20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00  (Lest 74373 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #375 på: 01. Okt. 2011, 18:24 »
Hvordan i pokker skal vi få han fit da? Med å la han sitte på benk?
Det blir bare for dumt. Dessuten var det ingen antydning til stygt spill i hele kampen nesten. De derre argumentene der syns jeg er helt verdiløse. Muligheten for å bli skadd er tilstede uansett motstander i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #376 på: 01. Okt. 2011, 18:24 »
De siste 15 minuttene av kampen var ikke det familieselskapet jeg er i trengte :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #377 på: 01. Okt. 2011, 18:24 »
Latterlig uttalelse Inspector. Derfor skal vi sette innpå en middels Championship-spiller istedet for en spiller ala Ben Arfa som kan gjøre det utrolige og som kan holde på ballen? Og som atpåtil trenger all den spilletid han kan få.

En spiller som fortsatt har flashbacks av taklingen, mot et tøft fysisk lag som Wolves. og som i tillegg ikke er 100% fit setter man ikke innpå..

Du har tydeligvis snakket med Ben Arfa skjønner jeg? Visste ikke at du kjente han.
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 01. Okt. 2011, 18:28 »
Hvordan i pokker skal vi få han fit da? Med å la han sitte på benk?
Det blir bare for dumt. Dessuten var det ingen antydning til stygt spill i hele kampen nesten. De derre argumentene der syns jeg er helt verdiløse. Muligheten for å bli skadd er tilstede uansett motstander i PL.

Herregud, Wolves er i utgangspunktet et fysisk lag. I utgangspunktet tror jeg Pard og det fysiske apparatet har bedre unnskyldninger enn hva hva du begir deg utpå..Vi  kjørte din poltikk tidligere, og hvor førte det oss? Tonnevis med skader... Og forøvrig skapte Wolves lite med Løven på banen, fordi vi spilte med fem på midten, helt til Obertan tulla det til. Da kom presset igjen..Når spillerene ikke gjør som manageren vil, er det lite han kan gjøre med det..

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #379 på: 01. Okt. 2011, 18:29 »
Jeg fikk sett kampen likevel. Jeg mener det lukter litt "bånnlag" av de disposisjonene vi foretok oss etter pausen. Vi fremstår litt som en hjort fanget i frontlyktene til en bil.. "Leder? Vi?" og får helt noia. Da hjelper det ikke å sette innpå championship-bånnslam, Sorry InspectorC :P

Vi skulle satt innpå Santon, Ben arfa og forsøkt å styre kampen videre, ikke bare invitere hele wolves ned i egen 16 meter. 

Det blir en litt uverdig avslutning på kampen når vi blir rompekjørt bare fordi vi leder. Lukter litt bånnlag som sagt. 

Er veldig fornøyd med resultatet, men lite fornøyd med hvordan vi avslutter kampen.

Og for guds skyld, kan vi begynne å spille marveaux istedenfor hovedpersonen i Alien fra 1979 med sigourney weaver?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 01. Okt. 2011, 18:31 »
Enkelte her inn må ta av seg brillene sine litt. At vi ikke har flaks, men fortjener poengene? Vi blir jo pepra med skudd i andre omgang. Til tider dobbel sjanser på engang. Ballen ikke over linja, Wolves skulle hatt soleklar straffe. Vi har Ba sin sjanse som stryker stolpen i andre, men ikke stort mer enn det. For ikke å snakke om de håpløse byttene som blir gjort. Vi slutter jo helt å spille fotball etter pause. Er lov å vere fornøyd med poeng, men en må virkelig se litt bak poengene også.
Også ikke bruke de og de spillerene fordi vi måter Wolves er tullprat!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 01. Okt. 2011, 18:31 »
For guds skyld. Ben Arfa har spilt 60 min mot Nottm Forrest i cupen og kom inn sist mot et fysisk Blackburn-lag. Hva skal da stoppe han fra å få spille mot Wolves? Han har såvidt noen av oss veit fått noe tilbakeslag på skaden - og burde da uansett ikke vært på benken dersom han ikke var tilgjengelig. Jeg vil gjerne se at Ben Arfa skal komme i gang igjen - det gjør han ikke med å sende ut på has(never)-beens fra Danmark istedet. Kunne da isåfall heller satt innpå Marve som har mye mer å spille på enn Løvenkrands.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 01. Okt. 2011, 18:33 »
Greit med trepoeng, men dommeren er rett og slett krise. Det er direkte flaut.
Krul fortjener gudestatus. For en mann! ;D

Sånn ellers så greier jeg ikke å si meg enig med byttene til Pardew. Løven har ingenting utpå der og gjøre. Guthrie kunne fint funket, men da burde han kommer inn for Ba, og ikke Løven. Så kunne Newcastle spilt 4-5-1.

