20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackburn: Lørdag 24. sept, kl 16:00  (Lest 77349 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn: Lørdag 24. sept, kl 16:00
« Svar #360 på: 24. Sep. 2011, 18:11 »
Foråverlig DRØYT hvor god Best har blitt. Blir ingen mål i dag, men han jobber som faen, slittet, skaffer et rødt kort tilBlackburn og er generelt god! Digger det!
Nei.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 24. Sep. 2011, 18:13 »
er faktisk noe "Barca" over spillet vårt. vi måker ikke ballen slik vi gjorde for bare 1-2 ses siden. vi spiller kort passninger og holder ballen i laget. ser meget trygt og godt ut. Deilig være newcastle supporter om dagen!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 24. Sep. 2011, 18:13 »
Vanvittig herlig å se gutta trille ball utpå der. Stallen ser bedre ut enn på lenge, og de fleste minus backene spiller en veldig god kamp i dag. Ba er et monster, Best er giftig og midtbanen ser kanongod ut.
Ikke akkurat i dag, eller? :P
« Siste redigering: 24. Sep. 2011, 18:18 av MLerbakk »

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #363 på: 24. Sep. 2011, 18:19 »
Vanvittig herlig å se gutta trille ball utpå der. Stallen ser bedre ut enn på lenge, og de fleste minus backene spiller en veldig god kamp i dag. Ba er et monster, Best er giftig og midtbanen ser kanongod ut. I forsvaret har vi S. Taylor og Colo som virker bunnsolide.

Unngår vi skader i forsvarsfireren så kan dette se veldig bra ut. Tenk om vi får inn en ny back og en klassespiss i januar. Den tanken er til å få gåsehud av!

Synes backene var veldig gode i dag. Ser ikke helt hva de gjorde som ikke skulle tilsi at de gjorde en god kamp. Simpson gjorde kanskje sin beste kamp så lang i sesongen, og bidro mye positivt offensivt også med flere gode innlegg.

Kjempekamp av hele laget. Bortsett fra en 5 minutters periode der de slurvet i passningsspillet når Blackburn fikk mål så var det en solid gjennomføring gjennom hele kampen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 24. Sep. 2011, 18:23 »
Vanvittig herlig å se gutta trille ball utpå der. Stallen ser bedre ut enn på lenge, og de fleste minus backene spiller en veldig god kamp i dag. Ba er et monster, Best er giftig og midtbanen ser kanongod ut.
Ikke akkurat i dag, eller? :P

Korrekt. Han var ikke giftig i dag, men han var veldig, veldig god, både med og uten ball.
Nei.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #365 på: 24. Sep. 2011, 18:25 »
Vi må ha inn en stopper-backup av klasse ( les: 5 millionersstopper) i tilfelle saylor eller colo blir skadet.
I tillegg trenger vi en venstreving.. evnt høyreving.
Simpson er en god benk-spiller og backup, men jeg mener han og Raylor holder oss igjen. Våre to soleklart svakeste posisjoner.

PDD ser jeg ikke poenget med å hente en spiss. Både best og Ba spiller knallgodt. Skulle en av de derimot gå på en formsvikt og tørke mot jul, må vi ha inn en...
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 24. Sep. 2011, 18:26 »
Giftig selv uten å score da. Laget mye trøbbel for Rovers-forsvaret nesten hele kampen. Veldig imponert til tross for at avslutningene sitter. Andre deler av spillet han kanskje har fått endel tyn for at har vært for dårlig, har han forbedret seg kraftig på. Jeg syns han langt på vei er i ferd med å bevise at han er en PL-spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 24. Sep. 2011, 18:28 »
PDD ser jeg ikke poenget med å hente en spiss. Både best og Ba spiller knallgodt. Skulle en av de derimot gå på en formsvikt og tørke mot jul, må vi ha inn en...

Men ingen av de var dyre. De er jo ikke bra nok da. :'( :'( :'( :'(

Neida, nå er jeg motbydelig fordi jeg har vært så positiv hele tiden. ;D
Nei.

Simmi

• Gjest
« Svar #368 på: 24. Sep. 2011, 18:30 »
Mine ønsker for januarvinduet:

Inn:
Pieters/Cissokho
Backup Midtstopper
Eventuelt spiss hvis Ba/Best får formsvikt
Gjerne en talentfull ving for en billig penge.

Ut:
Løven
Perch
Smith

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #369 på: 24. Sep. 2011, 18:33 »
Best er etter min definisjon giftig når han gjentatte ganger klarer å vende opp og skape farligheter selv i posisjoner vi ikke kan forvente at han skal gjøre så mye. At han ikke er effektiv i denne kampen er en annen sak. Tror vi er enige om den saken, og at det bare kommer an på hvordan man bruker ordet "giftig".

Jeg synes i likhet med Flatline at backene er våre svakeste ledd. Mens stopperene våre har stålkontroll så lar backene våre motstanderen komme til farlige innlegg nesten hver gang de er i innleggsposisjon. på 2-1-scoringen gir Raylor ballen bort med en håpløs bakoverpasning, mens Danny ikke gjør nok i å hindre Olsson på kanten. Og så er Raylor slapp i presset igjen når Hoilett banker ballen inn. Holdt på å gjenta seg i 2. omgang, men den gang var Ryan våken til tross for at Danny sov. Backene hadde nok blitt avslørt langt oftere om motstanderen hadde vært noen andre enn Blackburn Rovers.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #370 på: 24. Sep. 2011, 18:36 »
Løser vi vingback-problemene våre tror jeg vi er gode nok til topp7. Henter vi ikke noen tror jeg vi ender 9-10 :)
If it has tits or wheels, count on problems!

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #371 på: 24. Sep. 2011, 18:39 »
Gratulerer gutta! Dette var DEILIG! Fyttikatta. Nå blir det boller og brus!
"Brusen" er åpna!

He he. det skjedde allerede i det 60 min. derfor kommer det et sent svar ;D
Ikke et tap på 6 kamper, nice.

SKÅL ALLE SAMMEN ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 24. Sep. 2011, 19:02 »
Pl kamper i oktober.

Oktober
 1 Wolverhampton A
 16 Tottenham H
 22 Wigan H
 31 Stoke A

Hvor mange poeng tørr vi håpe på?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 24. Sep. 2011, 19:02 »
Fantastisk kamp! Synes vi kjører fullstendig over Blackburn idag ;D
Hele laget spilte meget bra idag, men jeg ønsker å trekke frem Coloccini, Tiote (min BB), Obertan og Ba som de aller beste.
Vi virker veldig solide, med unntak av et par skumle balltap. Mot litt bedre motstand ville vi blitt straffet hardere.

Forøvrig helt magisk å se Ben Arfa tilbake :)

Synes Cabaye og Saylor var vel så gode de å! :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 24. Sep. 2011, 19:02 »
For et kollektiv og en vilje det er i det laget her. Vi har alltid hatt problemer med å følge opp gode resultater med en ny kamp, men jeg er jævli imponert over hvordan vi tar fatt på en ny oppgave hver kamp OG leverer.

Cheik Tiote var den store spilleren for meg i dag. En vanvittig solid kamp både defensivt og offensivt. Spissparet, sentrale midtbanen og stopperene sto frem + Obertan. Resten var ikke dårlige de heller.

Blackburn var forøvrig fryktelig dårlige og de to sidebackene(salgado/givet) må være det dårligste back-paret i ligaen. Manageren deres er også en vits så det skal bli en tøff sesong for Blackburn dette.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM