20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443250 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #765 på: 01. Des. 2011, 23:12 »
Har jo aldri vært snakk om å kjøpe begge Peter. Og det å hente inn Pieters kommer til å gi et positivt signal til resten av troppen i form av ambisjoner. Og hvem har snakket om å bytte ut hele forsvarsfireren?

Peter

• Gjest
« Svar #766 på: 01. Des. 2011, 23:13 »
Hoileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett!  :wub: :wub:

Peter

• Gjest
« Svar #767 på: 01. Des. 2011, 23:18 »
Har jo aldri vært snakk om å kjøpe begge Peter. Og det å hente inn Pieters kommer til å gi et positivt signal til resten av troppen i form av ambisjoner. Og hvem har snakket om å bytte ut hele forsvarsfireren?

Santon inn på venstreback og Pieters/Cissokho på høyre? Sender ikke positive signaler. Om Simpson skal undertegne en ny kontrakt, tviler jeg på at han er spesielt interresert i å signere om klubben henter inn en nederlands landslagsspiller. Tror han tenker at løpet er kjørt da.
Jeg vil faktisk heller ha Clyne som utfordrer og langsiktig løsning, enn en Cissokho eller Pieters som sansynligvis vil kreve å spasere inn på laget.
Jeg sier på ingen måte at jeg ikke ønsker Cissokho eller Pieters til klubbem, meget gode spillere, men tror kanskje det hadde vært best for lagmoralen å ikke hente inn en back stjerne for å ta plassen til høyrebacken i PL's beste forsvar!  ;)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #768 på: 01. Des. 2011, 23:40 »
Nå er jo både Pieters og Cissokho venstrebacker da ;D

Peter

• Gjest
« Svar #769 på: 01. Des. 2011, 23:44 »
Nå er jo både Pieters og Cissokho venstrebacker da ;D

Fitte, trodde de var høyrebacker :P
Samma det, poenget mitt gjelder fortsatt. ;) Pieters/Cissokho på venstre og Santon på høyre... kan ikke bytte så mye. Lagmoralen og samholdet kan bli ødelagt av for store rokkeringer. Det er PL's beste forsvar vi snakker om!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #770 på: 01. Des. 2011, 23:54 »
Skjønte det ;)

Allievel så er det lite som tilsier at Santon har vært bedre enn Raylor så langt, så da tar han ihvertfall ikke plassen til Simpson heller.

Santon er jo også en venstreback, selv om han er høyrebeint. Har spilt på venstre i hele sin profesjonelle karriere.

Simpson og Pieters i start XI og Raylor og Santon som back-up = Europa!!

Peter

• Gjest
« Svar #771 på: 01. Des. 2011, 23:56 »
Hehe, tror nok vi greier Europa uavhengig om vi får inn en ny back i januar jeg!

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #772 på: 02. Des. 2011, 13:09 »
på FM kjøpte eg Pieters (det var alt for JÆVLIG lite penger å starte med :sinna2:)
og gjett korleis det gjekk med sesongen. eg endte på 1!! :thumbu:
da var lagoppstilinga fram til jul: Krul, Santon, Saylor, Colo, Pieters, Cabaye, Tiote, bytta ganske mykje på Marvauxe, Orbetan og Jonas, Best og Ba. Benk: Harper, Wiliamson, Raylor, Simpson, Ben Afra, Guthrie og Gosling.
i januar skaffa eg Christian Eriksen og Eren Derdiyok  :wub:

Syns vi kan satse på Pieters så skjer det akuratt det same på FM  :lol:
eg trur vi kan glemme Cissokho eg, han kom fra Porto til Lyon for 15 euro, og no vil ikkje Lyon selge han for mindre enn det dei kjøpte han for. det blir kanskje litt for drøyt å betale så mykje for ein back som ikkje akkuratt hastar. Både Santon og Raylor kan spele på begge backane så eg syns det spiller ingen rolle om vi kjøper VB eller HB. eg syns det vikigaste er å skaffe ein nummer 9 som putter rikelig med mål og ein god backup for Colo og Saylor.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #773 på: 02. Des. 2011, 16:59 »
Noen - vel, mange - ser ut til å ha et litt vel godt øye til Pieters. Greit, han er nederlandsk landslagsspiller, men det er mer på grunn av mangel på alternativer. På mange måter kan han sammenlignes med Raylor. Jeg leste litt reaksjoner på Twitter blant nederlandske folk hva de tenkte om Pieters (da Nederland spilte mot Sverige), og det var utelukkende negativitet/ironisk håning. Jeg ble heller ikke spesielt begeistret av de 5-6 kampene jeg så av ham i etterkant av de mange ryktene om at han var mannen som skulle ta over venstrebacken vår. Han spiller i et meget bra lag, så han ble ikke testet for mye, men han virker å slite med hurtige spillere, samt ikke være veldig bevegelig/atletisk. Dette har vel gjerne en sammenheng, men..

Det er ikke slik at jeg er helt imot en signering av Pieters, men jeg er bare ikke helt overbevist om at han vil ta nivået og tilpasse seg PL.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #774 på: 02. Des. 2011, 17:02 »
Er litt redd for det samme. Det beste vi kan oppnå med Pieters tror jeg er en back-up midtstopper.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #775 på: 02. Des. 2011, 19:34 »
Er litt redd for det samme. Det beste vi kan oppnå med Pieters tror jeg er en back-up midtstopper.

akkurat det tror jeg er skivebom. Husk at han fortsatt bare er 23 og kan enda utvikle seg mye. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har sett for mye av han, og det som sies her ovenfor er jo foruroligende. Men uansett, nederlandsk landslagsspiller på 23 til 3 mill... ehhh?

Jeg tror en Pieters/Onohua kan være et godt alternativ for oss. Historien viser at vi er utsatt for mye skader over hele rekka og da kan forsvarere som kan operere langs hele back-rekka være gull verdt.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #776 på: 02. Des. 2011, 19:47 »
Nedsiden av en overgang er minimal så lenge vi får han for en lav pris mener jeg. Atletisk vil jeg forøvrig absolutt betegne Pieters som, dog er kanskje hurtigheten en mangel. Jeg kan ikke si at jeg helt vil konkludere på den enda, men uansett om han ikke skulle være et lyntog så mener jeg helt klart at han må være et av de bedre alternativene som er realistiske.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #777 på: 03. Des. 2011, 13:29 »
Aldri i verden om jeg tror Ashley selger Tioté for 10 mill, slik Andy Cole insinuerer.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #778 på: 03. Des. 2011, 17:30 »
Aldri i verden om jeg tror Ashley selger Tioté for 10 mill, slik Andy Cole insinuerer.

Jeg tror heller ikke at Tiote blir solgt for £10 mill, men kommer det et bud på over £20 mill så forsvinner han nok. Dessverre :-\

wildkin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #779 på: 03. Des. 2011, 19:16 »

En midtstopper hadde derimot ikke vært å forakte. Midtstopperplassen er så dårlig dekket at om en evt skade hadde kommet på Colo og Taylor, hadde jeg inntatt fosterstilling, satt meg i dusjen og grått sammenhengende fram til en av dem var spilleklare igjen. Stoler ikke på Williamson eller Kadar!

Tror jeg følger ditt eksempel..