20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443311 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #2265 på: 18. Jan. 2012, 23:22 »
Samba er ikke akkurat noe hurtigtog, SvampeBoB  ;) Så hvis vi vil ha hurtighet bak, må det nok bli en an! Hadde ikke gjort meg noe, om vi hadde hentet en stopper med fart.. Ikke at Samba er å fornekte!

Vi får vente og se  :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2266 på: 19. Jan. 2012, 00:08 »
Mevlut Erdinc kan gå til Sunderland, sterk link nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2267 på: 19. Jan. 2012, 02:24 »
MO'N finner ikke akkurat opp kruttet nei hva overganger gjelder   :ler:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2268 på: 19. Jan. 2012, 08:31 »
Tror ikke vi kjøper Samba. Williamson har spilt godt, og fortjener per dags dato plassen. Hvis vi kjøper en stopper blir det et talent.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2269 på: 19. Jan. 2012, 08:43 »
Tror ikke vi kjøper Samba. Williamson har spilt godt, og fortjener per dags dato plassen. Hvis vi kjøper en stopper blir det et talent.

Ja. Har vel snart holdt nullen i like mange kampar som med S Taylor/Colo. Sjølv om eg rangerar S Taylor, i den formen han var, hakket føre Williamson. Når ein då ser på kva Blackburn skal ha for Samba, alderen til Samba og dei 3 stopparane me allereie har, so trur eg at det verte eit ungt talent.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2270 på: 19. Jan. 2012, 08:54 »
Håper vi eventuelt går for et bra stopper-talent om vi kjøper en stopper. Samba, som enkelte er inne på, er en meget god stopper, men jeg føler at de 3 vi har nå utfyller hverandre ganske bra. Da kan vi like gjerne satse på et godt talent som kan utvikles fremover. Ellers rangerer jeg også Williamson et hakk bak Taylor. Taylor er en mer komplett stopper enn Willo i mine øyne, selv om Willo er en god hodespiller, som velger enkle løsninger (noe jeg stort sett setter pris på). For mange spillere som krangler over enkelte posisjoner er ikke nødvendigvis alltid positivt (selv om konkurranse er sunt). Dette fordi man fort kan risikere at noen går lei og skaper trøbbel innad i gruppa eller ønsker seg bort. Med et stopper-talent bør man slippe dette, da de som regel ikke forventer spilletid hele tiden.

Tomkins hadde vært suverent å huke inn, selv om jeg ikke helt har trua på det desverre..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2271 på: 19. Jan. 2012, 09:00 »
Jeg synes Williamson faktisk ser bedre ut nå etter at han kom tilbake fra skaden. Hvem som spiller av Williamson og Tayls er for meg ett fett. Man får kanskje to forskjellige stoppere. Tayls innsatsvilje er jo nok til at han alene vinner kampen. De skuddblokkeringene er jo fantasiske :wub:  På den andre side, Willaimson virker nå roligere med ballen, spiller trygt og enkelt, og treffer nå bedre med pasningene enn før.  Er flink til å kompansere for sin mangel på fart med å plassere seg rett. Heldigvis slår ikke dommerene i england ned på holdinga hans,  :ler:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2272 på: 19. Jan. 2012, 09:51 »
Thomas skrøt av Tayls! :frenetisk:

Er veldig keen på Ashley Williams fra Swansea, men vi trenger vel, som dere sier, et talent eller en slags backup for Willo. Ikke en dyr klassestopper. :)

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2273 på: 19. Jan. 2012, 10:23 »
Føler det bør komme inn 1 eller 2 spillere til å januar, men tviler egentlig på det med tanke på at vi brukte £10 mill på Cisse. Hadde vært rått å få inn Rhodes til en grei pris, sånn at vi hadde hatt et spisstalent OG en god backup som vet hvor målet står.

Men får vi inn noe mer nå, så blir det vel en forsvarer evt midtbanespiller.
Keep calm and put Shola on.

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2274 på: 19. Jan. 2012, 10:50 »
Pieters eller vertonghen dukker vel snart opp på st.james.. De er spillere som kan spille mange plasser fra def.midt midtstopper og back.. Det er slike spillere vi må. Dette gjør oss mye mindre skade utsatt. Vertonghen blir kanskje dyr,men vi vet aldri med ashley va han finner på. Eller det kommer en helt overraskende signering fra Afrika. Var det ikke 3 spillere det gikk rykter om at vi forhandlet med i Frankrike?? Det fleste afrikanske lag har vel hatt oppkjøring der så cisse var vel den ene. Ryktes vel og at vi har utsendinger i Afrika... Satser på carr drar frem den nye toure

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2275 på: 19. Jan. 2012, 10:53 »
Synes Best er en grei backup, som kommer i scoringsform hver gang det er spisskrise. :D

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2276 på: 19. Jan. 2012, 14:57 »
Saylor er milevis foran Willie i mine øyne. Uansett så trenger vi å få inn en stopper til, nå som saylor er ute.

Perch er IKKE en fyr jeg føler meg sikker med som backupstopper....
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2277 på: 19. Jan. 2012, 15:01 »
 :gp:

Willy er heller ikke bedre i lufta, Steven Taylor er vel fremdeles den spilleren i PL som vinner en størst prosentandel av sine dueller. ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2278 på: 19. Jan. 2012, 15:19 »
Ser ut som Onouha blir lagkameret med sin gode venn Joey Barton. Er vell desperat på å få spilletid nå.. tipper han angrer litt på at han avviste newcastles interesse den gangen.

En bra signering for QPR. Blir spennende å se om det blir back eller midtstopper av ham..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2279 på: 19. Jan. 2012, 15:22 »
Tipper de ukentlige £80,000 jeg leste om, gjør det ganske lett for Onouha å glemme vennskapet sitt med Ousmane Dabo, eller hvem det var  :fisk: