20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 446765 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #750 på: 29. Nov. 2011, 16:18 »
Hadde jo vært verdt det uansett. :P

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #751 på: 30. Nov. 2011, 15:08 »
Linka med Pieters igjen, er detta 3 eller 4 gangen vi blir linka med han  ???. Denna gangen kan vi få han for kunn 3MP, men det er synd at han har bruke foten sin og sansynlig vil bli frisk i slutten av januar. Trur han kan være god signering for oss om han blir frisk fort etter at han har komt på SJP  :wink:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #752 på: 30. Nov. 2011, 15:46 »
Om han så er skadet, så vil han være en glimrende tilvekst. Om han blir frisk i starten av februar eller slutten av mars er mindre viktig. Vi skal styrke stallen og elleveren like mye på lang sikt som på kort sikt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #753 på: 30. Nov. 2011, 21:23 »
Zaha og Clyne på Palace virker spennende de! Clyne har vi vel blitt linket til 2-3 ganger tidligere!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #754 på: 01. Des. 2011, 08:37 »
Har ikke sett Pieters spille, men etter det jeg har hørt er han temposvak? Det vil kanskje være et problem i PL. Men får vi ham for £3 mill så er han verdt risikoen.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #755 på: 01. Des. 2011, 08:44 »
Er han (pieters) temposvak bør vi se på andre muligheter... Vi trenger tempo i bakre firer, er på grensen til temposvakt allerede...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #756 på: 01. Des. 2011, 11:06 »
Pieters er ikke noe hurtigtog akkurat. Han er ganske svær til å være back!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 01. Des. 2011, 19:43 »
Jeg vil ha Aly Sissokho!!
Same old Shearer, always scoring!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #758 på: 01. Des. 2011, 19:51 »
Pieters er ikke noe hurtigtog akkurat. Han er ganske svær til å være back!

Han er ikke treig heller og vil ikke si han har tempoproblemer. En robust og sterk forsvarspiller som kan brukes både på venstrebackplass og som midtstopper. Akkuratt hva vi trenger.  Fast på det nederlandske landslaget, så vi får garantert sett mye av han fremover. Er jo et vanvittig sterkt landslag.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #759 på: 01. Des. 2011, 21:48 »
Men litt kjipt at han har brukket beinet. :-\

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #760 på: 01. Des. 2011, 22:06 »
Pieters er iallefall god venn av Krul på landslaget og har veldig lyst til å spille i priemier league. han er ikkje treig, men ikkje JÆVLIG rask heller. Syns det ville være grei signering. Synd at han er skada, men det gir oss eigentlig fordeler, fordi PSV vil eigentlig selge han for 7MP, men prisen er dratt ned til 3MP pga skaden. Han skal sansylig bli frisk på slutten av januar.

Eg har lyst på Cissokho eg og, men det kan vere litt drøyt å chase ut 15Mp. Clyne er veldig spennande spiller.

Peter

• Gjest
« Svar #761 på: 01. Des. 2011, 22:49 »
Cissokho for over 8£ - nei takk
Pieters for over 4£ - nei takk
Veldig gode spillere, men trengs ikke for enhver pris.
Jeg hadde egentlig sett at det ikke ble kjøpt en back som skulle gå rett inn å ta plassen til en i forsvarsrekka, men heller et ungt talent som kan utfordre forsvaret på sikt. Simpson skal være bænkers på laget sånn som han har prestert i høst, og Santon kommer til å ta venstrebacken om ikke lang tid. Da har vi Raylor og og Ferguson som backups. Tror Clyne kunne vært ypperlig. En veldig god back som kan utfordre og presse backene for plassen. Synes det blir litt drøyt å skulle kaste BÅDE Simpson og Raylor ut av laget bare for å få plass til Pieters eller Cissokho.

En midtstopper hadde derimot ikke vært å forakte. Midtstopperplassen er så dårlig dekket at om en evt skade hadde kommet på Colo og Taylor, hadde jeg inntatt fosterstilling, satt meg i dusjen og grått sammenhengende fram til en av dem var spilleklare igjen. Stoler ikke på Williamson eller Kadar!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #762 på: 01. Des. 2011, 23:04 »
Ungt talent?
Pieters er 23, mens Cissokho er 24. Greit at de ikke er lovende, og urutinerte, men får vi en av dem for en god pris 4-6 mill bør vi slå til. De har kanskje igjen 7-8 år på toppnivå. Dette er noen av de bedre backene som finnes for Newcastle for øyeblikket, og fremtiden (?).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #763 på: 01. Des. 2011, 23:08 »
Selfølgelig er de to veldig lovende spillere med en lang karriere foran seg, poenget er at det blir helt tullete å bytte ut hele backrekka etter denne høsten. Tenk hvilke signaler det vil sende... "selv om du spiller bra, kommer vi til å erstatte deg".
Disse to vil sansynligvis kreve å være fast på laget, når vi vet hvilken posisjon de er i med tanke på landslag osv.
Jeg tror det ville vært bedre med en om ikke yngre spiller, en med mer å bevise på fotballbanen, som ikke krever noen fast plass det første året, men heller pusher de andre backene våre til å prestere.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #764 på: 01. Des. 2011, 23:11 »
Mulig at Pieters ikke er noe lyntog, men tror ikke vi skal undervurdere en nederlandsk landslagspiller  ;) Jeg synes prisen hvis den stemmer er tett oppunder fantastisk. 3-4 mill for en nederlandsk landslagsforsvarer i begynnelsen av tjueåra... han kan også spille stopper og dermed har vi løst det problemet også.

Jeg har blitt litt bitt av basillen og er ikke lenger for å pøse ut penger på stjerner. Noen må sjekke meg snart... hehe

Pieters/Onohua, Vossen/Hoilett hadde vært to klassesigneringer. Spillere som jeg tror hadde vært veldig for konkurranse og som hadde glidd rett inn i laget.

« Siste redigering: 01. Des. 2011, 23:14 av kung_zlatan »