20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00  (Lest 87056 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #465 på: 13. Sep. 2011, 12:12 »
Jeg hadde antakeligvis gitt 5 mill og Gosling for Henderson, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #466 på: 13. Sep. 2011, 12:17 »
Nei men vi burde kanskje ikke oppløst hele midtbanen vår. I går satt både Cabaye og Tiote dypt, vi hadde ingen Link-up til angriperne.  Henderson hadde jeg lett tatt for 16 mill hvis alternativet var absolutely fucking nobody.

Derfor burde Newcastle spilt med 5 midtbanespillere, som nevt før. Tiote, Cabaye og Gosling eller noe sånt på midten, noe som hadde gitt Taarabt mindre rom, og den var han som startet defleste angripene dems. Midtbanen vår falt igjennom i går, og det er snålt at Pardew ikke gjorde noe med dette til pause.

Henderson hadde jeg ikke ville hatt selv om Newcastle kunne fått han for 5mp.

Jeg vet ikke om den nødvendigvis falt igjennom, men både Cabaye og Tiote lå like dypt, det blir som å invitere dem inn i vår egen 16 meter. Vi må ha press høyere. Cabaye burde omskoleres til å ligge litt høyere opp, han ble vel DM i Lille siste året også... Året før hadde han vel 15 mål for dem ;) I playmaker-rollen.
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #467 på: 13. Sep. 2011, 12:18 »
Hadde gitt 8 mill + Guthrie for Henderson. Han er ung, og kan bli god. Landslagsspiller og. Slikt koster.
Kvalitet koster ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 13. Sep. 2011, 12:22 »
Dere liker Henderson mens Liverpoolfansen blir mer og mer oppgitt og forbanna over hvor ræva han er. Gøyalt! :P

Og Cabaye burde egentlig spilt som playmaker, siden det er der han er best. Helt enig der.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 13. Sep. 2011, 12:26 »
Cabaye sliter enda veldig med tempoet - spesielt når de blir i undertall på midten sliter ham. Har blitt springende mye imellom sålangt denne sesongen, selv om vi har sett masse tegn på kvalitet. Men i går var han veldig svak og fikk aldri kontroll over midtbanen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 13. Sep. 2011, 12:49 »
Cabaye er 25. ;)

Men ikke OVER 25. ;) Amøba fyller snart 30. Løven er 30, snart 31. Ryan Taylor er 27. Harper er 36. Så er nok flere enn bare Jonas og Colo. ;) I tillegg fyller Best 25 om 6 dager, og Steven Taylor nærmer seg 26. Marveaux er også 25, samme med Rob Elliot og Tiote.
« Siste redigering: 13. Sep. 2011, 13:02 av thomashaer »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #471 på: 13. Sep. 2011, 13:35 »
Dere liker Henderson mens Liverpoolfansen blir mer og mer oppgitt og forbanna over hvor ræva han er. Gøyalt! :P

Akkurat, en spiller som ble avkledd i forrige  u21 mesterskap er ikke verdt 19 mill pund spør dere meg. Vi har vist gang på gang at det ikke nødvendigvis er en sammenheng mellom kvalitet og pris. Jeg ville tiltet fullstendig om vi hadde svidd av £10 mill på Crouch eller 19 på henderson. Da foretrekker jeg at klubben ikke kjøper noe i det hele tatt. Så uttrykket "if you pay with peanuts, you get donkies" er en sannhet med modifikasjoner. Du kan betale med gull, men fortsatt få aper i retur jfr: Luque, Henderson, Carroll, Owen, Martins, Viduka osv osv..

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 13. Sep. 2011, 13:39 »
Må faktisk si at Tiote var den dårligste av alle i går. Makan til mye unødvendig, farlig dribling og feilpassninger skal man lete lenge etter. Og i tillegg det obligatoriske gule kortet. Nå har det vært pause i PL og de fleste spillerne bør nå begynne og finne formen og laget bli satt. Bare se hvilken form Rooney er i (vet vi ikke har noen med samme kvalitet, men uansett). Ellers er jeg enig i alle andre her, m.t.p laguttak, og taktisk manøver fra Pardwho. Ikke bra.

