20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00  (Lest 87042 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #450 på: 13. Sep. 2011, 10:48 »
Var Taarabt som forskjellen i første omgang, han matet gjennom ball etter ball. Så ikke noe til han i andre omgang, så tydelig at Cabaye og Tiotè har fått beskjed om å kvele det mellomrommet. Om dette er tilfelle, eller om Taarabt bare ble sliten i andre omgang vites ikke.

Hehe ja, problemet i første omgang e jo ikkje at de ikkje e forberedt og vett at de ska ta ut Taarabt, problemet va jo at han finta de på rævå heila gjengen og spelte ud te ein SWP som fekk 5-10meter på raylor kver forbanna gang.....eg forstår ikkje koffor warnock la SWP inn sentralt og barton ud høyre når de voldtok den vingen så te de grader.....Det faktum at d ikkje ble gjort defansive grep på den siå e i mine øyne heilt utilgivelig og vise vel egentlig kor taktisk begrensa Pardew e

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #451 på: 13. Sep. 2011, 10:49 »
Etter den største skuffelsen har lagteg kan jeg skrive litt. Raylor var som alle såg ei rundingbøye,regner med å se Santon der mot Villa etter han har fått seg ei treningsuke til. Simpson spilte sin beste kamp for sesongen så det var jo positivt. Shola bør være 6 valg som spiss etter Ranger og Ayrie(?)... Jonas ser litt bortkommen ut uten en vingback som rusher opp siden sammens med han. Tiote misser mange farlige baller, og Taarabat fikk herje som han ville i første omgang. Når vi har en ballspiller som Cabaye på midten blir det bare meningsløst slå 60 m pasninger fra forsvaret på en stillestående Shola. Obertan synes jeg såg glimt av en god spiller inniblant, men det er langt igjen før han er en skikkelig ving.Best prøvde jo litt på det han fikk å jobbe med,men lyktes bare nesten på den i første omgang. Forsto det sånn at Gosling ikke var med til london, skadet? Jeg mener Pardew burde ha satt inn på Marveaux fra pause, for ikke å bli overkjørtsånn på midtbanen. Men med Goslin/BArfa/Vucick skadet så hadde vi vel ikke spillere til 451/4231. Men både Marveaux og Sammy løp og prøvde etter de kom inn, og begge byttene burde kommet før! Synes også Ba bør starte neste kamp! Men ser gjerne for meg en 4231 formasjon på bortebane fremover, for så rævkjørt som vi var de første 45 i går er det lenge siden vi har blitt, og det var mot QPR!!!   Men vi fikk med oss et poeng å det er det som gjelder til slutt

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 13. Sep. 2011, 10:50 »
Denne typen kamper har jeg sett vi har tapt mange ganger før, så credz til Pardew for å ro et poeng i land. Et poeng borte og tre poeng hjemme blir til slutt meget mange poeng.

Kødde du nå? Creds te pardew? QPR burde vonne denne kampen, kun FLAKS fra vår sida at me tar med poeng hjem

Kødder du? Synes Pardew gjør grep til andre omgang, noe som gjør at QPR ikke skaper mye etter pause. Nevnte Taarabt og SWP fikk for mye plass i første omgang, noe de fikk orden på.

Ka grep då? E jo QPR som bytte om å sette phillips i ein spiss rolle og sette barton ut høyre

Var Taarabt som forskjellen i første omgang, han matet gjennom ball etter ball. Så ikke noe til han i andre omgang, så tydelig at Cabaye og Tiotè har fått beskjed om å kvele det mellomrommet. Om dette er tilfelle, eller om Taarabt bare ble sliten i andre omgang vites ikke.

