20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackburn: Lørdag 24. sept, kl 16:00  (Lest 77415 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn: Lørdag 24. sept, kl 16:00
« Svar #345 på: 24. Sep. 2011, 17:58 »
Hahaha... Newcastle ser mye bedre ut enn i fjor, helt sykt. Og vi har mistet Carroll, Nolan, Enrique, Barton. Faens digg!

Og Best, hva har skjedd med ham? I fjor på samme tid så jeg på ham som tidenes dårligste spiller, men han har jaggu meg tatt steget opp. Har blitt jævla god, rett og slett. Mangler det siste lille, men det tror jeg kommer.

Tiote har etter en litt dårligere start (sammen med Ba, ramadanhelvete tapper en for litt krefter vil jeg tro) vist seg som enda bedre enn i fjor. Nå er det ikke bare kriging bak og gjennvinning av ball, han gjør også det Barton gjorde i fjor. Faens digg!
Søte, søte blekkspruter.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #346 på: 24. Sep. 2011, 17:58 »
Gratulerer gutta! Dette var DEILIG! Fyttikatta. Nå blir det boller og brus!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 24. Sep. 2011, 17:58 »
Solid kamp fra keeper til spissparet. Noe slurv defensivt innimellom - men jevnt over solid. Obertans klart beste kamp sålangt - rævkjørte Givet spesielt i førsteomgang. Tiote var helt enorm i dag også - tilbake i kjent slag nå. Så kan jeg ikke få påpeke nok hvor imponert jeg er over spissparet i dag. Ba scorer hat-trick og Best fortjener strengt tatt et mål i dag selv om avslutningene for en gangs skyld ikke var av ypperste kvalitet i dag. Dette lover uansett bra - og dersom vi skal spille med ensom spiss etterhvert får ikke Pardew det lett slik spissene våre opptrer nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 24. Sep. 2011, 17:59 »
Fantastisk gjennomført kamp! Snart er Santon tilbake også! Det skal bli så morsomt å følge med framover! :)

Obertan, Tioté og Ba var fantastiske i dag, sammen med noen andre selvsagt! Ben Arfa virket veeeeldig sugen på å vise seg frem. Dette lover GUT!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 24. Sep. 2011, 17:59 »
Suveren kamp! Rett og slett jævlig fornøyd!

Også Ba, da. Free transfer og greier. ;D
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 24. Sep. 2011, 18:03 »
Solid kamp fra keeper til spissparet. Noe slurv defensivt innimellom - men jevnt over solid. Obertans klart beste kamp sålangt - rævkjørte Givet spesielt i førsteomgang. Tiote var helt enorm i dag også - tilbake i kjent slag nå. Så kan jeg ikke få påpeke nok hvor imponert jeg er over spissparet i dag. Ba scorer hat-trick og Best fortjener strengt tatt et mål i dag selv om avslutningene for en gangs skyld ikke var av ypperste kvalitet i dag. Dette lover uansett bra - og dersom vi skal spille med ensom spiss etterhvert får ikke Pardew det lett slik spissene våre opptrer nå.

Nesten så vi har et lite luksusproblem på SPISSPLASSEN! :D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 24. Sep. 2011, 18:03 »
Bra kamp, hvor vi kjørte kampen fullstendig, men gjorde ting unødvendig farlig ved fordi vi mister ballen når laget står høyt oppe. Bortsett fra den ene pasningen tilbake fra raylor var han faktisk god. Simpson slet  mer med Olsson. To av Simpsons markeringer av  Olsson var høpløse og kunne fort resultert i mål. Spesielt den som spratt i tverrliggeren og over. Tayls var god, mens Colo var fantastisk. Cabaye slet litt mer i dag enn mot VIlla fordi Blackburn kjørte med fem på midten. Ble bedre da rommene ble åpnet seg utover i kampen pga vi gikk opp ledelsen og Blackburn fikk mann utvist.  Jonas usynlig i begynnelsen men avsluttet kampen stort. Ba viser at han er en spiss som vi har savnet, fryktløs i boks, god på hodet og viser også avslutningsteknikk. Best var også kjempegod. Hans beste kamp og gjorde det meste riktig bortsett fra i avslutningsøyeblikket. Viser noen pene touch og vendinger. Obertan var også god i dag. Mangler litt endprodukt fortsatt. Dog en klar forbedring fra tidligere. BB går til Tiote som var overalt i dag, tapte vel nesten ikke en duell og hadde vel kanskje to eller tre pasningsfeil. Liker også det jeg har sett av Mav til nå..Virker som en pasningssterk og klok spiller.