Jeg er derimot uenig med  mange som ikke er fornøyde med uttelling i forhold til spill. Dette er jo typisk topp-lag trend vi holder oss i nå. Spiller crap, men tar poeng  ;)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #473 på: 13. Sep. 2011, 14:14 »
Joa, men ingen topplag spiller SÅ crap. Jeg sliter med å se hvordan vi noensinne skal få et mål slik vi spiller nå.

Jeg klarer ikke glede meg over en slik kamp uansett hvor mange poeng vi får eller ikke får. Hadde gledelig tatt imot Barton, Nolan, Enrique og Carroll og kasta ut alle de nye "juvelene" våre slik vi spiller nå.

Deprimerende fotball, rett og slett.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 13. Sep. 2011, 14:20 »
Jeg synes heller ikke vi spilte noen god kamp i går. (Les elendig.) Likevel er jeg litt imponert over at vi igjen får med oss et clean sheet. Et mål på fire kamper er helt ekstremt. Vi får ta med oss det og heller konstatere at det er mye vi må jobbe med lenger fram på banen.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #475 på: 13. Sep. 2011, 14:34 »
Det som bekymrer meg er scoringene, som Flatline skriver. Birmingham putta 37 mål i fjor, og se hvordan det gikk med dem.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #476 på: 13. Sep. 2011, 14:35 »
Må faktisk si at Tiote var den dårligste av alle i går. Makan til mye unødvendig, farlig dribling og feilpassninger skal man lete lenge etter. Og i tillegg det obligatoriske gule kortet. Nå har det vært pause i PL og de fleste spillerne bør nå begynne og finne formen og laget bli satt. Bare se hvilken form Rooney er i (vet vi ikke har noen med samme kvalitet, men uansett). Ellers er jeg enig i alle andre her, m.t.p laguttak, og taktisk manøver fra Pardwho. Ikke bra.

Kan ikke sammenligne Rooney og Tiote fordi a) han spiller på et mye bedre lag og b) Tiote mistet deler avpre-season og c) har akkurat vært gjennom ramadan. Alle som har trent på tom mage og møtt veggen vet hvor jævlig dette er. Greit at han hiver i seg energidrikk ol, men kan ikke forestille meg at det blir det samme. Man vil likevel ikke klare å fungere 100%

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #477 på: 13. Sep. 2011, 14:46 »
Jeg synes heller ikke vi spilte noen god kamp i går. (Les elendig.) Likevel er jeg litt imponert over at vi igjen får med oss et clean sheet. Et mål på fire kamper er helt ekstremt. Vi får ta med oss det og heller konstatere at det er mye vi må jobbe med lenger fram på banen.
Selv om vi ikke har sluppet inn mange mål kunne vi godt ha gjort det i samtlige kamper til nå. I går kunne det godt ha blitt 3-4 baklengs. Det er mye å arbeide med både bake, midten og framme. Er veldig lite som stemmer i laget for tiden.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 13. Sep. 2011, 14:55 »
Forøvrig skremmende at Pardew sier vi var gode defansivt. Vi vart jo avkledd!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #479 på: 13. Sep. 2011, 14:56 »
Kan ikke sammenligne Rooney og Tiote fordi a) han spiller på et mye bedre lag og b) Tiote mistet deler avpre-season og c) har akkurat vært gjennom ramadan. Alle som har trent på tom mage og møtt veggen vet hvor jævlig dette er. Greit at han hiver i seg energidrikk ol, men kan ikke forestille meg at det blir det samme. Man vil likevel ikke klare å fungere 100%

Får stikke til en sånn dyr og råflott klinikk i London og kjøpe seg nytt hår Tioté også, så blir det bra skal du se....  :P