20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443516 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #810 på: 05. Des. 2011, 14:55 »
Giroud -

"I am very happy with the start of the season. I am in good form, in good physical condition so I am lucky at the moment and enjoying my football.

"It is normal to be linked with clubs when you are scoring goals.

"I like the English Premier League. Newcastle are a big club, so who knows?

"But at the moment I am thinking about Montpellier and putting them on the European map at the end of the season."

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #811 på: 05. Des. 2011, 15:01 »

Jeg har heller ikke sett mye av Oliver Giroud eller Modibo Maiga. Av en eller annen grunn ser jeg helst at vi henter førstnevnte. Maiga virker som en Ameobi- type. Noen som har sett mer av disse to, og kan gi litt informasjon om spillertype, styrker osv.?

Uansett, mitt førstevalg på spissplass ville vært Moussa Sow eller Papiss Cissé, selv om det kanskje er litt usannsynlig?

Ville nok valgt Giroud foran Maiga om jeg fikk velge, men det uten å ta noe fra Maiga. Begge er klasse.

Maiga er langt kvikkere, kan løpe i bakrom, og er også bedre i lufta enn Ameobi.

Moussa Sow er jeg ingen fan av. Klumsete/litt for "uren" i stilen. Cissé virker å være klasse, men jeg har ikke sett ham nok til å gjøre noen vurdering av ham. I rekkefølge ville jeg hatt Giroud - Maiga - Sow.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #812 på: 05. Des. 2011, 16:10 »
Rykter om at Liverpool vil legge 20mill pund pluss carroll på lån, for å få tiote, noe som er uaktuelt eller??
Dette er nok bare ønsketenkning fra britisk presse ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #813 på: 05. Des. 2011, 23:48 »
Han Yanga-Mbiwa er visstnok nesten like god på begge backene, som stopper. :) Alltid veldig greit med slike spillere, og han virker spennende.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #814 på: 05. Des. 2011, 23:55 »
Injury-hit Newcastle eye two new defenders
Published 22:30 05/12/11 By Simon Bird

Alan Pardew is preparing a double defensive swoop in January to patch up his Newcastle side's injury-ravaged back line. The Magpies could buy TWO new defenders next month ? with Montpellier skipper Mapou Yanga-Mbiwa and PSV Eindhoven?s Erik Pieters high on the list ? after being badly exposed on Saturday against Chelsea.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #815 på: 06. Des. 2011, 00:07 »
Klarer ikke helt å se at Montpellier vil kvitte seg med to av nøkkelspillerene sine når de ledere serien...

Får det bare ikke helt til å stemme :blink:

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 06. Des. 2011, 00:10 »
Moussa Sow er jeg ingen fan av. Klumsete/litt for "uren" i stilen. Cissé virker å være klasse, men jeg har ikke sett ham nok til å gjøre noen vurdering av ham. I rekkefølge ville jeg hatt Giroud - Maiga - Sow.

Er ikke det litt som Ba, uten at jeg mener han er dårlig... Sow bøtter inn mål og så lenge han gjør det bryr jeg meg ingenting om hvordan han spiller.

Det en spiss først og fremst bør vurderes utifra er mål, og der er Sow god!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #817 på: 06. Des. 2011, 00:20 »

Er ikke det litt som Ba, uten at jeg mener han er dårlig... Sow bøtter inn mål og så lenge han gjør det bryr jeg meg ingenting om hvordan han spiller.

Det en spiss først og fremst bør vurderes utifra er mål, og der er Sow god!

En Ba som ikke bidrar i spillet slik Ba gjør så bra. Har forøvrig bare 5 mål denne sesongen. Maiga vil gi oss noe annet. Giroud også forsåvidt.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 06. Des. 2011, 00:22 »
Så lenge han avslutter angrepene med å putte ballen i mål spiller det vel ikke så stor rolle om han er involvert i spillet i forkant...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #819 på: 06. Des. 2011, 00:30 »
Så lenge han avslutter angrepene med å putte ballen i mål spiller det vel ikke så stor rolle om han er involvert i spillet i forkant...

Simplistisk nok. Man så mot Chelsea hvor viktig det er med spisser som også kan spille. En Sow hadde blitt gjemt vekk, uten noen innvirkning på spillet.

Folk gjør selvsagt sin egen mening opp om spillere, men jeg tror Sow ville floppet i PL.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #820 på: 06. Des. 2011, 01:11 »

Simplistisk nok. Man så mot Chelsea hvor viktig det er med spisser som også kan spille. En Sow hadde blitt gjemt vekk, uten noen innvirkning på spillet.

Folk gjør selvsagt sin egen mening opp om spillere, men jeg tror Sow ville floppet i PL.

Har en snikende følelse av det samme... Maiga og mbiwa i januar hadde ikke vert å forakte for min del. Selv om ingen nevner det, synes eg nesten troppen har like stort behov for en ving som skiller deg litt fra det vi allerede har. En solano/robert type med end product hadde gjort seg. Då tror eg og en spiller som Best hadde komt enda mer til sin rett

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #821 på: 06. Des. 2011, 08:28 »
Hva med Alex i Chelsea, han skal jo vekk.
Får heller ikke lov til å trene med førstelaget. Kunne han kansje vært noe? Nja.

Lørdag ble det kjent at Nicolas Anelka og Alex er blitt transferlistet, og nyheten skal skal ha kommet som et sjokk på resten av Chelsea-stjernene. De to får ikke lenger lov til å trene med førstelaget, og de har også blitt fortalt at de ikke lenger får lov til å parker på førstelagets parkeringsplass. :lol:

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/abramovitsj-varsler-ryddesjau-i-chelsea-3653311.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #822 på: 06. Des. 2011, 08:53 »
Hva med Alex i Chelsea, han skal jo vekk.
Får heller ikke lov til å trene med førstelaget. Kunne han kansje vært noe? Nja.

Lørdag ble det kjent at Nicolas Anelka og Alex er blitt transferlistet, og nyheten skal skal ha kommet som et sjokk på resten av Chelsea-stjernene. De to får ikke lenger lov til å trene med førstelaget, og de har også blitt fortalt at de ikke lenger får lov til å parker på førstelagets parkeringsplass. :lol:

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/abramovitsj-varsler-ryddesjau-i-chelsea-3653311.html

Hadde ikke sagt nei til José Bosingwa eller Kalou. Kanskje på lån ut sesongen....

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #823 på: 06. Des. 2011, 11:47 »
Iiverpool lokka med carroll for og få tiote.....verste av alt e at MA e truandes til og slå te visst d e brukbart med penge på bordet.......VIL IKKJE MISTE TIOTE UANSETT PRIS. BASTA!!!!!

atle81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #824 på: 06. Des. 2011, 12:00 »
Vi har etter hva ryktene sier en avtale klar med souchax ang maiga, trenger bare underskrift fra spiller, får vi han pluss pieters, ridgwell pluss en stopper til da får vi være happy, trøste oss med at ingen kjøper colo når han er skadet;)