Men morsomt med nok et Ba-mål, selv om han var dårligere enn sist. Best er god, selv om det ikke blir noen mål.

Men jeg var 100% sikker på at det ble seier, og seier ble det. 8)
Nei.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #383 på: 01. Okt. 2011, 18:34 »
Og Benk obertan i samme slengen. Andre-omgangen er SJOKKERENDE dårlig.  InspectorC, SERIØST. At du forsvarer de byttene. Og spillet. JESUS ON A BICYCLE MAN....

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #384 på: 01. Okt. 2011, 18:37 »
Vi vinner 2-1 borte i dag, mot all forventning, og ligger på 3.plass på tabellen. Allikevel leser jeg nesten bare sytekommentarer i kamptråden.

Det er stort sett kritikk, og berettiget også, ikke syting.

Ben Arfa har spilt i de to siste kampene, mot like fysiske lag som Wolves. Vi må spille han i form, og da kan han ikke sitte på benken hele kampen, spesielt når det er behov for han.

Santon fullførte en hel reservelagskamp med bravur, og han må få spilletid for å gjøre seg kjent med laget. Han hadde antakeligvis gjort en bedre jobb enn Raylor også.

Helt horrible avgjørelser av Pardew som nesten koster oss kampen i dag.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #385 på: 01. Okt. 2011, 18:38 »
Det må gå ann å se litt bak poengene også da. Pardew er en dommer unna å koste oss alle poengene i dag, det må det gå ann å si. Vi slutter rett og slett å spille fotball i 2.omgang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 01. Okt. 2011, 18:40 »
Og ja - det må være lov å være skuffet etter kampen over spillet, selv om vi får med oss et sterke poeng. Førsteomgang var relativt jevnspilt, selv om vi er hakket bedre. Samtidig kunne vi kanskje hatt en straffe mot oss. Skal huske på at Wolves skulle hatt et mål - som rett og slett ble feilaktig anullert. Andreomgang gir vi fra oss alt av initiativ nesten - og er rett og slett ganske heldig. Når vi da har flere ballsikre spillere på benk, samt en spillesugen venstreback - og så er det første byttet som gjøres å ta av Ba for Løvenkrands, da blir det for dumt. Løvenkrands holder ikke nivået - rett og slett. Hadde vært bedre å satt

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 01. Okt. 2011, 18:45 »
Okey, enkelt og greit..Ba slet, Wolves begynte å ta over kampen. Benny er rask og teknisk, men sannsynligvis ikke like god defensivt som Loven. Loven la seg ned som femte mann på midten. Så er spørsmålet, hvor mange muligheter skapte Wolves i den formasjonen? INGEN! Hva er da problemet? Vi leder 2-0 på bortebane, fikk full kontroll på midtbanen, med en spiss som jobber BAKOVER. Så klurer OBertan det til på en overgang slik at vi fikk kontring i  mot, igjen, Pards bytte var godt tatt i betraktning stillingen, men når Obertan gjør slike amatør feil er det lite Pards kan gjøre. På stillingen to null på bortebane skal vi ikke kjøre alle mann i angrep, da skal vi ligge tett og ta de få overgangene vi får. Og Ba avgjorde jo nesten kampen. Dere er jo så tette i nøtta til tider at det er helt utrolig. Vi er ennå ikke et topplag, og det skal ikke forventes at vi spiller possessionfotball og slenger innpå spillere som har vært så lenge ute med skade i en slik kamp. Wolves er vanskelige på hjemmebane og i fjor slo de mange av topplagene der..

Hvis det er en taktisk feil Pards kanskje gjorde, så var det at  han ikke tok  ut obertan og satte inn på mav og flyttet Jonas over på høyre, men igjen, Jonas måtte kanskje hjelpe Raylor.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 01. Okt. 2011, 18:47 »
Inspector: Seriøst. Wolves skapte ingenting?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 01. Okt. 2011, 18:48 »
Er VI tette i nøtta fordi vi mener noe annet enn deg? Tenk deg en Ben Arfa med ballen i de samme situasjonene som Løvenkrands på slutten der. Det hadde ihvertfall hatt betraktelig mer sjanse for å kunne endt i noe enn det det stort sett gjør med Løvenkrands. Jeg ser få grunner til at vi skal la være å sette innpå en spillesugen Ben Arfa som også kan bidra til at vi kan holder på ballen høyere opp i banen. At Obertan får fullføre ønsker jeg herved også å kritisere Pardew for.