20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle, 17. september kl. 16.00  (Lest 43949 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle, 17. september kl. 16.00
« Svar #45 på: 17. Sep. 2011, 00:23 »
Blir kampen sendt på en av TV2 PL kanalene?
Tror den sendes som hovedkamp på PL1 i morra.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #46 på: 17. Sep. 2011, 03:57 »
Tror eneste forandringen paa 11-ern er at Demba Ba kommer inn for Shola..

Syns Ba klarte seg greit da han kom inn og vant de fleste hodeduellene, mens Shola alltid blir avblaast.

Hadde haapet at Obertan kanskje hadde bidratt mer enn han har gjort fremover, saa haaper han virkelig setter fart i morgen.

Veni Vidi Vici

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 17. Sep. 2011, 09:19 »
Jeg vil se flere på midten i dag, tror vi kan ha muligheter til å vinne der mot Petrov og Delph.

Krul

Simpson   S. Taylor   Coloccini    R. Taylor (helst Ferguson, men er realistisk)

Tiote
               Gosling         Cabaye
Obertan                                       Jonas

Best/Ba

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 17. Sep. 2011, 09:49 »
Noen som har sett troppen vår?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 17. Sep. 2011, 10:03 »
Såg Jonas spille i VM ja. Men det er to forskjellige ting å spille back på Argentina og Newcastle. To helt forskjellige taktikker og og et helt annet opplegg. Tar Jonas på back anyday før Raylor. Raylor er vel PLs tregeste back. Det kan vi offesielt fastslå.

Faktisk enig her..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 17. Sep. 2011, 11:38 »
Andre enn meg her inne som forventar at me hevar oss betrakteleg? Eller som meinar me heva oss betrakteleg skal me ha sjanse på 3 poeng. Eg håpar me får til ein form for offansivt spel, at me ikkje kunn forsvarar oss heile kampen. Me får jo ikkje til å kontra ein gong. Med dei spelartypane me har so hadde eg forventa at mi nytta oss av kontringar. Det er på tide at me imponerar framøve på bana no.

Howay the lads!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 17. Sep. 2011, 11:49 »
Hever vi oss ikke i dag kan dette bli stygt. Villa har spillere som setter sjansene de får, og hvis vi er like svake som på mandag, noe jeg tviler sterkt på at vi kommer til å være, så blir dette som sagt stygt.

Men tror vi får en litt mer åpen kamp i dag og at en spiller som Cabaye får mer tid med ballen. Forhåpentligvis ser vi også Marveaux fra start.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 17. Sep. 2011, 12:29 »
Håper ikkje Ameobi får fornya tillit. Syns Best var en av våre beste mot qpr, vertfall i 1. omg så han bør starte på topp, syns også at gosling bør få muligheten.

Krul

Simpson                  Colo        Taylor               Ferguson

Tiote                Cabaye

Gosling                  Marvoux                  Jonas   

Best       
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 17. Sep. 2011, 13:42 »
Ser dessverre for meg en kjedelig kamp, hvor vi har null å komme med offensivt. Dårlige kontringer og et Villa press. Tipper enten 0-0 eller 0-1 tap. Men får virkelig håpe at det "sannsynlige" ikke er tilfelle i dag, og at vi klarer å skape målsjanser. Kanskje vi for første gang denne sesongen skal klare å spille en god 1.omg....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #54 på: 17. Sep. 2011, 14:00 »
Ser dessverre for meg en kjedelig kamp, hvor vi har null å komme med offensivt. Dårlige kontringer og et Villa press. Tipper enten 0-0 eller 0-1 tap. Men får virkelig håpe at det "sannsynlige" ikke er tilfelle i dag, og at vi klarer å skape målsjanser. Kanskje vi for første gang denne sesongen skal klare å spille en god 1.omg....

Enig. Kan fort bli en kjedelig kamp som vi taper 1-0

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 17. Sep. 2011, 14:01 »
Andre enn meg her inne som forventar at me hevar oss betrakteleg? Eller som meinar me heva oss betrakteleg skal me ha sjanse på 3 poeng. Eg håpar me får til ein form for offansivt spel, at me ikkje kunn forsvarar oss heile kampen. Me får jo ikkje til å kontra ein gong. Med dei spelartypane me har so hadde eg forventa at mi nytta oss av kontringar. Det er på tide at me imponerar framøve på bana no.

Howay the lads!

Er ikke vår jobb å underholde borte mot Villa. Det er en meget vanskelig bortekamp. Målet vårt bør være å bryte deres spill i størst mulig grad, samtidig som at vi tar kontringene, og klarer å holde ballen i laget mer enn vi gjorde forrige kamp. Så lenge Cabaye er fersk i PL, og Tiote ennå ikke er i toppslag, bør vi stille med fem på midten i slike kamper, med Ba eller Best på topp.

Nesten som jeg håper på at vi stiller med Ferguson på venstreback i dag.. Zog handler mest om fart og teknikk og  ikke fysikk. Ferguson kan i motsetning til Raylor holde følge med Zoggy.

Er veldig fornøyd med ett poeng i dag.
« Siste redigering: 17. Sep. 2011, 14:08 av InspectorC »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 17. Sep. 2011, 14:07 »
Tap idag er forsåvidt greit. Men det er måten vi framstår som vil vere viktig for min del. Får vi til et spel og viser tegn til kvalitet klarer jeg et tap. Fortsetter vi i samme spor som mot QPR blir jeg meget skuffet og bekymret.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 17. Sep. 2011, 14:09 »
Tap idag er forsåvidt greit. Men det er måten vi framstår som vil vere viktig for min del. Får vi til et spel og viser tegn til kvalitet klarer jeg et tap. Fortsetter vi i samme spor som mot QPR blir jeg meget skuffet og bekymret.

Tror du mange andre managere har klart å fått til noe bedre med den venstrebacken og spissrekken vi har stilt med i PL-åpningen?

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #58 på: 17. Sep. 2011, 14:33 »
Hater å spre dårlige vibber, men dette trur jeg kan bli stygt..redd vi går på en skikkelig smell idag..kjedelig første omg med påfølgende goals av N'Zogbia og Bent i andre. Tvinner uansett fingre for at det løsner skikkelig for Cabaye idag. Min nye favoritt i stallen. Helvetes dritt at Santon dro på seg skade også..noen som vet hvor lenge han blir ute?

Uansett; løkke te gutta & howay the goddamn lads!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 17. Sep. 2011, 14:33 »
I natt drømte jeg at vi spilte 2-2 mot Birmingham(Close, but no smoke).
Shola scorte på straffe i det 80. minutt, men så putta b'ham 4 minutter senere.

Tar gjerne ett poeng idag :)

Howay the lads, gooooo SHOLA!! <3
Same old Shearer, always scoring!