Akkurat. Få som ser denne "helheten" i spillet.  Hele midtbanen sviktet totalt i 1. omgang, i tillegg til at Colo solgte seg grovt et par ganger. Det gjore det mulig for Tarabt å sette opp SWP i rom, eller en mot en mot Raylor. Er ikke bare Raylor som ville hatt problemer i lignende situasjoner. Hadde vi satt Simpson over på venstre i 1. omgang tror jeg effekten ville omtrent vært den samme.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 13. Sep. 2011, 10:54 »
 I motsetning til de fleste inne her så er nok han taktisk udyktig ja, tydeligvis  ;)  Er lettere sagt enn gjort. F.eks en av de gangene SWP fikk mye rom var Taylor nesten i midten pga en sideforskyving, da skal Jonas dekke bak, men når det ikke blir gjort er det resten av midtbanen sin jobb å fylle rommet og hindre overgangen. Synes som Inspector sier det er for lett å gi ALL skyld til Taylor, han trenger hjelp, noe han fikk mer i andre omgang der jeg syntes han spilte bra.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #454 på: 13. Sep. 2011, 10:55 »
Akkurat. Få som ser denne "helheten" i spillet.  Hele midtbanen sviktet totalt i 1. omgang, i tillegg til at Colo solgte seg grovt et par ganger. Det gjore det mulig for Tarabt å sette opp SWP i rom, eller en mot en mot Raylor. Er ikke bare Raylor som ville hatt problemer i lignende situasjoner. Hadde vi satt Simpson over på venstre i 1. omgang tror jeg effekten ville omtrent vært den samme.

Ingen så nekte på det, problemet e bare at Raylor ikkje klare å plassera seg riktig i forhold te ving og dermed blir SWP satt opp i drømme posisisjon gang itte gang

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #455 på: 13. Sep. 2011, 11:18 »
Forferdelig kamp, skjønner ikke hvorfor vi har 8 poeng. Vi blir totalt overkjørt av nedrykkslag. Når vi begynner å få marginene mot oss tror jeg dette kan bli stygt.
If it has tits or wheels, count on problems!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #456 på: 13. Sep. 2011, 11:30 »
QPR er vel ikke noe nedrykkslag lenger etter dette overgangsvinduet?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #457 på: 13. Sep. 2011, 11:36 »
Du har kanskje rett, overgangsvinduer har en tendens til å endre slike ting.
Vi så ut som en soleklar 20.plass kandidat i går hvertfall.

Juma

• Gjest
« Svar #458 på: 13. Sep. 2011, 11:37 »
Synea vi alltid spiller ræva med bottedrakter, håper derfor vi stiller i svarte og hvite drakter mot Villa:)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 13. Sep. 2011, 11:37 »
QPR VAR et nedrykkslag når serien begynte i august. QPR er ikke lenger et nedrykkslag pr dags dato.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #460 på: 13. Sep. 2011, 11:38 »
De har eiere som investerer vøtt..

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 13. Sep. 2011, 11:44 »
Ja. Selv synes jeg Newcastle burde kjøpt Henderson til 16+mp og Crouch til 10mp. Blablabla.

Nei.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #462 på: 13. Sep. 2011, 12:00 »
Nei men vi burde kanskje ikke oppløst hele midtbanen vår. I går satt både Cabaye og Tiote dypt, vi hadde ingen Link-up til angriperne.  Henderson hadde jeg lett tatt for 16 mill hvis alternativet var absolutely fucking nobody.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 13. Sep. 2011, 12:02 »
Ben Arfa får vel den link-uprollen når han blir frisk. Bare synd at det virker som det at han er frisk er noe som inntreffer like ofte som skuddår.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 13. Sep. 2011, 12:10 »
Nei men vi burde kanskje ikke oppløst hele midtbanen vår. I går satt både Cabaye og Tiote dypt, vi hadde ingen Link-up til angriperne.  Henderson hadde jeg lett tatt for 16 mill hvis alternativet var absolutely fucking nobody.

Derfor burde Newcastle spilt med 5 midtbanespillere, som nevt før. Tiote, Cabaye og Gosling eller noe sånt på midten, noe som hadde gitt Taarabt mindre rom, og den var han som startet defleste angripene dems. Midtbanen vår falt igjennom i går, og det er snålt at Pardew ikke gjorde noe med dette til pause.

Henderson hadde jeg ikke ville hatt selv om Newcastle kunne fått han for 5mp.
Nei.