20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443571 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #2295 på: 20. Jan. 2012, 00:00 »
Nesten litt trist det der, samtidig litt godt å vite at vi er ferdig med QPR for sesongen.... :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2296 på: 20. Jan. 2012, 06:57 »
blackburn har fortalt samba at han kommer til å råtne med reservene hvis han ikke trekker sitt transfer request. Lol, ikke akkurat klubben som kan kaste stjernespillere på reservelaget...

Juma

• Gjest
« Svar #2297 på: 20. Jan. 2012, 07:24 »
Så Pardew sin pressekonferanse i går hvor han sa at han og ledelsen i Newcastle ser på det som en gyllen mulighet til å satse skikkelig nå frem til sommeren og forhåpenligvis kvalifisere oss til Europa spill:) Målet er ihvertfall topp 6 nå.

Dette er jo en positiv utvikling og kan forklare hvorfor Newcastle har hentet en spiss dette vinduet og ikke ventet til sommeren. Pardew har i tillegg sagt tidligere at  Newcastle kan muligens kjøpe spillere nå istedenfor å vente til sommeren hvis de får gode dealer!

Goodtimes!!

Tenk om vi hadde hentet Cissokho, Mbiwa og Hoilett dette vinduet!! Longshot, men man vet jo aldri med Newcastle:)

« Siste redigering: 20. Jan. 2012, 07:27 av Juma »

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2298 på: 20. Jan. 2012, 07:55 »
Mbiwa og Hoilett hadde vært creme Bruleeeeeeee!  :fisk: Forresten, lenge siden vi har hørt noe mer om barnetta-linken. Har han forskanset seg inne på hotellrommet i Newcastle!?  :) Elsker de Barnetta-vitsene på nufcblogen. I går kom det en ny. "sunderland er visstnok ute etter Barnetta, men har trekt seg fra dealen siden de ikke klarer å betale mini-bar regninga hans :coloccini:

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2299 på: 20. Jan. 2012, 11:48 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/7443608/Coloccini-priority-for-Pardew

Interessant lesing.. Biter merke i akkurat denne setninga:

"Pardew, funded by Newcastle's new commercial sponsorship deal with Virgin Money, is also expected to sign another centre-back in the January transfer to cover Steven Taylor's injury."

Kan det være at Virgin Money har lagt litt transfermidler på bordet...?

Uansett håper jeg virkelig Colo signerer ny kontrakt, helt korrekt prioritering.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2300 på: 20. Jan. 2012, 12:00 »
Virgin har ikke lagt transfermidler på bordet. Men sponsoravtalen har gitt nufc bedre inntekter som Slank-Ashley nå velger å bruke på spillerforsterkninger. Virginavtalen er dobbelt så lukerativ som den vi hadde med Northern Rock.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2301 på: 20. Jan. 2012, 12:15 »
Selvfølgelig, ble kanskje litt lett revet med der. Du har helt rett der Thomas. Direkte midler eller ikke, positivt er det i hvertfall!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2303 på: 20. Jan. 2012, 14:16 »
Jeg kan herved ekslusivt bekrefte at det klikka for Ashley da han gikk med på å kjøpe Cisse for rundt 10 mill pund. Jeg kan også avkrefte disse ryktene som feilaktige rykter som oppsto før nevnte kjøp av Cisse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2304 på: 20. Jan. 2012, 14:50 »
Skjer ikke. Bare les kommentarene under artikkelen. Virker ikke som forfatteren har fått med seg at vi har kjøpt Cissé.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2305 på: 20. Jan. 2012, 17:01 »
Skjer ikke. Bare les kommentarene under artikkelen. Virker ikke som forfatteren har fått med seg at vi har kjøpt Cissé.

Akkurat det inntrykket jeg satt igjen med også, eller at denne er publisert før vi kjøpte inn Cisse. Helt greit med en back-up-spiss, men vil heller ha en midtstopper eller back nå. Om det skulle bli flere signeringer i januarvinduet. Vi er meget sårbare der, når Saylor er ute med skade. (Grøsser med tanken om Perch som stopper fra start, ever igjen.)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2306 på: 20. Jan. 2012, 20:35 »
http://blogg.tv2.no/fjordball/2012/01/20/liverpool-pengeball-pa-ville-veier/

Artikkelen handler om Liverpool, men er det ikke slik vi driver?
«Hele prinsippet handler om å skape verdi, om å finne en spiller som er finansielt undervurdert i markedet sammenlignet med hans statistikker»
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2307 på: 20. Jan. 2012, 21:22 »
Liverpool og januarvinduet er litt som å være på diett når du er fyllesjuk, tenker jeg... Noen ganger er veien til kebab og cola ekstra kort, selv om man har sverget til en sunn og fornuftig livsstil.
Oscillons From The Anti-Sun

Erlhen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2308 på: 20. Jan. 2012, 21:42 »
Vi MÅ ha inn en ny stopper raskt! grøsser ved tanken om hva som skjer hvis feks.  :coloccini: blir skada tildlig i kampen, i morgen.. da er det inn med den vandrende katastforen Perch  :yaoscared:

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2309 på: 20. Jan. 2012, 23:03 »
http://www.nufcblog.com/2012/01/20/central-defender-still-top-priority-for-newcastle/#more-115959

Ser at det skrives om Tomkins, og det hadde ikke gjort meg noe om det er han vi henter som "den unge" stoppern! Er bare 22år gammel og det eg så av han i PL virket spennende!

Ellers har vi Mbiwa, som også virker meget spennende! Vet at Andymag var litt usikker med tanke på spillestilen, men det er en risiko som hvertfall eg er villig til å ta :D Tror han kunne blitt en god PL-stopper! Men så var det og den prisen du nevnte, Andymag?  :-\