20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443249 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #795 på: 04. Des. 2011, 14:36 »
Veit at Fergie var skadet når han kom tilbake fra forrige landslagssamling. Hvilken skade det var, og hvor lenge han var/ er ute aner jeg ikke.

Kadar har vel ikke engang fått et draktnummer for førstelaget. Men har gått ut og sagt at han er villig til å kjempe for plassen på førstelaget, så er ikke umulig at vi faktisk kan få se han denne mnd.

Ang overganger, så er jeg veldig enig med Daniel ang det å låne spillere fra andre klubber uten opsjon. Men nå tar jeg veldig gjerne imot Alex på lån ut sesongen som noen foreslo. Da helst uten opsjon ;)
Vi er i allefall helt nødt til å kjøpe en stopper i januar. Hvis vi kjøper Maiga, låner Alex og kjøper f.eks Pieters er det nesten veldig bra. Ønsker meg egentlig 3 stoppere inn, men det avhenger av lengden på skaden på Colo.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #796 på: 04. Des. 2011, 16:36 »
Hva med James Tomkins? Vi var jo linket til han i sommer. 22 År og spilt hver kamp for det tetteste forsvaret i CCC. Ikke like god som Tayls selvfølgelig, men en spennende spiller som ikke burde bli for dyr.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #797 på: 04. Des. 2011, 17:06 »
Hva med James Tomkins? Vi var jo linket til han i sommer. 22 År og spilt hver kamp for det tetteste forsvaret i CCC. Ikke like god som Tayls selvfølgelig, men en spennende spiller som ikke burde bli for dyr.

Har vist vært veldig bra i år så helt klart spennende. Men West Ham virker å prøve å  bygge seg opp igjen og de skal nok ha ganske mye for å selge en av sine beste spillere som samtidig er i den alderen. I tillegg går ikke kontrakten hans ut med det første.

Pardew skal ha sagt idag at vi ser på noen a Palace sine spillere. Regner med det er Clyne og Zaha. Begge er veldig lovende, men tviler på om de vil forsterke førstelaget vårt med en gang.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #798 på: 04. Des. 2011, 17:06 »
Regner med at vi kommer til å bli linket til diverse stoppere i desember, og januar. Regner med at Tomkins og Ridgewell er to navn som kommer til å dukke opp relativt ofte.. Mulig at Pieters også blir linket, på tross av benbruddet. Håper vi kjøper en solid stopper. Samba hadde vært gull, samme med Cahill. Dog regner jeg med at mer attraktive klubber også er interesserte.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #799 på: 04. Des. 2011, 17:13 »
Pieters er vel skadd ut januar og det hjelper ikke oss å hente han med det første!

Håper også at vi går etter en skikkelig stopper og ikke finner en nødløsning! Vi er på vei til Europa og da trenger vi flere spillere i stallen uansett!

Stoler på at speiderteamet med Carr i spissen har en 4-5 gode kandidater på blokken!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #800 på: 04. Des. 2011, 17:23 »
Jeg er klar over at Pieters er skadd. Men hvis han er tilbake i slutten av januar, mener jeg fortsatt det ville ha vært en god handel. Men vi må hente inn andre spillere også.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #801 på: 05. Des. 2011, 00:28 »
Pieters er oppskrytt. Blir veldig skuffet hvis vi kjøper han for noe mer enn £3 mill.

1-2 stoppere må inn, definitivt, helst en som Pieters / Ridgewell som kan vikariere på back. En spiss er også viktig, ser vi har blitt linket til Sow i Lille - en spiller jeg har STOR sans for. Han eller Cissé der fremme og jeg er storfornøyd.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

atle81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #802 på: 05. Des. 2011, 12:40 »
Rykter om at Liverpool vil legge 20mill pund pluss carroll på lån, for å få tiote, noe som er uaktuelt eller??

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #803 på: 05. Des. 2011, 12:48 »
Rykter om at Liverpool er en gjeng med idioter!
sunt pueri pueri puerilia tractant

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #804 på: 05. Des. 2011, 13:21 »
Mener at å kjøpe en skadd Pieters som kanskje er tilbake i januar og som da sikkert også trenger februar på å bli match-fit ikke holder... Om det er gjort god resaerch på han og klubben vet han er gif nok til  å satses på så ok, men da først mtp neste sesong! Trenger fremdeles bedre cover på alle forsvarsplassene! Har kun Santon som godkjent backup nå (egentlig Raylor). Perch og Kadar holder ikke mål, Williamson ok som backup, men sleit til tider mye i fjor...

2-3 forsvarsspillere inn!!

+ en spiss! Best og Ameobi bør ikke være annet enn backup!

Midtbanen holder bra standard! Trenger ikke mer der såfremt alle blir! Trenger bare å få Barfra i form!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #805 på: 05. Des. 2011, 13:46 »
Rykter om at Liverpool vil legge 20mill pund pluss carroll på lån, for å få tiote, noe som er uaktuelt eller??

Vet ikke om jeg skal le eller grine. Ville faen ikke tatt Carroll tilbake om han så ble kastet etter oss.
Det hadde vært noe alvorlig gale dersom ledelsen hadde godtatt et slikt tilbud.

En midtstopper, en back og en spiss MÅ inn i januar! I tillegg er vi avhengige av at Tiote blir værende.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 05. Des. 2011, 13:52 »
I alle fall ikke på lån!! Hadde det vært £20 mill pluss Carroll PERMANENT kunne det fort vært interessant. :P

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #807 på: 05. Des. 2011, 13:58 »

Alle rykter som handler om at Carroll stikker er rent sprøyt. Spesielt en overgang til oss. Tioté forsvinner ikke til Liverpool. End of.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #808 på: 05. Des. 2011, 14:00 »
Mapou, Maiga/Giroud og Clyne. Takk. Gjerne også en venstreback, men det er for mye å be om.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #809 på: 05. Des. 2011, 14:40 »
Mapou Yanga-Mbiwa virker ut som en veldig spennende spiller, ut ifra det lille jeg har sett på youtube. Hvorvidt det danner et godt nok vurderingsgrunnlag får være opp til andre ;)

Jeg har heller ikke sett mye av Oliver Giroud eller Modibo Maiga. Av en eller annen grunn ser jeg helst at vi henter førstnevnte. Maiga virker som en Ameobi- type. Noen som har sett mer av disse to, og kan gi litt informasjon om spillertype, styrker osv.?

Uansett, mitt førstevalg på spissplass ville vært Moussa Sow eller Papiss Cissé, selv om det kanskje er litt usannsynlig?
« Siste redigering: 05. Des. 2011, 14:42 av Vegard9 »