20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443514 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #840 på: 07. Des. 2011, 12:54 »
Second that! Selv om jeg aldri har vært noen fan av Alex, så anerkjenner jeg absolutt at han går et par størrelser utenpå det vi har av back-up. Men i stedet for Tayls eller Colo, aldri.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #841 på: 07. Des. 2011, 13:05 »
Second that! Selv om jeg aldri har vært noen fan av Alex, så anerkjenner jeg absolutt at han går et par størrelser utenpå det vi har av back-up. Men i stedet for Tayls eller Colo, aldri.

Saylor-Colo >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Pique-Puyol
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #842 på: 07. Des. 2011, 13:26 »
Ja, jeg hadde uten tvil valgt førstnevnte. Men det kan være litt følelser inn i bildet.  :D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #843 på: 07. Des. 2011, 13:56 »
Colo er jo best :colo: .  Samtidig er det jo de som sier at Barcas forsvar er godt, men ikke supert. Når du møter kanskje verdens beste midtbane og angrep som også er veldig gode i gjenvinningsfasen,  så frister det ikke akkurat for å kjøre mange mann i angrep. Således blir kanskje  ikke Pique og Pyol satt så mye under press. Van Bronkhorst var et annet eksempel: Ikke god nok for PL og Arsenal, men spilte fast for Barca.  Lurer på hvordan Pique og Pyol hadde klart seg hos en middelhavsfarer i Pl hvor de ville blitt satt oftere under press og ville ikke hatt ballen i laget så ofte..?

Espelandos

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #844 på: 07. Des. 2011, 14:12 »
Hadde ikke gjort noe med vossen !! Så han hadde det fint og godt gjennomført teknisk mål i CL  :thumbu:

FM Ruler

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #845 på: 07. Des. 2011, 14:34 »
Ser at Chelsea skal kvitte seg med Bosingwa og. Nå skal jeg ikke skryte på meg å være ekstremt oppdatert på andre lag, men var ikke han uhvertfall ganske god for 2 sesonger siden? Ser at noen vil ha Alex, men alderen tynger. Bosingwa er jo (såvidt) under 30.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #846 på: 07. Des. 2011, 14:49 »
Boswinga duger nok fremdeles på høyreback ja, er nok bedre offensivt enn Simpson og minst like god bak... Så isolert sett hadde det kunne vært noe... Spilte bra tidlig i denne sesongen og!

Men heller Alex eller Toure enn Boswinga...

Mest spent på hva Santon egentlig er god for! Er han god nok eller må vi ha to nye sidebacker..?
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #847 på: 07. Des. 2011, 14:56 »
Sikkert blitt nevnt her før, men håper vi prøver å hente Nedum Onuoha på lån i januar. Hadde en god sesong for sunderland i fjord så vidt jeg kan huske, og er en spiller jeg hadde likt og se sammen med colo. 

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #848 på: 07. Des. 2011, 15:17 »
Onuoha hadde gitt oss noe nytt iform av stor fart som ingen av våre andre tre stoppere har. Kan også spille flere posisjoner så helt klart en fin spiller å få inn. Har spilt to kamper i ligacupen for City leser jeg så det bør være muligheter om han ikke vil råtne som resverve med brukbar lønn slik en del City-spillere har foretrukket før.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #849 på: 07. Des. 2011, 18:33 »
Null sjans for at vi går for spillere som Alex og Touré.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #850 på: 07. Des. 2011, 21:10 »
Sitter å ser på Basel vs Man U, og forestiller meg gledestårene jeg hadde grått om vi hadde signert Shaqiri!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #851 på: 07. Des. 2011, 21:11 »
Synes forslaget om Onohua er kjempebra! Og Vossen er som tidligere sagt akkurat hva vi trenger!

leste en eller annen nufcblog her om dagen og der var det en rekke spennende forslag til spillere som blir bosman til sommeren og som dermed er sannsynlige potensielle kjøp for oss. Hedwiges Maduro ble der nevnt og dette er absolutt en spiller jeg mener vi burde undersøke før januar. Versatile forsvarspiller,duellsterk, rutine og ikke altfor gammel. Teknisk til spillertypen å være og jeg tror han vil passe fint inn i PL.

Hva tror dere om Maduro?

http://no.wikipedia.org/wiki/Hedwiges_Maduro
« Siste redigering: 07. Des. 2011, 21:16 av kung_zlatan »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #852 på: 07. Des. 2011, 21:36 »
God på tidligere FM hvertfall:) Ellers har jeg ikke sett nok av han til å bedømme han!

Shaqiri er jo meget spennende ja!! Er nok i en høy prisklasse og større klubber har han nok på blokken!

Løven ut og Shaqiri inn til sommeren hadde ikke vært feil:)
« Siste redigering: 07. Des. 2011, 21:40 av Thomas Beckheim »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #853 på: 07. Des. 2011, 22:45 »
Husker vi ble linket til Shaqiri i sommer. Da hadde vi muligens hatt sjangs. Tipper prisen er nærmest dobblet siden i sommer. Helt rå spillertype.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #854 på: 07. Des. 2011, 22:46 »
Han ser ut som den spilleren vi forestiller oss at ben arfa er. Spennende type!
Han kom, ble mett og dett var dett....