tette i nøtta til tider at det er helt utrolig.

Rapportert.

;D ;D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 01. Okt. 2011, 18:50 »
Jeg er ofte enig med InspectorC, men dette blir for dumt.
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #394 på: 01. Okt. 2011, 18:53 »
Jeg er i hvert fall ganske uenig i å sette utpå Løvenkrands når vi har Ben Arfa på benken. Både fordi Løven ikke har noe spesielt å tilby offensivt. Anyway, nå er det party pardey =) god helg og skål,gutta

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #395 på: 01. Okt. 2011, 18:54 »
Okey, enkelt og greit..Ba slet, Wolves begynte å ta over kampen. Benny er rask og teknisk, men sannsynligvis ikke like god defensivt som Loven. Loven la seg ned som femte mann på midten. Så er spørsmålet, hvor mange muligheter skapte Wolves i den formasjonen? INGEN! Hva er da problemet? Vi leder 2-0 på bortebane, fikk full kontroll på midtbanen, med en spiss som jobber BAKOVER. Så klurer OBertan det til på en overgang slik at vi fikk kontring i  mot, igjen, Pards bytte var godt tatt i betraktning stillingen, men når Obertan gjør slike amatør feil er det lite Pards kan gjøre. På stillingen to null på bortebane skal vi ikke kjøre alle mann i angrep, da skal vi ligge tett og ta de få overgangene vi får. Og Ba avgjorde jo nesten kampen. Dere er jo så tette i nøtta til tider at det er helt utrolig. Vi er ennå ikke et topplag, og det skal ikke forventes at vi spiller possessionfotball og slenger innpå spillere som har vært så lenge ute med skade i en slik kamp. Wolves er vanskelige på hjemmebane og i fjor slo de mange av topplagene der..

Hvis det er en taktisk feil Pards kanskje gjorde, så var det at  han ikke tok  ut obertan og satte inn på mav og flyttet Jonas over på høyre, men igjen, Jonas måtte kanskje hjelpe Raylor.

Gratulerer. Du mistet akkurat all kredibilitet du hadde.

Her er en tanke: Hva med å sette inn en midtbanespiller som en femte mann på midten? Det er vel nettopp det Ben Arfa er? Hadde ikke gjort noe om han ikke jobbet like godt bakover som Løven, da han kan holde på ballen og distribuere den videre slik at vi slipper å løpe etter ball.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #396 på: 01. Okt. 2011, 18:54 »
He he, jeg synes InspectorC er konge, mest fordi han har totalt motsatte oppfatninger av ting enn meg.

Men det jeg stusser på Inspectah, er hvordan du kan se meg i øynene og fortelle meg med et "straight" face at det å bli bøyd over og rompekjørt så til de grader i andre omgang, er noe vi må forvente og ta hensyn til fordi vi "ikke er et topplag". Snakk om lua i hånda mentalitet?

Vi leder 2-0, det er en perfekt anledning til å sementere kampen, sette innpå våre to stjerner santon og Ben arfa - de kommer inn i en POSITIV atmosfære og et fordelaktig kampbilde.

Det er jo MYE verre å sette de innpå når vi ligger under? Da blir de sendt utpå for å snu kampbildet?

Nei dette var en gyllen mulighet til å introdusere benny og Davide på en fin og god måte, istedenfor setter vi innpå søppelkrants og lar Squidward fortsette å spille. Skuffende.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 01. Okt. 2011, 18:55 »
Inspector: Seriøst. Wolves skapte ingenting?

Er du i stand til å lese et innlegg? Wolves skapte ingen sjanser i perioden fra Løven kom innpå til Obertan la til rette for en overgang som medførte målet..Ergo fungerte byttet..Det var PERSONLIGE feil som skapte flere av Wolves sjanser, og det fra våre beste spillere, det har ingenting med Pards taktiske prioriteringer å gjøre.
Greit las litt fort der. Men å gi Pardew kred for byttene er ikke rett. Han setter inn spillere som gjør at laget faller helt ihop. Vi har få spillere som er gode med ballen. Og når Obertan er så dårlig i dag og Jonas må hjelpe Raylor hele tiden så faller vi helt bakpå. Byttene vi gjør idag er for meg helt feil og inviterer Wolves til de grader inn i kampen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 01. Okt. 2011, 19:10 »
Okey da..Får be om unnskyldning det utsagnet da..selv om tett i nøtta akkurat ikke er så grovt som flere av innleggene som har vært her inne de siste månedene..men rett skal være rett..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 01. Okt. 2011, 19:19 »
Possession: Wolves 55% - Newcastle 45%
Attempts on target: Wolves 12 - Newcastle 6
Attempts off target: Wolves 13 - Newcastle 4
Corners: Wolves 10 - Newcastle 5
Fouls: Wolves 7 - Newcastle 10

Dette er nok det svakeste jeg har sett av NUFC denne sesongen, sammen med QPR kampen. Defensivt satt det ikke i det hele tatt og kun en strålende Tim Krul holdt NUFC inne i kampen. Wolves kom til flere store sjanser både i 1. og 2. omgang og Krul er uten tvil kampens beste spiller og garantert også på rundens lag.

