20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle, 17. september kl. 16.00  (Lest 43957 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle, 17. september kl. 16.00
« Svar #60 på: 17. Sep. 2011, 14:35 »
Tap idag er forsåvidt greit. Men det er måten vi framstår som vil vere viktig for min del. Får vi til et spel og viser tegn til kvalitet klarer jeg et tap. Fortsetter vi i samme spor som mot QPR blir jeg meget skuffet og bekymret.
Tiltredes.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #61 på: 17. Sep. 2011, 14:35 »
Vg sier shola, raylor starter, ingen gosling...wtf?
Gan canny doon Toon!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 17. Sep. 2011, 14:38 »
Tap idag er forsåvidt greit. Men det er måten vi framstår som vil vere viktig for min del. Får vi til et spel og viser tegn til kvalitet klarer jeg et tap. Fortsetter vi i samme spor som mot QPR blir jeg meget skuffet og bekymret.

Tror du mange andre managere har klart å fått til noe bedre med den venstrebacken og spissrekken vi har stilt med i PL-åpningen?
Har jeg sagt noe om det? Poengmessig har jeg ingenting å klage på. Spillet derimot er det mye å kritisere.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 17. Sep. 2011, 14:40 »

Tror du mange andre managere har klart å fått til noe bedre med den venstrebacken og spissrekken vi har stilt med i PL-åpningen?
Har jeg sagt noe om det? Poengmessig har jeg ingenting å klage på. Spillet derimot er det mye å kritisere.

Jeg sikter til spillet..Med en ubrukelig venstreback og med lite bevegelse på topp gjør at det blir vanskelig å få til samafotball.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 17. Sep. 2011, 14:41 »

Det kan jo selvfølgelig være sant, men vg har tatt ekstremt ofte feil i det siste.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 17. Sep. 2011, 14:43 »

Jeg sikter til spillet..Med en ubrukelig venstreback og med lite bevegelse på topp gjør at det blir vanskelig å få til samafotball.
Vi har andre spillere som burde klare å trille en ball. Er ikke mye vi har sett av det. Blir for dumt å si at på grunn av en dårlig vb og dårlig spisser så skal vi vere fornøyd med alt. Spillet har vore langt under par. Det inkluderer alle.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 17. Sep. 2011, 14:47 »

Vi har andre spillere som burde klare å trille en ball. Er ikke mye vi har sett av det. Blir for dumt å si at på grunn av en dårlig vb og dårlig spisser så skal vi vere fornøyd med alt. Spillet har vore langt under par. Det inkluderer alle.

Og det kommer blant annet av Ba og  Tiote som ikke er 100%, en Cabaye som må venne seg til PL, en Raylor på jordet og et spisspar uten motsatte bevegelser. Det betyr at vi taper midtbanekrigen, samt at når vi først har ball så sliter Cabaye med å finne spillalternativer, blant annet fordi spissene ikke beveger seg nok og ikke strekker forsvaret.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #67 på: 17. Sep. 2011, 14:49 »

Vg haddde feil lag forrige kamp også, vet ikke hvor de får laget fra?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 17. Sep. 2011, 14:51 »
Inspector: Da er vi jo enige da. Ingen har vore gode nok. Det er det jeg sier. Vi har fått med oss poeng der vi ikke har fortjent det. Nå må vi få igang spillet og spillerene så vi fortjener poengene.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #69 på: 17. Sep. 2011, 15:00 »
NUFCOfficial Newcastle United FC
#NUFC team: Krul; Simpson, Coloccini (c), S.Taylor, R.Taylor; Obertan, Tiote, Cabaye, Gutierrez; Ba, Bes

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #70 på: 17. Sep. 2011, 15:03 »
Det var ikke det verste soom kunne skje, slipper i så fall shola!

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #71 på: 17. Sep. 2011, 15:03 »
Substitutes: Elliot, Perch, Guthrie, Marveaux, Sammy Ameobi, Shola Ameobi, Lovenkrands

Gosling ikke på benken engang!!! Wtf?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 17. Sep. 2011, 15:09 »
Søppelhodet Løven på benk fremfor det som i utgangspunktet er et decent talent i Gosling. Hoderystende. Irriterer meg at Marve sitter på benk fremfor Obertan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 17. Sep. 2011, 15:11 »
Gosling og Ferguson er ikkje på subs
Sitat
???
« Siste redigering: 17. Sep. 2011, 15:13 av Jonny »

eppi81

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #74 på: 17. Sep. 2011, 15:16 »

Newcastle United (4-4-2): Tim Krul; Danny Simpson, Steven Taylor, Fabricio Coloccini (c), Ryan Taylor; Gabriel Obertan, Yohan Cabaye, Cheik Tiote, Jonas Gutierrez; Leon Best, Demba Ba
Substitutes: Rob Elliot, James Perch, Danny Guthrie, Sylvain Marveaux, Sammy Ameobi, Peter Lovenkrands, Shola Ameobi