20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00  (Lest 88443 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #510 på: 13. Sep. 2011, 23:39 »
Merkelig statistikk ???. Obertan burde studere SWP. Merkelig at han ikke har tilegnet seg større taktiske egenskaper i united. Ganske utrolig faktisk.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #511 på: 14. Sep. 2011, 00:13 »
Har ikke savnet Nolan i en eneste kamp denne sesongen.

Kva med ein type spelar som har Nolan sine eigenskapar med tanke på å skåra mål? Det er jo fråverande hjå oss per dags dato.

Kvifor skal Tiote ha klyppekort på laget? Han har vore direkte svak til no i sesongen, og då er det sjølvsagt fare for å havna på benken. Uansett kor dårleg dekning me har. Men når det er sagt, det er eit par andre eg vil ha ut før han.

Blir veldig synsing om Nolan hadde scoret eller ikke, så lenge han faktisk ikke spilte så er det umulig å si. Jeg kan jo kontre med en like god påstand, at dersom Nolan hadde spilt, så hadde det vært større fare for at QPR hadde vunnet selv om han hadde scoret et mål, da han hadde rotet ballen vekk oftere enn Cabaye, og ikke hadde vært i stand til å tilbakelegge like mange meter på banen for å hjelpe ut defensivt.

Tiote må starte fordi han er bedre enn alle våre andre alternativer selv i den formen han er i nå. Enkelt og greit.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 14. Sep. 2011, 00:14 »
Det vil sei ein midtbanespelar som kan skåra mange mål. Som er skikkeleg målfarleg.

Tror Ben Arfa kan være en slik type. Men kan ikke regne med han på en stund. :-\

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #513 på: 14. Sep. 2011, 00:15 »
Jævlig mye internet facts ute å går her. Du mister ikke muskler av å ikke spise på 18-19 timer, dummeste jeg har hørt. Og at formsvikten skyldes ramadan er også helt på jordet.  At inspectorC fremdeles skylder på det flere uker senere er helt konge, he he...

Det er ikke noe galt med fysikken til Tiote, han er i dårlig form - rett og slett. Dårlig tempo, dårlige valg, dårlig dårlig dårlig.  Vet ikke om det er en mental svikt, eller at han ikke har Nolan/Barton/enrique rundt seg lenger.

Føler ihvertfall at vi har brukt opp flaksen vår for i år.
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 14. Sep. 2011, 00:24 »
Moa har da klart seg veldig bra under ramadan - Mounir Hamoud har aldri hatt noen problemer under ramadan for Glimt, tvert i mot har han gjerne hatt sine beste perioder i løpet av sesongen under fasten som Ingebrigtsen likte kødde med.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 14. Sep. 2011, 00:33 »
Jævlig mye internet facts ute å går her. Du mister ikke muskler av å ikke spise på 18-19 timer, dummeste jeg har hørt. Og at formsvikten skyldes ramadan er også helt på jordet.  At inspectorC fremdeles skylder på det flere uker senere er helt konge, he he...

Det er ikke noe galt med fysikken til Tiote, han er i dårlig form - rett og slett. Dårlig tempo, dårlige valg, dårlig dårlig dårlig.  Vet ikke om det er en mental svikt, eller at han ikke har Nolan/Barton/enrique rundt seg lenger.

Føler ihvertfall at vi har brukt opp flaksen vår for i år.

Du har nok helt rett her. Det er nok bare en formsvikt, som alle spillere opplever noen ganger. Det som er positivt er at han hele tiden prøver og ikke melder seg ut selv om han føler seg dårlig. Viser bra mental styrke ved at han ikke, som Torres, ser helt tafatt ut hver gang han går på banen... Har trua på at han snart kommer tilbake til gamle gode takter :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #516 på: 14. Sep. 2011, 00:33 »
Moa har da klart seg veldig bra under ramadan - Mounir Hamoud har aldri hatt noen problemer under ramadan for Glimt, tvert i mot har han gjerne hatt sine beste perioder i løpet av sesongen under fasten som Ingebrigtsen likte kødde med.

Men dette er jo ting som er helt individuelt, er det ikke? Jeg har venner som er ekkelt slappe etter tre dager uten søvn og mat. Selv herjer jeg som om jeg har fått tre netter med deilig søvn og nok mat. Jeg har venner som nermest dør i helgene om de går mandag-fredag med 3-4 timers søvn hver kveld, selv er jeg i fin form til helgen selv om jeg har sovet 2-3 timer i 3-4 av de fem nettene.

Så det at andre gjør det bra under ramadan har jo svært lite å si skulle man tro.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 14. Sep. 2011, 00:37 »
Joda. Synd det varierer fra år til år med Tiote da :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 14. Sep. 2011, 00:39 »
Får vente å se utover sesongen. Jeg skal i allefall det. ;)
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 14. Sep. 2011, 00:48 »
For all del - Tiote kommer sterkt tilbake - men jeg vil vel ikke skylde så alt for mye av formsvikten hans på ramadan, jeg.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #520 på: 14. Sep. 2011, 00:59 »
er bare InspectorC som gjør det, men han er jo den evige optimist ( noe som i seg selv er herlig å ha på et forum. Deilig med litt splittede meninger :) )
If it has tits or wheels, count on problems!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 14. Sep. 2011, 01:07 »
Yes, my point! Han virker som han har glemt tempoet over sommern. Synes nå Gosling bør få sjansen om dette ikke bedrer seg i løpet av ukens trening.
Og igjen, som Flatline sier, hadde jeg hatt halvparten av flaksen som Newcastle har om dagen hadde jeg vært lottomillionær. Vi kunne fort ha røket på en smell mot Fulham også, hadde det ikke vært for Krul.

Det som jeg mener er mest bekymringsverdig er Pardwhos utsagn om at han ville hente inn raske spillere med god ballkontroll for å kunne styre matcher mer, og for å ha mer posession. At vi har styrt noe som helst av spill har jeg vanskelig for å se annet en i Fulham-kampen.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 14. Sep. 2011, 01:12 »
Flaks hører til. Det er en stor, stor del av ballsport uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Newcastle har vært heldige, men sånn er det veldig ofte med mange lag.

Shola, Obertan og Raylor av, og Gosling, Marveaux og Santon inn til neste kamp. :P
Nei.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 14. Sep. 2011, 01:19 »
Sant det boris. men selv foretrekker jeg dyktighet fremover å belage seg på flaksen ;) Ikke la QPR komme til sjansene i utgangspunktet.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #524 på: 14. Sep. 2011, 01:25 »
Det er jeg selvfølgelig helt enig i. Jeg vil at laget skal prestere bra og herje, men om de får med seg mange poeng på dårlige dager så er jeg også veldig fornøyd med det.
Nei.