Forøvrig fantastisk å se HBA tilbake.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 24. Sep. 2011, 18:03 »
En kjempekamp av samtlige spillere idag. Vi burde vunnet mye mer :)
Synes "spisskrisen" er over. Ba har begynt å levere, det samme med best.

Blackburn hadde lite å stille opp med utenom Hoilett. Lurer litt på om vi var så gode, eller om Blackburn er veldig svake.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #353 på: 24. Sep. 2011, 18:04 »
nice kamp ja, synd Cabaye ikke putter men det kommer nok i neste kamp:) TOON TOON

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 24. Sep. 2011, 18:04 »
jepp må slenge inn en liten simpson komentar: "HAAAHAAA" til alle de som svartmalte sommermarkedet. salg av nolan, enrique,barton. haha tror ikke det er så mange som savner dem nå. :) for et lag vi har. digg se vi bytte 3 spillere og 3 gode kommer inn. vi har virkelig en bra stall. en rask spiss,en stopper og en høyre back nå så har vi et lag som skal sloss om topp 4 årene fremover. Newcasle ser så positiv ut nå. og at carroll pengene gikk til varmekabler ser ut til å være århundrets innvestering:) så få skader vi for øyeblikket har kan jeg ikke huske sist at newcastle hadde. HURRA HURRA HURRA FOR PARDEW,ASHLEY OG LAGET.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #355 på: 24. Sep. 2011, 18:07 »
Gratulerer gutta! Dette var DEILIG! Fyttikatta. Nå blir det boller og brus!
"Brusen" er åpna!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 24. Sep. 2011, 18:08 »
Hehe - jeg kan vel stå inne for at jeg savner Jose Enrique og Barton - det hadde vel ikke vært ille å hatt de i stallen. Men det ser allikevel meget bra ut, det er jeg absolutt med på :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #357 på: 24. Sep. 2011, 18:09 »
Fantastisk kamp! Synes vi kjører fullstendig over Blackburn idag ;D
Hele laget spilte meget bra idag, men jeg ønsker å trekke frem Coloccini, Tiote (min BB), Obertan og Ba som de aller beste.
Vi virker veldig solide, med unntak av et par skumle balltap. Mot litt bedre motstand ville vi blitt straffet hardere.

Forøvrig helt magisk å se Ben Arfa tilbake :)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #358 på: 24. Sep. 2011, 18:10 »
Vanvittig herlig å se gutta trille ball utpå der. Stallen ser bedre ut enn på lenge, og de fleste minus backene spiller en veldig god kamp i dag. Ba er et monster, Best er giftig og midtbanen ser kanongod ut. I forsvaret har vi S. Taylor og Colo som virker bunnsolide.

Unngår vi skader i forsvarsfireren så kan dette se veldig bra ut. Tenk om vi får inn en ny back og en klassespiss i januar. Den tanken er til å få gåsehud av!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Simmi

• Gjest
« Svar #359 på: 24. Sep. 2011, 18:10 »
For en kamp! 6 ubeseira! Helt sick.

Har vi maks flaks med tanke på skader så kan dette bli en fantastisk sesong. Hvis vi i tillegg får inn Pieters og Cisse i Januarvinduet blir jeg lykkelig. Da gjenstår det bare en ting, nemlig å forlenge kontrakten til Colo. For en mann!

Vi begynner faktisk å få et skikkelig luksusproblem. Pardew har sagt at Benny skal spille i midten, så da må en spiss ut og når begge oser klasse fortida blir det et ekstremt vanskelig valg. Det blir nok rotasjon, noe som bare spisser konkurransen på spissplass ytterligere. I dag viste vi også at vi kan spille utrolig bra med to forskjellige taktikker, med forskjellige spillertyper, og det er ikke akkurat hverdagskost :P

Vi har rett og slett et klasselag med mange gode spillere å rotere på, det eneste som mangler er to-tre nye spillere som kan holde spillere som Perch og Løven borte fra laget.

Halleluja, jeg er lykkelig!