20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443586 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #735 på: 28. Nov. 2011, 00:31 »
Har sett han gjøre det der en gang for scum tidligere!!  Tøft når det funker hvertfall:)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 28. Nov. 2011, 07:58 »
Husker den, var det siste som skjedde i første omg. :D

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #737 på: 28. Nov. 2011, 08:21 »
Der var'n ja! Overrasket over at de ikke diskuterte den der i studio (de gjorde vel ikke det?). Hadde det vært Nani så regner jeg med den hadde blitt satt på repeat.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #738 på: 28. Nov. 2011, 17:49 »
Eg er einig med PL-studie at Newcastle vill klare top 7 om vi er forsiktige i januar å ikkje selge viktige spillere 8)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #739 på: 28. Nov. 2011, 20:06 »
Og jeg tror som sagt ikke Tiote er en person som selv vil presse gjennom et salg.
Det trodde vi vel forsåvidt ikke om Carroll heller da. Så kan man selvfølgelig vurdere hvor mye han selv presset gjennom en overgang, men han strittet i hvert fall ikke imot. Og det tror jeg nok heller ikke Tiote vil gjøre, om det kommer så langt.

Hvis det er en spiller i stallen vår som skulle fått seg til å presse gjennom et salg så tror jeg tvert imot Tiote er mannen. Ikke at jeg skal slå alle afrikanske spillere over en kam, men vi har sett det før for å si det sånn. Ofte styrt av sine agenter, og de har ofte noe ustrukturert over seg. Tiote virker som en fantastisk fin fyr, men kommer f.eks Chelsea eller Arsenal på døra og lokker med CL og ivorianske lagkompiser så tror jeg det blir bråk oppe i Newcastle.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #740 på: 28. Nov. 2011, 20:32 »
Det kan være jeg er naiv, men jeg føler faktisk ikke at Tiote er typen til å lage et sånt rabalder. At han eventuelt vil vekk om budene kommer er godt mulig, men han slår meg ikke som typen som lager slikt sirkus som du beskriver.

Jeg håper iallefall ikke det!  :-\

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #741 på: 28. Nov. 2011, 21:01 »
Fasiten kommer vel evt. i januar eller til sommeren! Håper at Tiote ser at Newcastle har bygd opp et bra lag og har noe på gang.

Skulle det komme bud på 20 millioner +++ så er Newcastle i en posisjon der en ikke kan si nei!

Jeg tror ikke det kommer bud på Tiote i januar, men skulle han fortsette å storspille fra feb-mai er nok muligheten der at andre klubber kommer på banen!

Chelsea har vel ikke kjøpt noen afrikanere etter at Mourinho takket for seg, og Kalou og Drogba er nok vekke fra Chelsea innen 1 år!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #742 på: 29. Nov. 2011, 12:48 »
En gjettekonk

Det er en kald å mørk januarkveld utenfor Sportsdirekt arena. Inne på stadion sitter Alan Pardew og mike Ashley og kartlegger hvilke spillere de trenger. Plutselig piper det i faksmaskinen inne på stadionen. Der tikker et bud på 16m£ inn fra Chelsea på Cheick Tiote. Alan Pardew sier at han ikke vil selge Tiote. Hva svarer Mike Ashley?

A Greit. Vi selger han ikke hvis du er sikker på at dette vil gi oss en topp 7 plassering å Europacup.

B Fuck off. Her er det jeg som bestemmer og vi trenger pengene. Hvis du ikke kan respektere mine valg kan du finne deg en ny arbeidsgiver.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 29. Nov. 2011, 12:52 »
C Vi avslår og forteller at det trengs mer enn 16 mp for å få tak i Tiote. Minst 25 mp. Men kommer de med et betraktelig høyere bud burde vi vurdere det.

C tipper jeg..

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #744 på: 29. Nov. 2011, 13:14 »
Tipper thomashear er ganske nær sannheten  :thumbu:

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #745 på: 29. Nov. 2011, 13:16 »
Jepp. MA er ei pengeglad hore, men han selger ikke billig. Det har han vist tidligere. £16 mill er alt for lite for Tiote.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #746 på: 29. Nov. 2011, 14:46 »
C Vi avslår og forteller at det trengs mer enn 16 mp for å få tak i Tiote. Minst 25 mp. Men kommer de med et betraktelig høyere bud burde vi vurdere det.

C tipper jeg..

Spot on! Og det er jo også en riktig avgjørelse i dagens fotball, uavhengig av hva vi supportere mener.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 29. Nov. 2011, 15:42 »
Eg er einig med PL-studie at Newcastle vill klare top 7 om vi er forsiktige i januar å ikkje selge viktige spillere 8)
Tja, ifølge Ben Arfa er jo ligatittelen innen rekkevidde :P

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #748 på: 29. Nov. 2011, 15:50 »
Da stoler jeg på Ben Arfa! Han har nok peiling på hva ha prater om!  8)

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #749 på: 29. Nov. 2011, 16:12 »
Tja, ifølge Ben Arfa er jo ligatittelen innen rekkevidde :P

Om vi vinner serien skal jeg gå naken fra lindenes til nordkapp tur/retur 2 ganger. ;)