20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 444514 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1635 på: 09. Jan. 2012, 01:24 »
Hva faen er det Redknapp driver med? Helvettes idiot.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1636 på: 09. Jan. 2012, 01:43 »
Dette overgangsvinduet kommer aldri til å gå bra for oss dessverre :\

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1637 på: 09. Jan. 2012, 01:58 »
Begynner å bli en stund siden vi følte at vi hadde et bra overgangsvindu. Sommerens vindu viste seg jo egentlig å være veldig bra, men det var nok ikke en eneste Geordie som var happy 1. september.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1638 på: 09. Jan. 2012, 08:26 »
Begynner å bli en stund siden vi følte at vi hadde et bra overgangsvindu. Sommerens vindu viste seg jo egentlig å være veldig bra, men det var nok ikke en eneste Geordie som var happy 1. september.

Joda. Kanskje ikke superhappy, men happy nok til å kunne karakteriseres som happy. ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1639 på: 09. Jan. 2012, 09:25 »
Då var eg langt i frå "happy" sidan me ikkje fekk det me vart lova. Sjølvsagt kunne ikkje klubben noko for at prisen vart heva i siste liten men eg meinar me hadde sopass lang tid på oss at alt burde vore i boks lenge før fristen. No når same spelar og avtale går i vasken grunna medical/ikkje nok pengar sidan me går for ein stopppar, so forventar eg at mykje skjer til sommaren.

Espelandos

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1640 på: 09. Jan. 2012, 09:39 »
Hva med Giovani dos Santos? Han viser jo stadig at han har ferdighetene for landslaget :)
Kanskje han kunne blomstret hvis han hadde fått tilliten? Kinnet sikkert fått han billig også . Hva syntes dere?:)

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1641 på: 09. Jan. 2012, 10:35 »
Dos Santos havner vel litt i samme kategori som B'Arfa... = ikke Pardew sin type... Ikke spiss og ikke god nok defensivt!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1642 på: 09. Jan. 2012, 11:17 »
Skjønner ikke hvorfor harry generer masse interesse rundt ba hvis han bare kan hente han selv til 7 mill ....? Hadde jo vært best å operere i stillhet?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1643 på: 09. Jan. 2012, 11:41 »
Jeg kan overhodet ikke forstå at Ba har en videresalgsklausul på £7 mill som gjelder også om vi holder oss i PL. Den strider mot alt MA står for. Strategien hans er jo basert på å kjøpe billig og selge dyrt. Tror klausulen eksisterer, men blir kun aktivert ved nedrykk.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1644 på: 09. Jan. 2012, 11:49 »
Kan nok hende at den er prestasjonsbasert ja. Men da hadde jeg gjerne sett at noen kunne bekreftet det, selv om jeg skjønner at man lar være å kommentere.

eppi81

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1645 på: 09. Jan. 2012, 12:19 »
Newcastle:
Curtis Davies (Birmingham), James Tomkins (West Ham), Chris Samba (Blackburn), Ashley Williams (Swansea), Vincenzo Iaquinta (Juventus)

Håper dette skjer! :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1646 på: 09. Jan. 2012, 13:07 »
Tipper REdknapp bare leker med pressen. De tar alt han sier for god fisk, og Harry synes nok dette er kjempemorsomt. Jeg tror sannheten er at Harry overhodet ikke har peiling på hvorvidt Ba har en utkjøpsklausul eller ikke.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1647 på: 09. Jan. 2012, 13:10 »
Newcastle:
Curtis Davies (Birmingham), James Tomkins (West Ham), Chris Samba (Blackburn), Ashley Williams (Swansea), Vincenzo Iaquinta (Juventus)

Håper dette skjer! :)
Fire midtstoppere og en italiener helt ut av kampform? ???

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1648 på: 09. Jan. 2012, 13:23 »
Tipper REdknapp bare leker med pressen. De tar alt han sier for god fisk, og Harry synes nok dette er kjempemorsomt. Jeg tror sannheten er at Harry overhodet ikke har peiling på hvorvidt Ba har en utkjøpsklausul eller ikke.

Tipper Redknapp er dønn ærlig jeg. Ser for meg at i hvert fall 2 klubber vil gjøre alt de kan for å få Ba denne måneden. Krysser bare fingrene for at han blir ut sesongen. Tilby mannen en 5 års kontrakt med betraktelig mer i lønn, samme lønn som Coloccini feks. Så får de heller bare selge han for 25 mp eller noe. Griner hvis vi mister han for så lite det er snakk om.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1649 på: 09. Jan. 2012, 14:04 »
http://www.nufcblog.com/2012/01/09/demba-ba-release-clause-below-7m-player-interested-in-joining-psg/
Nå er jeg for alvor bekymret. Vi har ikke sjans i verden å kjempe mot PSG i å beholde Ba! Den prisen der er det sheikene i PSG gir i driks etter en middag med eventuelle agenter. FML! Kun Newcastle som klarer sånn som dette:(
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!