20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443263 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #870 på: 08. Des. 2011, 15:43 »
Etter å ha lest denne må jeg si at dette ville vært en drømmesignering

http://www.sabotagetimes.com/football-sport/meet-mapou-yanga-mbiwa-newcastles-next-defensive-rock/

:drool:

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #871 på: 08. Des. 2011, 18:35 »

SOLID

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #872 på: 08. Des. 2011, 20:38 »
Er han god nok til å forsvare fast plass på det nederlandske landslaget, synes jeg vi skal holde oss for gode til å diskutere hvorvidt han er god nok for oss, ihvertfall tatt i betraktnng nåværende situasjon på vingback-plass.

3 millioner er det ingenting å si på. Hadde han kostet 13, kunne vi tatt en diskusjon rundt alternativer.
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #873 på: 08. Des. 2011, 20:41 »
Etter å ha lest denne må jeg si at dette ville vært en drømmesignering

http://www.sabotagetimes.com/football-sport/meet-mapou-yanga-mbiwa-newcastles-next-defensive-rock/

:drool:

herregud, denne spillern er jo den nesten Lilliam Thuram  ::p ::p Agger og skrtl kan legge seg  ::p ::p

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #874 på: 08. Des. 2011, 20:49 »
Er han god nok til å forsvare fast plass på det nederlandske landslaget, synes jeg vi skal holde oss for gode til å diskutere hvorvidt han er god nok for oss, ihvertfall tatt i betraktnng nåværende situasjon på vingback-plass.

3 millioner er det ingenting å si på. Hadde han kostet 13, kunne vi tatt en diskusjon rundt alternativer.

Tull.

Det er ikke bare snakk om penger heller. Skal vi bare kjøpe første og billigste mulig kan vi kjøpe en fra Notodden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #875 på: 08. Des. 2011, 20:52 »
Uansett hvordan man vrir og vender på det så er nok en spiller som spiller fast for et av verdens beste nasjoner god nok for oss også. At han spiller bare fordi de ikke har andre alternativer er bare tull, det er tross alt Nederland vi snakker om, ikke Uganda.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #876 på: 08. Des. 2011, 20:53 »
Du må se det større bildet parker17. For 3 millioner ligger lista ganske mye lavere enn om han hadde kostet 13.  Tar han ikke nivået slik man håper på, kan man alltids ha han som første-backup à la Willy...

Det å styrke laget handler om god dekning i alle ledd, også på benkplass. For 3 millioner synes jeg han er verdt investeringen uavhengig av alternativer. Det er en pølse i slaktetia. :thumbu:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #877 på: 08. Des. 2011, 20:55 »
Du må se det større bildet parker17. For 3 millioner ligger lista ganske mye lavere enn om han hadde kostet 13.  Tar han ikke nivået slik man håper på, kan man alltids ha han som første-backup à la Willy...

Det å styrke laget handler om god dekning i alle ledd, også på benkplass. For 3 millioner synes jeg han er verdt investeringen uavhengig av alternativer. Det er en pølse i slaktetia. :thumbu:

Flatline, Flatline, he's our man, if Flatline can't do it, no one can! wiiiiii
Same old Shearer, always scoring!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #878 på: 08. Des. 2011, 21:04 »
Det jeg forsøker å si her er at for å bli et lag som sementerer en plass blandt de 6-7 beste hver sesong, er vi avhengige av - og må faktisk være villige til - å ha landslagsspillere på benken - ja selv som backup. Det er den bredden vi trenger. Når man da tar i betrakning at våre faste førsteellever består av spillere som Simson og Raylor - som vel ikke akkurat kan sies å være i landslagsdiskusjoner

samt Taylor - vår overlegent beste stopper - som ikke klarer å spille seg inn på det engelske landslaget, Så mener jeg at en som har klippekort på det nederlandske landslaget, et LANGT bedre lag enn det engelske,  da mener jeg vi bør holde oss for gode til å begi oss inn i en polemikk om hvorvidt han er god nok for oss.  Subsidiært mener jeg at 3 millioner for en back på benkplass - av det kaliberet - selv det er en god investering
« Siste redigering: 08. Des. 2011, 21:08 av Flatline »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #879 på: 08. Des. 2011, 21:24 »

samt Taylor - vår overlegent beste stopper

Faen ta deg Flatline! Der satt eg kveldsen fast i halsen !

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #880 på: 08. Des. 2011, 21:30 »
I min bok vil vel en nederlandsk landslagsback til 3 mp være tidenes røverkjøp. NO DOUBT!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #881 på: 08. Des. 2011, 22:44 »
I min bok vil vel en nederlandsk landslagsback til 3 mp være tidenes røverkjøp. NO DOUBT!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #882 på: 08. Des. 2011, 23:12 »

samt Taylor - vår overlegent beste stopper

Faen ta deg Flatline! Der satt eg kveldsen fast i halsen !

Hahaha, sorry - det gikk litt fort i svingene der. Vår overlegent beste stopper ETTER Cololovely selvfølgelig  :lol:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #883 på: 08. Des. 2011, 23:47 »

SOLID

Virker (utifra det jeg har sett av ham) som han ikke bare er en god takler, og god i lufta, men at han også er veldig god med ball, pasningssikker, har en veldig bra ro, og er ganske rask. At han både kan spille stopper, og ving, som kanskje er de to mest forskjellige posisjonene i fotball, sier jo litt om at Mapou er god på flere områder. Som jeg har sagt hele veien, virker som et veldig spennende kjøp om vi skulle signert ham.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #884 på: 09. Des. 2011, 00:11 »
Han spiller vel ikke ving, men back?
Kan spille over alt i backrekka. Begynte som venstre back, så høyre og nå midtstopper.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