20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackburn: Lørdag 24. sept, kl 16:00  (Lest 78784 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn: Lørdag 24. sept, kl 16:00
« Svar #435 på: 25. Sep. 2011, 14:02 »
Jeg hadde heller spilt Barton enn Obertan på høyreving. Squidward er bajs, synes ikke han var så god mot Blackburn rivers som alle skal ha det til. Virker å ha en fotballhjerne som et marsvin..
Og enrique er et enormt tap for laget, Liverpool-fansen RUNKER til han hver kamp...
If it has tits or wheels, count on problems!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 25. Sep. 2011, 14:06 »
Hadde vi ikke solgt Enrique så hadde vi ikke slått Sunderland borte og vi hadde også vært ute av Ligacupen! ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 25. Sep. 2011, 14:06 »
Det er jeg enig i. I mine øyne er også Barton-Tiote-Cabaye-Jonas en bedre midtbane enn Obertan-Tiote-Cabaye-Jonas :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 25. Sep. 2011, 14:08 »
Jeg er uenig i det. Når vi hadde Barton på høyrekant så var vi egentlig en veldig liten trussel der, og det gjorde at motstanderene kunne bruke mer energi på å stoppe Jonas på andre siden og dermed stoppet det meste opp.

Nå har vi to kanter som kan utfordre og har fart, noe som gir motstanderen mye større vanskeligheter å forsvare seg mot.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #439 på: 25. Sep. 2011, 14:13 »
Barton hadde evnen til å åpne opp banen med pasninger og innlegg.

Det hjelper lite at Obertan i teorien kan løpe når avleveringen lander midt i mellom ketchupen og sennepen i pølseboden oppe på L7.

Jeg er enig i at det er en fordel med to raske vinger, men jeg er fremdeles skeptisk til om Obertan kan fylle den rollen for oss.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 25. Sep. 2011, 14:15 »
Jeg er uenig i det. Når vi hadde Barton på høyrekant så var vi egentlig en veldig liten trussel der, og det gjorde at motstanderene kunne bruke mer energi på å stoppe Jonas på andre siden og dermed stoppet det meste opp.

Nå har vi to kanter som kan utfordre og har fart, noe som gir motstanderen mye større vanskeligheter å forsvare seg mot.

Det kommer helt an på hvilken type kamper det er snakk om. I noen tilfeller så er det glimrende å ha Obertan der med sin fart, mens det finnes kamper hvor vi vil savne Joey.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 25. Sep. 2011, 14:15 »
Vi får se - Obertan har enda mye å bevise i form av end product, men skal selvfølgelig få tid på seg til å bevise seg. Enig i at det gir oss større fart og kontringsstyrke. Men som flatline påpeker - Joey Barton er ekstremt effektiv i pasningsspillet og har en fantastisk fotballhjerne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #442 på: 25. Sep. 2011, 14:16 »

Det hjelper lite at Obertan i teorien kan løpe når avleveringen lander midt i mellom ketchupen og sennepen i pølseboden oppe på L7.

HAHA!!! DET er min humor vertfall!!
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 25. Sep. 2011, 14:20 »
Ben Arfa kommer til å spille som en hengende spiss, det har Pardew sagt mange ganger i media den siste uken.

Jonas, Marveaux og Obertan er de som kjemper om kantplassene. Herlig å ha muligheten til å kunne forandre en kamp med en såpass god spiller på benken, uansett hvem av de som sitter der.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #444 på: 25. Sep. 2011, 14:33 »
Synes Obertan hadde mye ballbesittelse i går, men jeg sliter med å huske en eneste positiv ting han gjorde med ballen.. Det var som om vi spilte med 10 spillere til tider,  verre faktisk. Han har fart - ja -, men ikke ferdighetene eller fotballhjerne til å gjøre bruke farten sin virker det som. Tror ikke Obertan blir noen suksess hos oss.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 25. Sep. 2011, 14:40 »
Trur du må ha sett en annen kamp enn veldig mange andre. Jeg har sett nesten bare positive kommentarer om Obertan sin kamp i går.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #446 på: 25. Sep. 2011, 14:47 »
Ja,  det er en forskjell på kataklysmisk, Maya-2012 verdens undergang dårlig, og bare helt average uten å gjøre noe spesiellt.

Han var bedre enn i de forrige kampene - men DET betyr ikke nødvendigvis at han var god.
Føler litt at folk ser han i lys av en flott seier der laget spilte bra. Tror ikke pipa hadde hatt samme låt om vi spilte uavgjort eller tapte..

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 25. Sep. 2011, 15:10 »
Så nettopp kampen i opptak, og Obertan gjorde mye bra.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #448 på: 25. Sep. 2011, 15:13 »
Han gjorde det bra ja, men var mange ganger jeg skulle ønske han kunne utfordret istedenfor å spille ballen til f.eks Jonas. Virker som om han har lite selvtillit, men om så er tilfellet vil det nok komme etterhvert.
Søte, søte blekkspruter.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 25. Sep. 2011, 15:43 »
Forstår ikke de som syter på Obertan etter Rovers kampen. Kommentatoren sa jo han var en av de mest positive. Han var rett på med en gang. Utfordra mange ganger. Hadde to gode skudd mot mål. God pasning inn til Best som blåste ballen lang over. Var jo den som var best framover utenom spissene.