1. omgang var riktignok mer jevnspilt der NUFC også skapte sjanser, men det var efektiviteten som gjorde at vi kunne gå til pause med 2 måls ledelse.
2. omgang var grusom å se på. Gikk bare å ventet på bytter som kunne gjøre at NUFC tok mer kontroll på kampen. Byttene synes jeg kom litt vel sent og ikke hadde den innvirkninga på kampen jeg hadde håpt på. Griseheldig at det siste målet ble annulert. Den var vel strengt tatt ikke i nærheten av å være ute..........

Dette var en seier av det meget heldige slaget, men det er deilig å kunne ta 3 poeng selv på en dårlig dag. Det viser at vi har gode spillere som kan gjøre ting på egenhånd.
Neste kamp er Tottenham hjemme. Det blir en meget tøff kamp. Laget kan ikke slippe Adebayor, van der Vaart, Bale, osv til like mange sjanser som mot Wolves og QPR, da blir det stortap. Håper på noen forandringer. Vil se Santon inn på backen, og gjerne Ben Arfa og Marveaux også i startoppstillingen.

Det positive fra dagens kamp var at Tiotè og Cabaye spiller bra sammen sentralt og at Tim Krul leverer så til de grader i mål. Ba fortsetter å vise at han er målfarlig og Jonas virker bedre enn på lenge. Han har levert på høyt nivå i alle kampene denne sesongen. Blir sikkert enda bedre med en vedre back på sin side.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 01. Okt. 2011, 19:24 »
Obertan og Raylor kan heller ikke ha klippekort på dette laget. Raylor har en god blokk, men ofte helt ute av posisjon og bidrar med null fremover. Obertan er krise idag. Forventer virkelig bytter til neste kamp. Pardew er nødt til å gjøre noe for verre enn det er i enkelte posisjoner nå er det ikke mulig å komme.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #401 på: 01. Okt. 2011, 19:26 »
vi burde spilt inn santon og ben arfa i dag for at de skulle være klare mot tottenham og utover.
Oh well.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 01. Okt. 2011, 19:32 »
Godt innlegg Frode. Det som irriterer meg  de personlige feilene som inviterte Wolves tilbake i kampen. Tayls som skulle hatt straffe mot seg, Colo som mister ballen unødvendig på kant, Tiote som ikke klarerer, Rayor og Løven som blir alt for ivrige og lager frispark på spillere som står med ryggen vendt mot mål. Obertan som slurver i overgangen og ikke jobber godt nok tilbake, og elendig press av Simpson.

Mestenparten av det Wolves skapte, kom av tullefeil fra vår side..Dumme dødballer, dårlig plassering mv. Vi ledet 2-0 til pause. 2. omgangen startet med Wolves som hadde mer ball, men igjen skapte de lite ut i fra åpent spill. Så kom de to grove feilene fra Tiote og Colo, som ga Wolves to digre dobbeltsjanser. Dette ga de en ny giv. Pards satte deretter innpå Løven - som til tross for flatlines oppfating -  jobber godt bakover. Vi fikk igjen kontroll på kampen, og Wolves skapte ikke sjanser før Obertans mistet ballen og vi fikk kontring i mot. Han og simpsons defensive innsats etterpå var heller ikke patent.  Målet ga logisk nok Wolves enda mer futt i beina..

Poenget som jeg nå saklig prøver å få frem, var at ja, Wolves skapte sjanser, men mange av dem var et resultat av personlige og unødvendige feil fra vår side. I to perioder av 2. omgang var vi på vei til å drepe kampen, både gjennom bas sjanse og byttet gjennom løven. Men så inviterer vi Wolves inn i kampen igjen gjennom slurv. Det trenger ikke å ha så mye med Pards å gjøre, men at spillerene ikke gjør som Pards ønsker: F.eks aldri druble innenfor egen 16m (Tiote) eller få avsluttet overgangen så vi ikke får brudd i mot (obertan)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #403 på: 01. Okt. 2011, 19:38 »
Poenget som jeg nå saklig prøver å få frem, var at ja, Wolves skapte sjanser, men mange av dem var et resultat av personlige og unødvendige feil fra vår side.

He he, de fleste sjanser skapes vel på den måten..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 01. Okt. 2011, 19:40 »
Poenget som jeg nå saklig prøver å få frem, var at ja, Wolves skapte sjanser, men mange av dem var et resultat av personlige og unødvendige feil fra vår side.

He he, de fleste sjanser skapes vel på den måten..

Nei, vi ga dem jo sjansene..Wolves skapte lite gjennom EGET spill, ved at forsvaret vårt ble spilt ut, bortsett fra på målet, men det var også lite patent fra vår side.