20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443261 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #3030 på: 01. Feb. 2012, 13:54 »
5.5 års kontrakt til colo!!! Er jo håpløst. 3 år holder lenge. Han er jo en eldre de mann pg ikke minst veldig dyr i drift.

HÆÆÆ?
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3031 på: 01. Feb. 2012, 14:01 »
5.5 års kontrakt til colo!!! Er jo håpløst. 3 år holder lenge. Han er jo en eldre de mann pg ikke minst veldig dyr i drift.

:O

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3032 på: 01. Feb. 2012, 14:06 »
han er en av våre eldste spillere, en av våre dyreste om ikke den dyreste. han kan nok ha nivået i 3 år til men begynner etterhvert å bli gammel. jeg ville gitt han 3 års kontrakt. 5.5 er håpløst i min bok. 1-2 siste årene er han på benken med superlønn.trodde newcastle hadde lært.eller er det helt greit ha spillere til de er 36 med 75 000 pund i uka. galskap! colo er 30 år. binde han 5.5 år er på tryne spør du meg. 3 års kontrakt med et år til som mulighet er mye mer fornuftig.
« Siste redigering: 01. Feb. 2012, 14:09 av TooN »

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3033 på: 01. Feb. 2012, 14:08 »
5,5 år fikk meg til å tenke litt på Alan Smith ja. Lurer på om han må ned i lønn med en såpass lang kontrakt?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3034 på: 01. Feb. 2012, 14:11 »
5,5 år fikk meg til å tenke litt på Alan Smith ja. Lurer på om han må ned i lønn med en såpass lang kontrakt?
og om man gransker historien til newcastle finner du hvertfall 10 navn til som newcastle har akkurat gått i den samme fella på.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3035 på: 01. Feb. 2012, 14:20 »
Du trenger ikke gjengi deg selv opptil flere ganger i samme innlegg :)

Uansett, jeg er uenig. Tror absolutt Super-Colo kan spille til han er 35!

Kan også være han forlangte så lang kontrakt. Så om det sto mellom det eller hadebra Colo, da er det vel greit?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3036 på: 01. Feb. 2012, 14:21 »
og om man gransker historien til newcastle finner du hvertfall 10 navn til som newcastle har akkurat gått i den samme fella på.

Men ingen av de 10 navna er så utrolig viktige som Coloccini.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3037 på: 01. Feb. 2012, 14:27 »
Kan også være han forlangte så lang kontrakt. Så om det sto mellom det eller hadebra Colo, da er det vel greit?

Tror det også har stått litt på dette jeg.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3038 på: 01. Feb. 2012, 14:28 »
Neeh! Ingen fare. For det første, stoppere kan være med til langt oppe i 30-åra. For det andre, Colo har ikke vært skadeplaget. I tillegg  er stoppere som er avhengig av fart som spesielt taper seg når de blir eldre. Bare se på Ferdinand.  Colo har aldri hatt farten som sitt fremste våpen. Colos styrker er plasseringsevne og tekniske spillestil. Dette er kvaliteter som han ikke mister selv om han snart passerer de magiske 30.  For det tredje, jeg tror ikke særlig på at han får en bumper deal. Hvis han gjør det så er han ikke så godt lønnet som vi skal ha det til. Ryktene skal ha det til at han nå de første 4 årene får en lønnsøkning, mens han det siste året av kontrakten må gå ned i lønn. Colo er klasse på og utenfor banen, og er en av våre tre viktigste spillere (Tiote og Ba). Det er viktig å ha ham med videre.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3039 på: 01. Feb. 2012, 14:29 »

Jeg er helt enig her. Vil heller beholde Colo i 1-2 år over tida, kontra å miste han til en annen klubb mens han er på topp. Denne mannen har hvertfall 3, kanskje 4 år igjen på høyt nivå, er vår kaptein og en av de desidert beste spillerne i stallen. Ville vært dumt å miste han fordi vi skal spare penger i dagens situasjon. Vi er i ferd med å endelig etablere oss, og da må man ikke bygge opp og rive grunnmuren hver sesong.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3040 på: 01. Feb. 2012, 14:32 »
Er jo en grunn til at Colo blir tilbudt så lang kontrakt, mens spillere som Nolan ikke gjør. Han tar nok mye bedre vare på kroppen sin, gir alt på trening, og har aldri hatt fart som sin største styrke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3041 på: 01. Feb. 2012, 14:51 »
Helt åpenbart. En spiller som Colo kan holde ut til han er langt oppi 30-årene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3042 på: 01. Feb. 2012, 15:06 »
Haha. Helt åpenbart er det jo ikke. Det vet vi fint lite om. Men hadde jeg hatt ansvaret for kontrakter i Newcastle ville ha fått 3 år med mulighet for et år til etter det. Jeg tror og håper Newcastle er bedre enn å ha colo som 34 år i første 11 ern vår om 4 år. Bare så det er sagt så elsker jeg colo og hans ufattelige manke:) men prøver tenke på newcastles beste. 3 års med mulighet for ett til virker også jagende på spilleren. Presser han til å prestere.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3043 på: 01. Feb. 2012, 15:22 »
Du vet jo også fint lite om hva kontrakten innebærer. Kanskje lønnsreduksjon de siste årene? Lønn etter antall kamper spilt?

Det er Colo som sitter med jokeren her. Han er aldrende og ønsker en lang kontrakt. Hvis ikke så stikker han dit han får denne kontrakten. Blir hvertfall for dumt å komme med dette "hvis jeg hadde bestemt" opplegget ditt. Dette er ikke football manager.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3044 på: 01. Feb. 2012, 15:31 »
Kjære andy. Om jeg hadde bestemt er det samme som å skrive etter min mening. Må gjerne syns min mening er dum, men lær deg lese litt mellom linjene så burde du se poenget her.