20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443200 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #2280 på: 19. Jan. 2012, 15:24 »
Saylor er milevis foran Willie i mine øyne. Uansett så trenger vi å få inn en stopper til, nå som saylor er ute.

Perch er IKKE en fyr jeg føler meg sikker med som backupstopper....

Jepp. Ja siden Williamson er elendig, sier det litt om Colos spill i og med at vi med Williamson tilbake igjen slipper inn lite som da Tayls spilte m Colo . Det er ikke milevis i forskjell mellom dem. Tayls er en suveren duellspiller, samtidig plasserer Willy seg så klokt at han snapper baller i stedet for å gå inn i duellene. Hver spiller fungerer på sin måte.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2281 på: 19. Jan. 2012, 15:25 »
Tipper de ukentlige £80,000 jeg leste om, gjør det ganske lett for Onouha å glemme vennskapet sitt med Ousmane Dabo, eller hvem det var  :fisk:

Får han så mye i QPR!?  :iik:

Er vel liten vits i å leke Captain Obvious og påpeke at det er han ikke verdt...

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2282 på: 19. Jan. 2012, 15:30 »
Ser nettsteder hevder lønningsposen er vesentlig lavere enn først rapporterte £80,000 ukentlig, men at han får en lønn vi ikke ville matchet, er det nok liten tvil om.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2283 på: 19. Jan. 2012, 15:48 »
Saylor er milevis foran Willie i mine øyne. Uansett så trenger vi å få inn en stopper til, nå som saylor er ute.

Perch er IKKE en fyr jeg føler meg sikker med som backupstopper....

Jepp. Ja siden Williamson er elendig, sier det litt om Colos spill i og med at vi med Williamson tilbake igjen slipper inn lite som da Tayls spilte m Colo . Det er ikke milevis i forskjell mellom dem. Tayls er en suveren duellspiller, samtidig plasserer Willy seg så klokt at han snapper baller i stedet for å gå inn i duellene. Hver spiller fungerer på sin måte.

Hvor skriver jeg at Williamson er elendig?
Same old Shearer, always scoring!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2284 på: 19. Jan. 2012, 17:14 »
Det sier du  jo implisitt siden Tayls er miiilevis foran Williamson i kvalitet. Begge er gode stoppere.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2285 på: 19. Jan. 2012, 17:26 »
Begge er gode stoppere ja, men Saylor er mye bedre.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2286 på: 19. Jan. 2012, 17:36 »

Det er umulig. For hvis Williamson er en god stopper og saylor er mye bedre, vil gjør dette ham til en fantastisk stopper, og der er han ikke, ennå.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2287 på: 19. Jan. 2012, 18:05 »
Having sold a neat dummy with his public insistence Newcastle were not looking to sign a striker this month, Pardew was understandably thrilled to have brought one in after a two-year pursuit and still intends to add a centre-back before the close of the window.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2288 på: 19. Jan. 2012, 18:21 »
Steve Kean: "I spoke with him yesterday and he knows he is not for sale. The day before he handed in a transfer request, that has been refused and we won't welcome any more bids and Chris knows the stance of the club.
"It is never nice when somebody hands in a transfer request but hopefully we can now move on."

Ikke at vi kommer til å signere han i det hele tatt, tvert imot så tror jeg sjansen er tilnærmet 0. Men poster den her alikevel. :)

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2289 på: 19. Jan. 2012, 20:11 »
En stopper får vi nok uansett inn. Litt usikker på hvilken "type" det bør være though. Vi har alt to store duellsterke spillere i Taylor og Willo, som fyller en lignende rolle der bak. Mister vi Colo, har vi ikke noen pasningsdyktig stopper lenger. Logikken tilsier at vi bør ha en spiller som har lignende kvaliteter som de Colo har, men i og med at laget vårt er veldig svakt i lufta, er det kanskje riktig å gå for et nytt beist (Samba)...

Personlig har jeg mest tro på at vi legger oss etter Yanga-Mbiwa.

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2290 på: 19. Jan. 2012, 20:38 »
Jeg tror ikke det blir hentet inn en stopper som skal gå rett inn på laget, noe jeg (og Samba selv) hadde forventet om han hadde kommet nå i januar. Han er ekstremt god i luftrommet, med har dessverre sine begrensninger langs bakken, både når det gjelder hurtighet og ballkontroll. Ønsker heller at klubben går for en mer moderne stopper med hurtighet i beina og god med ball i beina. I tillegg er det en fordel at den som kommer er ung, og kan få tid til å vokse seg inn i ligaen og laget. Colo har vært en ekstremt viktig del av det oppbyggende spillet vårt denne sesongen. Forsvinner han, eller blir skadet, mister vi mye ro og trygghet i den offensive delet av forsvarsspillet vårt.

Har ikke sett Yanga-Mbiwa spille, bare sett youtube-klipp. Ser da ut til å være "decent" med ball i beina. I tillegg har han fysikk og er bare 22 år. Da kan vi gi ham tid til å utfordre de som allerede er etablerte. Om Carr anbefaler denne mannen sier jeg "ja".

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2291 på: 19. Jan. 2012, 20:44 »
Jeg sikler på Mbiwa også. For midtstopper å være synes jeg han virket meget god  med ballen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2292 på: 19. Jan. 2012, 21:17 »
Har sett Mbiwa en del ganger denne sesongen og er litt usikker. Utvilsomt en strålende midtstopper, men er redd spillestilen han kan bli litt for naiv til tider i PL, som Luiz. Det er vel dessuten tvilsomt at Montpellier, som er i en strålende posisjon, vil selge en av sine nøkkelspillere. Ihvertfall ikke for noen pris som vi er villige til å betale tror jeg.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2293 på: 19. Jan. 2012, 23:26 »

Det er umulig. For hvis Williamson er en god stopper og saylor er mye bedre, vil gjør dette ham til en fantastisk stopper, og der er han ikke, ennå.

Det kommer vel helt ann på hva slags skala vi setter opp :P

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2294 på: 19. Jan. 2012, 23:52 »
I tillegg til Onohua får QPR også Taye Taiwo på lån fra Milan. Imponerende avtale for et nyopprykket lag. Merkelig at ingen større klubber har kastet seg inn.
http://www1.skysports.com/football/news/11711/7442889/QPR-agree-Taiwo-deal
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /