20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443262 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #3015 på: 01. Feb. 2012, 08:49 »
Skulle gjerne sett at vi fikk inn en midstopper, men jeg klager heller ikke. Vi fikk inn Cisse, mot alle odds, og i tillegg beholdt vi alle våre nøkkelspillere.

Det er det viktigaste. So får me håpa på eit lite "mirakel" når det gjeld form, skader og suspansjonar på Colo og Willi, slik at me ikkje verte 2-4 tabellplasseringar dårlegare grunna dårleg dekninga i forsvar.

Jepp. Kalkulert risiko. Skummelt, men det kan lønne seg stort hvis vi klarer å karre oss til en brukbar tabellplassering. In Pards we trust

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3016 på: 01. Feb. 2012, 10:00 »
Nå skal det sies at situasjonen ikke var veldig annerledes i fjor. Riktignok hadde vi Sol Campbell som backup, noe som er betratkelig bedre enn James Perch, men det var ikke mange kampene Campbell spilte. Williamson og Coloccini spilte langt på vei de fleste kampene, og Taylor var skadet i store deler av sesongen.

Heldigvis for oss er Coloccini sjelden ute i lengre tid. Et par uker er som regel det lengste avbrekket. Williamson er heller ikke spesielt injury prone, og begge holdt seg stort sett skadefri forrige sesong.

Vi tar selvfølgelig en risiko ved å ikke hente inn en ekstra midtstopper. Det er en kalkulert risiko. Hadde vi fått til en avtale for Mariappa hadde det vært flott, men han var nok mye mer verdt for Watford enn han var for Ashley. Og det er vanskelig å argumentere mot, når vi (nesten) aldri har sett spilleren. Bassong var vi tydeligvis ikke interessert i, og det forstår jeg godt. Personlig ville jeg heller hatt inn Bassong enn ingen, men vi snakker om en stopper i midten av 20-årene som er tabbeprone og har en tendens til å være for heit i toppen. I tillegg har han en historie i denne klubben som ikke er bare positiv. Jeg for min del sitter i hvert fall ikke igjen med bare positive følelser overfor kameruneren, og synes egentlig det er like greit om han aldri ikler seg sort og hvitt igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3017 på: 01. Feb. 2012, 10:38 »
enig Joakim..

Ny avstemning. Hadde vi fått inn en stopper ville jeg vært strålende fornøyd med vinduet. Men vi har beholdt alle nøkkelspillere og gjort en super signering. Så jeg vil si meg fornøyd.

Juma

• Gjest
« Svar #3019 på: 01. Feb. 2012, 10:55 »
The Journal understands Fabricio Coloccini?s Brazil-based agent is due in Tyneside for the final stages of negotiations over a five-and-a-half year contract for the Newcastle skipper.

With Coloccini keen to commit and United offering him a pay bump, there is optimism a new contract can be inked soon in a move that would end persistent talk of interest from other clubs. Liverpool are among those monitoring him, along with several sides in Spain.

There is a determination in the Newcastle boardroom to get the deal done though and United believe it would be a significant step forward for them after closing a transfer window which Alan Pardew deemed a ?success?.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3020 på: 01. Feb. 2012, 11:02 »
Skriver han under på en kontrakt på den lengden blir jeg gla. Da skal jeg jammen ta et glass 7up :coloccini:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #3021 på: 01. Feb. 2012, 12:00 »
Da skal jeg jammen ta et glass 7up

:yaoscared:

Må da finnes annet å feire slike nyheter med!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Christian

• Gjest
« Svar #3022 på: 01. Feb. 2012, 12:52 »
It means Toon players such as Hungarian international Tamas Kadar, Faroe Isles international Joan Edmundsson, Jeff Henderson, Greg McDermott, Patrick Nzuzi and Dan Taylor, Phil Airey ? currently on loan at Gateshead ? have been told to find new clubs, while Ryan Donaldson is also out of contract at the end of the season.

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/02/01/exclusive-ashley-to-invest-in-young-talent-72703-30240534/#ixzz1l88VGRnR

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3023 på: 01. Feb. 2012, 12:56 »
Helt fint det! De har neppe noe å gjøre i Newcastle uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3024 på: 01. Feb. 2012, 13:02 »
Var under inntrykket at hvertfall Phil Airey var "one to watch" i fremtiden jeg.. Vel vel, jeg regner med at trenerstaben veit hva de driver med.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3025 på: 01. Feb. 2012, 13:07 »
Har et lite innhopp mot Stevenage forrige sesong i FA-cupen, lite spilletid i Gateshead og i Hibs. Gutten blir 21 år i år - så jeg tror nok vi skal glemme han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• Gjest
« Svar #3026 på: 01. Feb. 2012, 13:13 »
Til alle som har ytra ønske om Kadar før Perch, fekk seg ein smekk på pungen.  ;)

Christian

• Gjest
« Svar #3027 på: 01. Feb. 2012, 13:24 »
15mill pund til kjøp av nye talenter løp av dei neste fem år, bort med talent som aldri vil slå til. (Kadar, Donaldson osv) Herleg at klubben rydder opp på reservelaget, og gir plass til bedre talenter. Liker transfers, scoute og youth policyen vår.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3028 på: 01. Feb. 2012, 13:32 »
Fantastisk! Håper vi kan dyrke frem noen gode spillere fremover. Må ha flere Steven Taylors etterhvert!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3029 på: 01. Feb. 2012, 13:49 »
5.5 års kontrakt til colo!!! Er jo håpløst. 3 år holder lenge. Han er jo en eldre de mann pg ikke minst veldig dyr i drift.