20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443275 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #780 på: 03. Des. 2011, 19:52 »

En midtstopper hadde derimot ikke vært å forakte. Midtstopperplassen er så dårlig dekket at om en evt skade hadde kommet på Colo og Taylor, hadde jeg inntatt fosterstilling, satt meg i dusjen og grått sammenhengende fram til en av dem var spilleklare igjen. Stoler ikke på Williamson eller Kadar!

Tror jeg følger ditt eksempel..

Snakk om å spå fremtiden a! Krystallkula tar aldri feil...
Btw, fosterstillingen er inntatt, badet er låst og dusjen er reservert til meg de neste ukene, evt resten av sesongen om Saylor blir borte så lenge.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #781 på: 03. Des. 2011, 21:18 »
Snakk om megajinx! Krystallkula tar aldri feil...
Btw, fosterstillingen er inntatt, badet er låst og dusjen er reservert til meg de neste ukene, evt resten av sesongen om Saylor blir borte så lenge.

>:(

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #782 på: 03. Des. 2011, 23:45 »
Eg stolar meir på Williamson enn Perch. Vertfall ein Williamson i sin beste form. Perch var brukbar i dag, berre synd at me slepp inn 3 mål med han i forsvar...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #783 på: 03. Des. 2011, 23:56 »
Hva trenger vi mest. Maiga eller et par i forsvar...? Spiss er ikke førstepri lengre for meg. Håper på 3 inn i januar...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #784 på: 04. Des. 2011, 00:23 »
Cahill inn?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #785 på: 04. Des. 2011, 01:37 »
Cahill inn?

Tipper han vil få bedre tilbud i Januar. Både Chelsea, Arsenal, Liverpool, Spurs og kanskje til og med Man.City trenger bedre dekning på stopperplass. Cahill har kanskje ikke hatt noen rå høstsesong, men har levert godt siste par åra, og jeg er nesten sikker på at han går til en storklubb i januar.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #786 på: 04. Des. 2011, 02:23 »
Han Yanga Mbiwa vi ble linket til virket spennende.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #787 på: 04. Des. 2011, 08:27 »
Feil. Vi trenger både spiss og forsvarere. Ingen tvil om det. Det bor for få mål i laget per nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #788 på: 04. Des. 2011, 09:11 »
Feil. Vi trenger både spiss og forsvarere. Ingen tvil om det. Det bor for få mål i laget per nå.

Enig, stallen er jo sylktynn på kvalitet. Vi mangler 3 faste spillere (mot Chelsea) og laget sliter betraktelig mer enn i de forgående kampene.

Spiss og forsvarere MÅ inn. Minimum 3 spillere SKAL hentes i januar. Håper inderlig på en fjerde også.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #789 på: 04. Des. 2011, 10:48 »
Pareew har vell sagt at han skal hente maks 2, hvis vi selger 1 så kan det bli 3.

Jeg tror langtidsskade på colo og tayls tilsvarer et salg hvis den er basert på antall hoder han ønsker å regjere over. Hvis det er økonomisk så tror jeg vi sliter.

Hva tror dere om en avdanket Alex?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #790 på: 04. Des. 2011, 10:52 »
Alex på lån til i sommer kan jeg leve med. Han kan umulig ha tapt seg så jævla mye.
En Anelka på lån til sommeren kunne jeg også sett.

Er Taylor ute resten av sesongen så må det hvertfall en ny stopper inn.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #791 på: 04. Des. 2011, 10:58 »
Pareew har vell sagt at han skal hente maks 2, hvis vi selger 1 så kan det bli 3.

Jeg tror langtidsskade på colo og tayls tilsvarer et salg hvis den er basert på antall hoder han ønsker å regjere over. Hvis det er økonomisk så tror jeg vi sliter.

Hva tror dere om en avdanket Alex?

Problemet viss ein går ut er at eg er redd me havnar i same situasjon som forrige sesong og no i sommar. Me er altfor seint ut og det endar opp i ingenting. Og viss det kjem eit tilbud me "ikkje kan sei nei til" so aukar sjansen for at dette skjer. Då det kan komma dei siste timane før vindauget stengjer. Eg meinar me må forsterka både i forsvar og framøve. Det er som andre påpeikar for lite mål i dette laget. No me no står i fare for å bryte opp den faste firaren bak so er eg redd at måla kjem til å renne inn. Alex er betre enn ingenting.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #792 på: 04. Des. 2011, 10:59 »

Enig, stallen er jo sylktynn på kvalitet. Vi mangler 3 faste spillere (mot Chelsea) og laget sliter betraktelig mer enn i de forgående kampene.

Spiss og forsvarere MÅ inn. Minimum 3 spillere SKAL hentes i januar. Håper inderlig på en fjerde også.

Heilt einig. Og dette bør ein ta alvorleg då det kan vera forskjellen på ein 12. plass og 7. plass.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #793 på: 04. Des. 2011, 12:00 »
Nå regner jeg nesten med at Yanga-Mbiwa er førsteprioritet på transfermarkedet. Ser absolutt ut som en bra spiller.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #794 på: 04. Des. 2011, 12:16 »
Jeg eg skuffet over noen av"talentene" våre må jeg si. Jeg hadde virkelig tro på Kadar. Nå er han 21?
Hans navn burde vært det første alle sa når taylor og colo ble skadet. Dette hadde vært hans gylne mulighet. De samme gjelder Ferguson. Har vært stille rundt ham, er han skadet?

Før sesongen hadde vi Taylor,Colo,Willy,Perch,Kadar som kunne spille midtstoppere. De fleste mente at vi slet mest på back og spissplassen. Nå har vi vært ekstremt uheldige og fått begge midtstopperne skadet i samme kamp. I tillegg har vi 3.valget ute med langtidsskade.

Når må 4.valget, Championshipspilleren Perch gjøre så godt han kan i kampene frem mot Jul.(gud hjelpe oss) Jeg tror faktisk Simpson blir foretrukket som midtstopper sammen med Perch. Husker han spilte noen kamper for oss i Championshipsesongen og klarte seg greit.

Idag blir vi linket til et annet Crystal Palace talent. Wilfried Zaha, helten fra manukampen sies å være verdt ca 3mp. I tillegg har vi vist interesse for Clyne høyrebacken. http://www.nufcblog.com/2011/12/04/newcastle-interested-in-crystal-palace-whiz-kid/

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /